SE Den stora officiella tråden om skandinaviska lolkor - För Kiwifarms – i tiden

  • 🔧 Site instability resolved. You can report double-posts and broken attachments. For bigger issues, use the Technical Grievances thread.
    🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
  • Want to keep track of this thread?
    Accounts can bookmark posts, watch threads for updates, and jump back to where you stopped reading.
    Create account
Ur Förståelse:
En dag tog mannen på sig helt andra kläder än vad han brukade bära; han rakade av håret och tog på sig solglasögon. Han tog sig obemärkt in
på sin gamla arbetsplats och tände eld på den, och efter några timmar var hela byggnaden övertänd.
Mannen, som hade hunnit fly hem till sig, öppnade sitt medicinskåp och svalde två förpackningar Alvedon, två förpackningar Propavan, en förpackning Cipralex och en halv förpackning Sobril. Totalt rörde det sig om flera hundra tabletter, som han för sista gången svalde på några minuter.
I media dagen därpå kunde man läsa om att en psykiskt sjuk våldtäktsman hade tänt eld på sin gamla arbetsplats. Man kunde också läsa om chefens uttalanden. Chefen kom att uppfattas som en ”hjälte” ty han hade gjort det rätta när han avskedat och polisanmält mannen. Mannen själv, kom av allmänheten att uppfattas som en ”ond” människa.

Fast vi vet bättre.
Faktumet att han kallar sig själv våldtäktsman i sista stycket får mig att tro att han klippt bort ett stycke där han precis som han beskrev hur han tände eld på sin ”arbetsplats” (=skola) också beskrivit hur han förgripit sig på någon, antagligen tjejen som han blivit polisanmäld för att ha trakasserat.

Är så glad att han kom på att han kan köpa sex så att ingen behövt komma till fysisk skada på grund av hans psykiska störning.
 
Sprang in i detta på faceboook, ganska wholesome ändå, måste va någon diagnos men så där förklarande som gamla svenska TV-program brukade vara. Anslagstavlan till exempel.

Vem ansvarar för ett dike? Inte så enkelt som man tror.​




Givetvis har han en modelljänväg. Verkar inte va någon dålig person, ganska wholesome, men han hade nog varit omtyckt av folk här på forumet.
 
Cross post, Alvi Gunilla är inte lolkon i detta fallet, utan en brittisk professor vid namn Howard Williams som tycks vara helt besatt av henne. Han har trakasserat henne på TikTok i ett år och förstört hennes liv mer eller mindre, hon är gravid i sjunde månaden dessutom. Kan vara intressant att följa:

 
Den flerfaldigt dömde våldsbrottslingen och rasforskaren Tobias Hübinette, även känd som Sam Dol Lee, har varit i farten igen. Han åtalas nu efter en längre period av omfattade trakasserier, återkommande självmordshot och egna erkännanden om minst 80 våldtäktsförsök mot sin sambo under de senaste fem åren. Dessutom har han utvecklat ett allvarligt alkohol-och pornografiberoende.
9bb65989-8dcc-4384-92fb-a4c0416a3233_1647x862.webp
https://www.assarchristian.se/p/tobias-hubinette-atalas-erkanner-valdtaktsforsok
https://archive.is/Ehpzh
Flashbacktråden om ämnet:
https://www.flashback.org/t3726508
https://archive.is/MPoOn
Han har nu stoppats från att undervisa vid Karlstads universitet.
https://www.sverigesradio.se/artikel/universitetslarare-stoppas-fran-undervisning-atalas-for-sms-hot
https://archive.is/ffaoO
 

Archivos adjuntos

En personlig favorit jag inte sett nämnd ännu är busschauffören Daniel Johansson som drivit Dannebloggen sen 2008. Han håller 2010-talstrenden med planking vid liv, besöker strippklubbar, reser till ställen med slappa lagar om prostitution (som Amsterdam, Thailand, Filippinerna, Prag m.fl.), och postar thirst-trap-bilder/videos på sig själv på sin Instagram. Det känns som att postandet är ett imiterat beteende som han lärt sig från de lättklädda tjejer han följer. Hans senaste intresse är att samla på Labubus, något jag misstänker att han kommer fortsätta göra långt efter att trenden är död och begraven.

Pga. sitt händelsefattiga liv har han sparat ihop mycket pengar, och har en historik av att buda på träffar med kvinnliga B-kändisar på Musikhjälpen. Däribland Alexandra Nilsson, Rebecca & Fiona och Little Jinder, samt Peg Parnevik. Totalt har han bidragit med pengar till ett totalvärde på över 100 000 kr. Detta pågick tills han svartlistades på grund av det obehag han orsakade. Det gick till och med så långt att kändisarna vägrade att träffa honom, varpå Danne krävde återbetalning från Musikhjälpen.

Danne.PNG

Jag har följt honom sen 2014 men trots det vet jag nästan inget om Danne som person. Jag har aldrig sett honom umgås med en person han inte betalat för att träffa. Till och med när han lägger ut videos på sig själv när han spelar pingis, hans enda "riktiga" hobby, så spelar han helt solo mot bordet.

Han är en ofantligt tråkig och ointressant människa men av någon anledning kan jag inte sluta titta.
 
[English]
Tourist dropping in, apologies for the interruption. Twidder kept bombarding me with this Norwegian-Finnish Lasse Lund dude who supposedly was abandoned by his hippie parents in India when he was 4 and grew up there. But claims that neither the Finnish nor the Norwegian governments are providing him any assistance.

1779864701629.png



These clips are fucking hilarious, he even has the typical "Indian head bob" down to a science, holy shit :story:

1779864787033.png

1779864843074.png





Dude is now posting on Youtoob since it's blowing up on social media.


1779866322837.png

...Is this guy for real? if he's a comedian, he's absolutely amazing :story: I really think Null should feature this on MATI!
[/English]
 
Última edición:
Det finns en ny flashbacktråd (arkiv)
om Andreas Rejbrand, hans Youtubevideo har blivit allt mer uppmärksammad.
Jag har roat mig med att stoppa in konstiga texter i ChatGPT och bett den identifiera argumentationsfel och liknande.

När jag körde Rejbrands texter trodde den allvarligt talat att killen var ett skämt. Hans argumentation är så absurd att ChatGPT utgick från att det var en parodi.
 
Atrás
Top Abajo