Respuestas al mensaje #605

  • 🔧 Site instability resolved. You can report double-posts and broken attachments. For bigger issues, use the Technical Grievances thread.
    🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
Godai Yuusaku

De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread

Er bestaat alleen zoethoutthee. De rest zijn mentale stoornissen. Maar koop zo'n netje of kooitje voor je thee en koop thee kruiden bij de bio...
DespotCTM

De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread

Albert Heijn's earl grey huismerk is een van de betere theetjes. Pickwick heeft weinig (goede) smaak en zie meer dat mensen hun thee met smaakjes...
Rungle

De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread

Lipton moet hun fucking munt ijsthee terugbrengen
Atrás
Top Abajo