MIU
kiwifarms.net
- Registrado
- 17 de Abr, 2025
Kweet nie man, ik heb een airco recent gekocht en ik wil nooit meer terug naar ventilators. Snurken in een 18 graden kamer in de zomer is te comfy voor mij om op te geven nu.Ik heb een arco ingebouwt in mijn appartement die het voor geen ene tering doet.
Maar zo'n fanless fan gehaald bij de action voor 2 tientjes, werkt perfect.