Apustajan apustaja
kiwifarms.net
- Registrado
- 6 de Jul, 2023
...jag har en misstanke att det finns ganska mycket bottade kommentarer som nog är skatte- eller LO-finansierade. Världsbilden på Flashback skiljer sig knappt från världsbilden på SVT. Det saknas överlag svenskspråkiga forum med riktig internetkultur, flashbacks format utan bilder känns dessutom jätte daterat.Det sämsta med flashback i dagsläget är nog egentligen inte redditmodsen, utan den generella användarbasen. Fullt av brölande boomers i varje tråd som låter som farfar efter för många snapsar på släktmiddagen. Nymoraliska (((SD:are))) som utmanar trannyvänstern i den ädla sporten sugning av egen kuk.
Jag tittar in nu som då för att upprätthålla språket, och blir lika besviken varje gång.