NL De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread - Bring-Your-Own-Clogs party of the year

  • 🔧 Site instability resolved. You can report double-posts and broken attachments. For bigger issues, use the Technical Grievances thread.
    🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
  • Want to keep track of this thread?
    Accounts can bookmark posts, watch threads for updates, and jump back to where you stopped reading.
    Create account
Ik wist helemaal niet dat je alle moties online kon volgen.
Alle motie foto's die men ziet op Instagram of Twitter komen van de Tweede Kamer app. Ik weet gewoon dat ik in de 0.001% zit van Nederlanders die de tweedekamer.nl/Tweede Kamer app moties volgt, sommige zijn fucking geweldig en jullie missen absolute edelstenen.

1780690566.png
1780690573.png
 
De NS heeft een dienst waar je, voor 40% extra, nooit met bruintelanders hoeft te zitten.
Wordt nauwelijks en niet op gelet, en zelfs dan deelt NS opwaarderingen uit alsof het strooigoed is.

Enige keer dat ik iemand uit de trein gegooid zag worden was het een pool die ook alle vuilnisbakken binnenstebuiten aan het keren was.
 
Pickwick Original English is zo'n kut thee en hun Earl Grey smaakt naar pis. Focking gele Lipton is beter dan Pickwick. De enige goede thee die ik van Pickwick heb gehad zover is hun groene thee dat verbazend okee smaakt voor groene thee uit een zak (En Rooibos als dat telt als thee). Waarom zijn ze het meest populair Nederlands theemerk?

Ik heb de losse bladen versie ook geprobeerd van Original English en die smaakt ook vreselijk en de bladen zijn veelste klein waardoor ze door de filtergaten van mijn pot gaan.
 
Pickwick Original English is zo'n kut thee en hun Earl Grey smaakt naar pis. Focking gele Lipton is beter dan Pickwick. De enige goede thee die ik van Pickwick heb gehad zover is hun groene thee dat verbazend okee smaakt voor groene thee uit een zak (En Rooibos als dat telt als thee). Waarom zijn ze het meest populair Nederlands theemerk?

Ik heb de losse bladen versie ook geprobeerd van Original English en die smaakt ook vreselijk en de bladen zijn veelste klein waardoor ze door de filtergaten van mijn pot gaan.
Er bestaat alleen zoethoutthee. De rest zijn mentale stoornissen.
Maar koop zo'n netje of kooitje voor je thee en koop thee kruiden bij de bio winkel of Xenos. Veel meer beter.
 
Pickwick Original English is zo'n kut thee en hun Earl Grey smaakt naar pis. Focking gele Lipton is beter dan Pickwick. De enige goede thee die ik van Pickwick heb gehad zover is hun groene thee dat verbazend okee smaakt voor groene thee uit een zak (En Rooibos als dat telt als thee). Waarom zijn ze het meest populair Nederlands theemerk?

Ik heb de losse bladen versie ook geprobeerd van Original English en die smaakt ook vreselijk en de bladen zijn veelste klein waardoor ze door de filtergaten van mijn pot gaan.
Albert Heijn's earl grey huismerk is een van de betere theetjes. Pickwick heeft weinig (goede) smaak en zie meer dat mensen hun thee met smaakjes kopen die ook niet goed zijn lol.

Lord Nelson heeft ook wel een vrij oke groene thee en als je ooit in de markt bent voor vanille thee (voor welke godforsaken reden dan ook) smaakt die ook super vanilla zonder die overdrevende nasmaak
 
Er bestaat alleen zoethoutthee. De rest zijn mentale stoornissen.
Maar das technisch geen echte thee omdat het geen camellia sinensis bevat
Maar koop zo'n netje of kooitje voor je thee en koop thee kruiden bij de bio winkel of Xenos. Veel meer beter.
Ik gebruik liever een oldschool theepot met gaten er in. Ik heb zulke netjes maar die gebruik ik grotendeels voor dingen zoals sencha.
 
Please stop asking questions about the Dutch language that are so basic an LLM could answer them equally well. You're shitting up the thread.

I do like language questions that involve personal experience, e.g.
  • What movies/music/shows do you recommend for learning Dutch
  • Favorite cuss words
  • Favorite idioms
But all these Duolingo ass grammar 101 questions are a waste of a slow thread. Get real, you probably don't care enough to learn Dutch. Sorry for backseat moderating but this pisses me off.
I saw your ad and legitimately thought it was AI generated nonsense text.
 
Albert Heijn's earl grey huismerk is een van de betere theetjes. Pickwick heeft weinig (goede) smaak en zie meer dat mensen hun thee met smaakjes kopen die ook niet goed zijn lol.
Huh, heb nooit aan gedacht om dat te kopen.
Lord Nelson heeft ook wel een vrij oke groene thee en als je ooit in de markt bent voor vanille thee (voor welke godforsaken reden dan ook) smaakt die ook super vanilla zonder die overdrevende nasmaak
Ik heb al te veel Sencha die ik nooit drink :(
I have a new banner for you guys:
Ver archivo adjunto 9113511
If you can translate troonism into Dutch for me I'll put it in place of bolsjewisme
kheb liever iets oud-nederlandser
 
Atrás
Top Abajo