Sigue el video de abajo para ver cómo instalar nuestro sitio como una aplicación web en tu pantalla de inicio.
Nota: Esta función puede no estar disponible en algunos navegadores.
Schrijven, ja. Uitspraak, nee. Je moet het leren als kind om het fatsoenlijk te doen. Als je de nederlands G verkeerd uitspreekt kun je je keel erg verkloten over de jaren.Is it true that Dutch is really easy to learn if you speak English?
![]()
Deze thread is een meltingpot, Net Rotterdam!>Nederlandse topic
>Alle nieuwe paginas hebben geen woord nederlands
mhm
Schrijven, ja. Uitspraak, nee. Je moet het leren als kind om het fatsoenlijk te doen. Als je de nederlands G verkeerd uitspreekt kun je je keel erg verkloten over de jaren.
Heb ik kanker tyfus cholera mongolische kuthekel aan. Ik compenseer nu dan wel ff door het Nederlandse scheldwoordenboek te geven. Kankeraidscholerakuttekop.>Nederlandse topic
>Alle nieuwe paginas hebben geen woord nederlands
mhm
Dutch is one of the closest languages to English when you look at how close english is to other languages. You don't really have this problem.So is Dutch one of those languages where there are multiple ways to say something, but only one right way in a given situation or else native speakers cannot understand what you're saying? Also, does Dutch have that thing going with multiple conjugations for different verbs or that other thing with masculine or feminine words (like Latin-based)?
Kom je in mijn kankerland ga ik kanker Nederlands praten, kankermongool.99% of Dutch switch to english whether you like it or not
Niet schelden met kanker, mijn moeder leest op welke forums ik paal.Kom je in mijn kankerland ga ik kanker Nederlands praten, kankermongool.
aub nie met kanker schelden me oma is vorige week van de trap gekankerdNiet schelden met kanker, mijn moeder leest op welke forums ik paal.
Ik kan niet wachten tot de Nederlandse overheid een OFCOM-achtig mailtje naar Joost stuurt met een tikkie van €9000. Hier is m'n fanfic:Sommigen vinden dat je dit soort misstanden niet via het strafrecht moet aanpakken, maar dat je er vooral over in gesprek moet met de samenleving. "Dat hebben we geprobeerd, maardat heeft onvoldoende gewerkthet lukt ons niet om iedereen te overtuigen van ons overduidelijke gelijk dus krijg allemaal maar de pestkanker"
Normaal sturen ze de politie langs je deur, die geven je dan, uit de goedheid van hun hart, advies. Of je zoiets wel online zou moeten laten staan. En toevallig komt het vaak uit dat de optie niet online laten hun ook het beste uitkomt. Zelfs als het uitingen zijn die alleen op klacht vervolgd kunnen worden en er geen klacht ligt, of uitingen die waarschijnlijk door de rechter nog makkelijk binnen de vrijheid van meningsuiting geacht kunnen worden.Ik kan niet wachten tot de Nederlandse overheid een OFCOM-achtig mailtje naar Joost stuurt met een tikkie van €9000. Hier is m'n fanfic:
Ik heb zoveel medelijden met jullie, je hebt een rustig kikkerlandje en nu is dit filmpje het eerste waar iedereen de komende 10 jaar aan denkt wanneer ze "Nederland" horen, maar dit werkt zo niet. Vertel maar aan je bazen dat ze hun hele land en overheid laten lijken op josti's door hun poging het Internet te censureren.
Jullie zijn een klein, irrelevant kutland waar ik nog nooit van heb gehoord want ik ben Amerikaans. Jullie hebben niet de invloed om een filmpje te verdelgen van het Internet of om iedereen die het gepost heeft op te sluiten. Als iemand jullie de informatie verstrekt waar jullie om vragen zijn ze niet alleen laf, maar ook een achterlijke rasmongool.
Mijn naam is Bolle Jos, ik ben een hamburger uit de VS. Mijn bedrijf is onderdeel van een bedrijf uit Florida. Stuur je blauwe brieven hierheen:
Lolcow LLC
913 Beal Pkwy NW
Suite A-1017
Fort Walton Beach, FL 32547
En mocht je het je afvragen: nee. Kiwi Farms heeft niks te maken met Zeeland. Onze naam spot met de binnensmondse autisten die we uitlachen. Niks van onze gemeenschap is gericht op Zeeland.
En het kan me aan m'n reet roesten wat artikel 50 van je homowet zegt over het verspreiden van je e-mail. Krijg botkanker met je tyfusland.
- Josh
I have quite a few international, polyglot friends, and a couple language questions I've asked them that got some good responses are:99% of Dutch switch to English
kurwale people means celebrities in French or handy means mobile/cell phone in GermanUnless it's for work, i tend to just pretend i dont speak english because i hate foreignersThe biggest two difficulties about learning dutch is that you don't have anyone to talk dutch with (99% of Dutch switch to english whether you like it or not)
Yeah no you didn't even get it remotely right. It means "I am"wow our languages are so fucking close. it feels like im reading coded english. does "ik ben" mean "it is" or "it was"?
It means "I am" in present tense.wow our languages are so fucking close. it feels like im reading coded english. does "ik ben" mean "it is" or "it was"?