NL De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread - Bring-Your-Own-Clogs party of the year

Onze VvE is al in gesprek met de wijkagent
De politie doet in de regel alleen maar iets aan delicten tegen de staat (b.v.b. belastingontduiking, niet betalen van boetes).
En je krijgt echt geen medaille omdat je je keurig aan de regels van de D66 hebt gehouden mbt het afkaderen van zelfverdediging tegen hun biowapens (kampers, nafris, zoemergespuis).

het afkaderen van zelfverdediging
Dit is niet zo zeer wat me er van weerhoudt om mezelf te verdedigen, eerder dat dit volk nooit alleen handelt; je hebt nooit een probleem met 1 zo'n rif mongool; ze zijn altijd met meer of halen er meer bij, ik moet ook gewoon nog boodschappen etc. doen wat dus al vaak niet rustig kan of zonder gevolgd te worden richting huis, laat staan dat ik zo'n tiener een muilpeer geef en dan heb ik straks een heel kalifaat van broerniffo's achter me aan.
Vooral nu het zomervakantie is hebben ze alle tijd, op straat niksen doen ze toch al; er is hier al een keer iemand jaren geleden verhuisd door een verkeersdispuut waar de hele familie mee begon te bemoeien en ze de beste man wilden afpersen, dus hij kon hier niet blijven wonen.

Is den haag een beetje een leuke plek?
Ik kom er vaker en heb daar dus nooit echt problemen.
Ik heb een kans om een appartement daar te nemen, best wel klein maar in een rustige buurt.
Alles is beter dan Rotterdam op dit moment.

Atrás
Top Abajo