Gravityqueen4life
kiwifarms.net
- Registrado
- 29 de Mayo, 2019
Häng honom (i Minecraft)Som man så vill jag inte heller ha den här varelsen i mitt omklädningsrum. Hur löser vi det?
Sigue el video de abajo para ver cómo instalar nuestro sitio como una aplicación web en tu pantalla de inicio.
Nota: Esta función puede no estar disponible en algunos navegadores.
Häng honom (i Minecraft)Som man så vill jag inte heller ha den här varelsen i mitt omklädningsrum. Hur löser vi det?
TTDSom man så vill jag inte heller ha den här varelsen i mitt omklädningsrum. Hur löser vi det?
Blir så jävla besviken varje gång man besöker Flashback nuförtiden och ser en massa hjärndöda dårar som ska white knighta för transor och annat pack. Det var bättre förr!Kolla in detta.
Här har vi alltså en kvinna, som tror hon är man, registrerar sig som man och blir inte kallad till HPV test eftersom hon har ändrat sitt juridiska kön till man.
Vården behandlade henne som man, hade hon blivt kallad hade hon kunnat stämma dom för att de antog vad hennes kön var.
Citat:
"Känner sig nu diskriminerad. DO vill ge honom 35 000 för sveda och värk.
Region Skåne har till den 21 oktober på sig att ta ställning till DO:s begäran.
https://www.sverigesradio.se/artikel...eening-for-hpv
OM vi ponerar att han blivit kallad så hade han antagligen känt sig diskriminerad då med.
Går det någonsin att göra rätt enligt de här halvfigurerna? För halvfigurer är ju vad de gör sig till när de är lite av varje beroende på situation.
Ska systemet ändras efter deras känslor, eller ska de anpassa sig efter rådande system och ta eget ansvar utifrån egna beslut?"
Skulle säga att Instagram för tillfället har dragit sig i samma riktning som Facebook, fast med yngre användarbas. Enda sedan reels blev större, och censureringen dog ned lite så ser man även i svenskt sammanhang fler och fler med liknande attityd. De yngre (mestadels killar) verkar rätt trötta på all skit. Med tanke på hur sena på bollen svenskar brukar vara så är detta lovande.Blir så jävla besviken varje gång man besöker Flashback nuförtiden och ser en massa hjärndöda dårar som ska white knighta för transor och annat pack. Det var bättre förr!
Men mer positivt är iaf att besöker man liknande nyheter på Facebook så verkar trots allt en hel del normies ha vaknat upp ur dvalan och spyr galla över skiten så de få pk-bögarnas kommentarer drunknar i uppfriskande transhat.
Baseball bat?Som man så vill jag inte heller ha den här varelsen i mitt omklädningsrum. Hur löser vi det?
Jag har märkt av SD-boomers som har börjat med "muslimerna är dom riktiga transfoberna"Blir så jävla besviken varje gång man besöker Flashback nuförtiden och ser en massa hjärndöda dårar som ska white knighta för transor och annat pack. Det var bättre förr!
För sådär 15 år sedan var SD en baserad folkrörelse som triggade brallorna av massmedia och fick dammiga PK-politiker att trilla av stolen.Jag har märkt av SD-boomers som har börjat med "muslimerna är dom riktiga transfoberna"
Vilket kaninhål jag föll ner i nu, denna snubben saknar verkligen självinsikt. Det finns en anledning till att han är så vag när det gäller sitt egna beteende eller vad han skrev i mejlet (som han förövrigt själv publicerat på sin egen hemsida)... det mejlet föregicks dessutom av flera (oönskade) mejlkontakter till hans kvinnliga medstudenter under flera terminer.