SE Den stora officiella tråden om skandinaviska lolkor - För Kiwifarms – i tiden

  • 🔧 Site instability resolved. You can report double-posts and broken attachments. For bigger issues, use the Technical Grievances thread.
    🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
  • Want to keep track of this thread?
    Accounts can bookmark posts, watch threads for updates, and jump back to where you stopped reading.
    Create account
Jag har nu begärt ut LiUs anmälan till HAN (Högskolans Avskiljandenämnd) angående Rejbrand.
Hoppas att den inte är sekretessmarkerad bara.
Uppdatering:
HAN kan lämna ut samtliga inkomna handlingar och bilagor i ärendet Rejbrand, inte bara beslutssammanfattningen. Tyvärr så skickar de inte inscannade kopior, endast fysiska handlingar via brev. Kostnaden det innebär är inte så stor, problemet är att de kräver personuppgifter och adress för faktureringsunderlaget. De påpekar också rätt tydligt att samtlig kommunikation inklusive lämnandet av personuppgifter blir offentlig handling, och jag har ingen lust att outa mig.
Alternativ nummer två är att besöka Universitetskanslerämbetet i Stockholm och fota samtliga handlingar själv, det innebär ingen kostnad eller outande. Men jag bor alldeles för långt från Stockholm, det är ett flerdygnsprojekt isåfall. Tyvärr.
 
Har Magmys-Micke försvunnit totalt ifrån nätet? Nån som vet ifall han har någon ny obskyr kanal nånstans?
Jag har letat runt vilt men kan inte hitta en ny kanal. Ingen av trollkanalerna verkar lägga upp nytt material eller hänvisa till någon ny kanal i kommentarerna.

Jag tror att han har fått Youtube/Internet förbud efter att trollen drog in polisen. Jag tror det handlade om att trollen sa att han hade cp på datorn och polisen beslagtog den ett tag eller något. Har inte sett munken efter det. Michael Knight trollkontot på YT försvann i samma veva.

Det senaste från trollkanalerna är "Magmys Micke Isberget", annars är det tyst där också.

Såg precis en kommentar på "Magmys Micke Isberget 3" som sa att han har haft en ny kanal nyligen men att den är borttagen redan. Tydligen tog han bort kanalen på grund av trollen.
 
Última edición:
Uppdatering:
HAN kan lämna ut samtliga inkomna handlingar och bilagor i ärendet Rejbrand, inte bara beslutssammanfattningen. Tyvärr så skickar de inte inscannade kopior, endast fysiska handlingar via brev. Kostnaden det innebär är inte så stor, problemet är att de kräver personuppgifter och adress för faktureringsunderlaget. De påpekar också rätt tydligt att samtlig kommunikation inklusive lämnandet av personuppgifter blir offentlig handling, och jag har ingen lust att outa mig.
Alternativ nummer två är att besöka Universitetskanslerämbetet i Stockholm och fota samtliga handlingar själv, det innebär ingen kostnad eller outande. Men jag bor alldeles för långt från Stockholm, det är ett flerdygnsprojekt isåfall. Tyvärr.
Liu anmälan, utan bilagor tyvärr.

Generellt kan man också tycka att människan har en tämligen tillkonstlad syn på hennes sexualitet. På vintern, i länder där temperaturen då sjunker under människans föredragna levnadstemperatur, tar man på sig kläder för inte förlora alltför mycket termisk energi till omgivningen. Detta förefaller helt naturligt. På sommaren, emellertid, när temperaturen är precis passande, så har människor fortfarande kläder på sig, vilket förefaller något mindre naturligt. Anledningen tycks vara att människor på psykologiska grunder önskar undvika att visa sina fortplantningsorgan för varandra. Det kan i vissa länder till och med vara olagligt att i offentliga miljöer vistas utan kläder. Följaktligen, att se ut som en (naturlig) människa är där olagligt. Inom djurrättsetiken brukar man ha som princip att djur mår bra då de får leva så som det är naturligt för dem, och frågan är om inte människor skulle må bättre om sexualitetens tabu togs bort, om människor gott och väl kunde gå runt nakna och varför inte spontant para sig med folk de möter i staden (möjligen användande preventivmedel för att inte förvärra jordens överbefolkning och hindra individers karriärer), och om monogami ersattes med polygami.

Kanske skulle då ensamhetsbegreppet försvinna, om tillgång till närhet mellan individer förenklades? Kanske skulle då våldtäktsbegreppet försvinna, ty våldtäkter inte längre skulle vara lika ”nödvändiga” (om läsaren är så vänlig att interpretera citationstecknen på ett lämpligt sätt). Vidare, om en våldtäkt ändå skulle utföras, skulle de psykologiska följderna för ”offret” mycket möjligt bli mildare, emedan ämnet är mindre tabubelagt.
Tldr; Våldtäkt hade varit mycket mindre traumatiserande om alla redan var nakna från början (???)
 
Liu anmälan, utan bilagor tyvärr
Tack 🙏 den är intressant i sig (särskilt med Andreas egna anteckningar också)
Det är så tydligt att han helt saknar mentaliseringsförmåga och har någon slags empatistörning. Bara det faktum att han skriver "FEL" om stycket där de beskriver hur hans unga, kvinnliga medstudenter kände obehag kring hans mejlande är talande. Tror det var i Youtubeklippet också som han babblade om att de inte borde kunnat känna obehag för han var sååå noga med hur han formulerade sig i mejlet. Och att om någon, mot förmodan ändå upplevde obehag, så är det p.g.a deras egna fördomar, jämförbart med att vara homofobisk(?)

Däremot funderar jag på hur han egentligen tänker kring den emotionella utpressningen han utövade via sina mejl, den är väldigt tydlig, vilket även LiU beskriver i sin anmälan. Hans önskan om beröring är ju för honom sexuell (även om han inte skriver det i mejlen, men alla som läst hans hemsida vet att han upplever t.e.x kramar med unga attraktiva kvinnor som erotiskt, vilket även LiU påpekade var allmän vetskap bland studenterna)
I och med hans konstanta mentala kriser och hur öppen han var kring sin suicidalitet är det underförstått, även om det ej skrivs rakt ut i första mejlet, att han kanske tar livet av sig om de inte kramar honom. Han "fattar inte" att de som mottog mejlen förmodligen förstod det som "berör mig sexuellt annars kommer jag ta livet av mig och det är ert fel isåfall"
Han verkar totalt oförstående kring hur detta skulle kunna vara emotionell utpressning, både i möten med LiU och när han skriver om det samt pratar i sin video. Men är han verkligen det? Eller var det ett medvetet drag i ett försök att få som han ville (beröring), och han spelar bara oförstående och låtsas inte förstå att han utövar emotionell utpressning?

(Om jag mot förmodan har vägarna förbi Stockholm nån gång under året kommer jag dra till UKÄ och fota bilagorna)
 
Última edición:
Han verkar totalt oförstående kring hur detta skulle kunna vara emotionell utpressning, både i möten med LiU och när han skriver om det samt pratar i sin video. Men är han verkligen det? Eller var det ett medvetet drag i ett försök att få som han ville (beröring), och han spelar bara oförstående och låtsas inte förstå att han utövar emotionell utpressning?
Jag tror ärligt talat att han inte förstår. Han rättfärdigar de känslomässiga utpressningarna genom att påpeka han inte har avsikt att få någon att ta illa upp. Det han inte förstår är att även om han inte avser att uppröra någon så betyder det inte automatiskt att ingen blir det. Han kan bara läsa sina brev ur sitt egna perspektiv och kan inte förstå hur hans rappakalja inte uppfattas likadant av utomstående. När han inte får responsen han vill ha (att intracirkulära unga kvinnor turas om att krama honom) anklagar han dom för att vara empatilösa, för han mår ju faktiskt väldigt dåligt.
 
Jag tror ärligt talat att han inte förstår. Han rättfärdigar de känslomässiga utpressningarna genom att påpeka han inte har avsikt att få någon att ta illa upp. Det han inte förstår är att även om han inte avser att uppröra någon så betyder det inte automatiskt att ingen blir det. Han kan bara läsa sina brev ur sitt egna perspektiv och kan inte förstå hur hans rappakalja inte uppfattas likadant av utomstående.
Jag lutar också åt det, hans bristande mentaliseringsförmåga är ju tydlig även i andra sammanhang.
Slogs bara av tanken att det kanske var medvetet (den emotionella utpressningen) med tanke på hans "övre intelligensnivå". Men han är förmodligen för autistisk för att vara så utstuderat manipulativ i sociala sammanhang.
 
Jag kom åt Flashbacktråden om Andreas Rejbrand nu trots allt, men enbart om jag är inloggad på mobilen 🤔 Ska skärmdumpa allt, sortera och ladda upp så fort jag har ork, den är på 12 sidor och innehåller egentligen inte så mycket. Det mest intressanta är en användares spekulationer i anledningen till att rektorn på Duveholmsgymnasiet polisanmälde honom och fick honom tvångsinlagd flera veckor på psyk: i sin ”novell” Förståelse nämner han (inlindat i metaforer) ett brev han skickade till en tjej i sin klass om att han bl.a. känner att han behöver begå en våldtäkt för att det är hans enda chans att få närhet. Andreas själv dyker ju upp i flashbacktråden men varken dementerar eller bemöter just den spekulationen. Att han hade skickat en stor mängd olämpliga brev till den kvinnliga klasskompisen nämner han själv i sin YouTubevideo för övrigt.
I tråden är det flera användare som undrar om Rejbrand ens är en verklig person, de tycker hans hemsida liknar nått Killinggänget hade kunnat skapa

ARs syn på våldtäktsoffer som refereras till i anmälan:
Detta stycke som LiU hänvisar till i anmälan är illa nog, men tycker efterföljande del ur hans ”Livsfilosofi II” är minst lika intressant i sammanhanget:
Livsfilosofi1.jpg Livsfilosofi2.jpg
Jag vet inte ens hur jag ska kunna TL;DRa detta vansinne, läs själva om ni orkar.

Har även delat hans novell Utan förtröstan som handlar om klasskompisen från gymnasiet som blev utsatt för honom, där kallar han henne Emma. I Youtubevideon och gästboken kallar han henne istället Klara (han påstår själv att namnen är fingerade, hoppas det stämmer)

I en ny svarskommentar på hemsidans gästbok nämner han dessutom att han har ”stark genetisk predisposition” för Kluster B-personlighetsstörningar, utöver sin Asperger. No shit.
KlusterB.jpg
 

Archivos adjuntos

I en ny svarskommentar på hemsidans gästbok nämner han dessutom att han har ”stark genetisk predisposition” för Kluster B-personlighetsstörningar, utöver sin Asperger. No shit.
Kung 🙏

Sket helt i att läsa hans livsfilosofi eftersom jag tyckte det var så jävla tråkigt men det verkar som att det ligger guldklimpar i novellerna också! Ska kika igenom dom asap,

Inte helt otippat att kluster-b ligger bakom det mesta av hans problem, beteendet med att ständigt hota med självskada och självmord skriker BPd. Vilken tur att han gladeligen delar med sig av information i svaren på kommentarerna i sin gästbok.
 
Är det någon som lyckats lista ut vad en ”intracirkulär kvinna” är enligt herrn? Det var tydligen enbart dom intracirkulära tjejerna i klassen som fick brevet, alltså tjejer han var attraherad av eller kär i som han själv skrivit. Det ska tydligen stå i hans bok men har inte lyckats hitta exakt vad han menar med det.
 
Är det någon som lyckats lista ut vad en ”intracirkulär kvinna” är enligt herrn? Det var tydligen enbart dom intracirkulära tjejerna i klassen som fick brevet, alltså tjejer han var attraherad av eller kär i som han själv skrivit. Det ska tydligen stå i hans bok men har inte lyckats hitta exakt vad han menar med det.
Har försökt söka på intracirkulär i boken men hittar inget mer än ett citat där han nämner uttrycket utan någon förklaring. När han skriver om händelserna vid LiU samt pratar i YouTubevideon så verkar han likna det hela vid en sexuell läggning; att han inte kan "rå för" att han enbart attraheras av snygga kvinnor i ålder 18 - 22. Han får det att låta som att kvinnor i hans egen ålder (dvs närmare 40 år) skulle vara lika sexuellt avtändande som en person av samma kön för någon som inte är homosexuell.
 
Jag tror att med "intracirkulär" så menar han ungefär "inom samma krets". Det vill säga de som läser samma kurser som honom eller som han på annat sätt har regelbunden och återkommande kontakt med?
 
Jag tror att med "intracirkulär" så menar han ungefär "inom samma krets". Det vill säga de som läser samma kurser som honom eller som han på annat sätt har regelbunden och återkommande kontakt med?
Han verkar gilla att flexa med "smarta" ord för att verka mer intellektuell och lite bättre an vanliga människor skulle jag tro.
 
Bror har en hel hemsida tillägnad åt tecknet semikolon, tror seriöst bara att han pratar sådär.
Jag använde ett semikolon i mitt senaste inlägg enbart på grund av den hemsidan 😅
Han är besatt av "korrekt språkbruk" och ser ner på alla som inte skriver och pratar exakt som han gör. Att han envisas med att kalla alkohol för etanolhaltiga drycker är irriterande som fan men samtidigt skrattretande också.

Edit:
Rejbrand.jpg
Bevis för att han betalar för att promota sin YouTubevideo. Han har stött på lite problem nu dock. lol
 
Última edición:
Han är besatt av "korrekt språkbruk" och ser ner på alla som inte skriver och pratar exakt som han gör.
Jag vet andra som är exakt likadana, använder satskommatering, gamla böjningsformer, punkt och mellanslag mellan varje bokstav i en förkortning, skrivregler från före 1960 etc.

Kolla in hans gamla foto han har som profilbild. Han är jävligt lik King Cobra!
 
Última edición:
Edit:
Ver archivo adjunto 8666938
Bevis för att han betalar för att promota sin YouTubevideo. Han har stött på lite problem nu dock. lol
Undrar hur mycket det kostat honom. Men det verkar ha lönat sig, videon är snart uppe i 30K visningar! Dock är det typ ingen som kommenterat så vet inte om det är organiska tittare eller indier. Eller så är han bara snabb på att ta bort trollkommentarer.

Men undrar varför YT inte låter honom annonsera längre, är det för att han sa att SSRI var bra grejer? Enda tillfället jag kan tänka mig att han nämnde någon hälsoprodukt lol
 
Efter jag kollat på hans promotade video så får jag riktigt skumma sponsrade videos i mitt flöde. Någon muslimtölp tigger pengar för att starta koranskola, "Behandla förhudsförträngning utan kirurgiskt ingrepp", och liknande.
 
Atrás
Top Abajo