SE Den stora officiella tråden om skandinaviska lolkor - För Kiwifarms – i tiden

  • 🔧 Site instability resolved. You can report double-posts and broken attachments. For bigger issues, use the Technical Grievances thread.
    🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
  • Want to keep track of this thread?
    Accounts can bookmark posts, watch threads for updates, and jump back to where you stopped reading.
    Create account
Kolla in detta.

Här har vi alltså en kvinna, som tror hon är man, registrerar sig som man och blir inte kallad till HPV test eftersom hon har ändrat sitt juridiska kön till man.

Vården behandlade henne som man, hade hon blivt kallad hade hon kunnat stämma dom för att de antog vad hennes kön var.

Citat:
"Känner sig nu diskriminerad. DO vill ge honom 35 000 för sveda och värk.
Region Skåne har till den 21 oktober på sig att ta ställning till DO:s begäran.

https://www.sverigesradio.se/artikel...eening-for-hpv

OM vi ponerar att han blivit kallad så hade han antagligen känt sig diskriminerad då med.
Går det någonsin att göra rätt enligt de här halvfigurerna? För halvfigurer är ju vad de gör sig till när de är lite av varje beroende på situation.

Ska systemet ändras efter deras känslor, eller ska de anpassa sig efter rådande system och ta eget ansvar utifrån egna beslut?"

 
Det finns bara en vettig lösning och det är att ignorera transaktivisternas krav, det är sinnessjukt att DO tycker tramsmannen i fråga ska få 35 000.

Om Region Skåne ska tvingas göra om hela journalsystemet för att tillgodose dessa krav kommer det kosta skattebetalarna massa onödiga pengar.

Om transpersoner istället skulle ha någon slags markering i folkbokföringen eller journaler kring deras biologiska kön skulle de genast skrika diskriminering och kräva ännu mer pengar av DO
 
Kolla in detta.

Här har vi alltså en kvinna, som tror hon är man, registrerar sig som man och blir inte kallad till HPV test eftersom hon har ändrat sitt juridiska kön till man.

Vården behandlade henne som man, hade hon blivt kallad hade hon kunnat stämma dom för att de antog vad hennes kön var.

Citat:
"Känner sig nu diskriminerad. DO vill ge honom 35 000 för sveda och värk.
Region Skåne har till den 21 oktober på sig att ta ställning till DO:s begäran.

https://www.sverigesradio.se/artikel...eening-for-hpv

OM vi ponerar att han blivit kallad så hade han antagligen känt sig diskriminerad då med.
Går det någonsin att göra rätt enligt de här halvfigurerna? För halvfigurer är ju vad de gör sig till när de är lite av varje beroende på situation.

Ska systemet ändras efter deras känslor, eller ska de anpassa sig efter rådande system och ta eget ansvar utifrån egna beslut?"

Blir så jävla besviken varje gång man besöker Flashback nuförtiden och ser en massa hjärndöda dårar som ska white knighta för transor och annat pack. Det var bättre förr!
Men mer positivt är iaf att besöker man liknande nyheter på Facebook så verkar trots allt en hel del normies ha vaknat upp ur dvalan och spyr galla över skiten så de få pk-bögarnas kommentarer drunknar i uppfriskande transhat.
 
Blir så jävla besviken varje gång man besöker Flashback nuförtiden och ser en massa hjärndöda dårar som ska white knighta för transor och annat pack. Det var bättre förr!
Men mer positivt är iaf att besöker man liknande nyheter på Facebook så verkar trots allt en hel del normies ha vaknat upp ur dvalan och spyr galla över skiten så de få pk-bögarnas kommentarer drunknar i uppfriskande transhat.
Skulle säga att Instagram för tillfället har dragit sig i samma riktning som Facebook, fast med yngre användarbas. Enda sedan reels blev större, och censureringen dog ned lite så ser man även i svenskt sammanhang fler och fler med liknande attityd. De yngre (mestadels killar) verkar rätt trötta på all skit. Med tanke på hur sena på bollen svenskar brukar vara så är detta lovande.
 
Hoho, vilken jävla dåre, en snubbe troligen zigenare men även horsare, springer om kring med en startpistol och blir skjuten av polisen. Direkt går han till "dindu nothing"-försvar.

Wayne trodde någon jagade honom – sköts i ryggen av polis & blev förlamad


Wayne Lindskog sköts i ryggen av en civilklädd polis efter att ha blivit sedd med ett vapen i ett villaområde i Huddinge, vilket ledde till att han nu är förlamad och till stor del sängbunden.
En utredning mot polisen som sköt lades ned med motiveringen att denne agerade i nödvärn, trots att det kvarstår frågor om vad som egentligen hände och om polisen hotades.
Wayne förnekar att ha avfyrat ett vapen och upplever att rättssystemet svikit honom, både genom polisens agerande och efter vården han har fått sedan skjutningen.
 
Är det någon annan som kommer ihåg Kristoffer Johansson/Kim/Marianne Johansson som mördade Vatchareeya Bangsuan i Boden 2013? På den tiden såg han ut såhär 1917@90.webp

Han blev dömd till 14 års fängelse, som sedan blev ändrat till dråp om jag förståt det rätt, man lyckades aldrig hitta alla kroppsdelar, och ja, Kristoffer hade dessutom styckat henne. Medans Kristoffer satt i fängelse så bytte han år 2018 kön. https://www.expressen.se/nyheter/kr...kade-sitt-ex-korrigerar-sitt-kon-i-fangelset/ 1920@90.webp

2019 flyttades han till kvinnofängelset Hinseberg.
Från Expressen:
Kim Marie Johansson, 28, dödade och styckade sin ex-flickvän – nu genomgår hon en könskorrigering och flyttades därför till kvinnofängelset Hinseberg i november.
Där har varningarna mot henne duggat tätt.
Johansson ska bland annat skrivit hotbrev och sagt att hon ska knäcka nacken på en kanin som finns på anstalten om hon inte får byta avdelning.
Kim ska ha betonat att hon är jägare och inte har några ”emotionella problem med att döda små lurviga varelser”.
Hon har bland annat blivit polisanmäld för att ha mordhotat en kriminalvårdare på sin nya avdelning. Hon beskrev hotet i ett brev som hon skrivit under och skickat till en annan intagen på fängelset.
I brevet skrev Kim Johansson att hon hoppades bli flyttad till en annan avdelning och fortsatte:
”Men vi får se, kanske blir kvar här till muck eftersom jag hotade fittan (namnet på kriminalvårdaren) till livet efter att han skrek så där till dig. Men det var det värt.”
I förhör i början av december erkände Kim Johansson att hon skrivit brevet, men påstod att det rörde sig om ett internt skämt och inte skulle tolkas som ett mordhot.
Kriminalvården ger Kim Johansson en varning och beskriver hur hon den senaste tiden visat ”en dålig attityd mot personal” och sagt att hon ska ”göra något dumt” om hon inte blir flyttad till en annan avdelning. Även för det uttalandet tilldelades hon en varning.

Hotade döda kaninen för att straffa personalen
Vid samma tillfälle ska Kim Johansson ha hotat med att döda en kanin, enligt handlingarna från Kriminalvården:
”Jag vill att ni flyttar mig till en annan avdelning innan jag gör något dumt som att knäcka nacken på kaninjäveln.”

Självklart som en typisk transa så är han autistisk och närmre 2 meter lång om jag kommer ihåg rätt. Vad som gör honom till lite av en ko (dock en skräckko) är att han långt efter mordet började svara folk i sin egen flashback-tråd (alla svar i tråden av honom här: https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1634508&page=5) https://www.flashback.org/p87480714#p87480714 och har gjort inlägg på twitter/instagram/facebook om att "TERFs" skulle skjutas. Det rapporteras även i flashback-tråden att Kristoffer nu är förälder, och att han ska ha dragit kniv på någon i Boden https://www.flashback.org/sp93167842. Som en väldigt lång, stor man utklädd till kvinna i en någorlunda liten stad så lär han få uppmärksamhet. Styckarens instagram: https://www.instagram.com/regnbagsstjarnan/ / https://archive.is/8Ksw7

I hans tråd så säger en användare såhär "
Om jag inte missminner mig så finns det ett avsnitt i rättegångspodden där det finns ljudinspelning från rättegången. Ett av klippen är när KJ förfrågas om varför han har smör på badkaret. Då svarar KJ att han använder smöret som glidmedel när han kör upp ölburkar i arslet. Han tillägger också på eget bevåg att han drog igång en skön hentai-film också." https://www.flashback.org/p87857128#p87857128

Han verkar medverka både i tidigare nämnda rättegångspodden, och även fängelsepodden. https://podme.com/se/avsnitt/139999/ / https://podme.com/se/avsnitt/357211/?page=2

Idag (så sent som igår) ser Kristoffer ut såhär Screenshot 2025-11-26 at 08-35-55 (2) Instagram.png



Jag har nu i efterhand inte hittat inlägget, men det är nämnt i tråden att Kristoffer ska ha gjort konst på två avhuggna händer, som han försökt sälja - förutom hur äckligt detta är bara eftersom han är en styckmördare, är att det var just Vatchareeya Bangsuans händer som man inte hittade i jakten på hennes kropp.


Länk till FUP (förundersökningsprotokoll) angående mordet, för de som är intresserade. https://drive.google.com/drive/folders/1ih0tND4L443ffEXt1hxA5PuzLumlmhNZ
 
Vet en som råkade stöta på honom på krogen, minns ej riktigt i hur Kristoffer hamnade i hennes sällskap på krogen, men, han ska visst ha betett sig allmänt obehagligt (vilket ej förvånar) och frågat dem "Vet ni vem jag är?", vissat lite stolthet över att vara "känd", likaså börjat följa efter dem och sett det som att han var en del av gänget. Det var också självfallet kvinnorna i gänget som han hade varit extra mycket på.
 
Var är Magmysaren? Har inte kunnat hitta hans nya youtube-kanal sen han la ner dåvarande kanalen för över ett halvår sen. Fick LSS-tanterna punggrepp på honom efter allt trollande med polisen?

Verkar segt överlag med youtube videos, både från trollkanaler och kossorna själva.
 
Jag har märkt av SD-boomers som har börjat med "muslimerna är dom riktiga transfoberna"
För sådär 15 år sedan var SD en baserad folkrörelse som triggade brallorna av massmedia och fick dammiga PK-politiker att trilla av stolen.

Nu börjar de grina av memes på X. Att säga att de blev vad de svor att bekämpa är bara förnamnet.

SORGLIGT!
 
Någon som också följer vår härliga lolkossa (bokstavligen) Maria Johnsson? Fet mukbanger, alla hennes barn är mongoloider på olika nivåer, ingen har samma pappa (ena sonen har någon form av blattepappa) och allt de gör är att umgås med varandra, ingen annan, och sitter i live och videos och äter sig feta och vidriga. Härligaste människorna. Lätta att trigga igång.
 
Vilket kaninhål jag föll ner i nu, denna snubben saknar verkligen självinsikt. Det finns en anledning till att han är så vag när det gäller sitt egna beteende eller vad han skrev i mejlet (som han förövrigt själv publicerat på sin egen hemsida)... det mejlet föregicks dessutom av flera (oönskade) mejlkontakter till hans kvinnliga medstudenter under flera terminer.
Hittar spår av en flashbacktråd om honom som ska skrivits redan 2006 men han verkar ha sopat undan allt negativt kring sig själv. Är tyvärr på jobbresa de närmsta dygnen så kan inte göra några större djupdykningar just nu, men har en känsla av att det kan finnas en guldgruva till lolko gömd under denna snubbe.

Någon som har tillgång till flashbacktråden/arna om honom?
 
Atrás
Top Abajo