NL De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread - Bring-Your-Own-Clogs party of the year

  • 🔧 Site instability resolved. You can report double-posts and broken attachments. For bigger issues, use the Technical Grievances thread.
    🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
  • Want to keep track of this thread?
    Accounts can bookmark posts, watch threads for updates, and jump back to where you stopped reading.
    Create account
Ik heb een arco ingebouwt in mijn appartement die het voor geen ene tering doet.
Maar zo'n fanless fan gehaald bij de action voor 2 tientjes, werkt perfect.
Kweet nie man, ik heb een airco recent gekocht en ik wil nooit meer terug naar ventilators. Snurken in een 18 graden kamer in de zomer is te comfy voor mij om op te geven nu.
 
Kweet nie man, ik heb een airco recent gekocht en ik wil nooit meer terug naar ventilators. Snurken in een 18 graden kamer in de zomer is te comfy voor mij om op te geven nu.
Ik heb een venti naast mijn bed.
Je krijgt een airflow direct in je terwijl je kamer snik heet is.
Merk ook dat ik niet zo veel hoest in de ochtend dan normaal sinds ik dat ding heb.
 
Vroeg me af. Amerikanen zeggen altijd dat mensen in europa geen airco hebben, hebben jullie airco?
Yup. Split-unit. Zelf ingebouwd in de sociale huurwoning, op zo'n manier dat ik 'm zonder ontkoppelen kan demonteren en naar volgende huis kan meenemen. Klein appartement, gebruik 'm voor verwarmen in de winter en koelen in de zomer.

Goedkoper dan gas/centrale verwarming. Altijd 24 graden voor een euro of twee per dag.

Bewerking: dubbel-post.

De likes op deze comments laten zien hoe de mensen die dit kijken niet het juiste in huis hebben om verandering te maken.

Ver archivo adjunto 9093876

Eva Vlaardingbroek zelf is verantwoordelijk voor het onklaar maken van FvD in de mislukte coup.

Stop killing games is succesvol omdat het gaat over iets wat de Europese Unie toch niet kan schelen. Maar als je tornt aan een van de beginwaarde van de Unie, moet je echt wel met meer komen dan een petitie. Anders was bijvoorbeeld Nederlandse stem tegen oekraine verdrag, of Britse stem om uit de EU te gaan wel hoffelijker ontvangen.

Ik ga petitie tekenen puur omdat ik kans zie dat er een ontzettend ongemakkelijk moment komt waar de Europese Commissie en leden van het EP over remigratie moeten praten. Legit don't give a fuck of het succesvol kan zijn of niet, maar dat moment alleen al...

Ze moeten eens beter doorkrijgen dat we het zat genoeg zijn, dat we zelfs dit soort lui op ze af sturen om met ze te praten.
Als dat consensus gebeuren zo goed is als ze zeggen, hebben ze blijkbaar geen goed beeld van de maatschappelijke consensus.
Dit kan dat wat bijschaven, eventueel.

Best case: wat verandering
worst case: good troll.
probable case: in het midden en niemand is tevreden.

Het systeem werkt zo mooi.
 
Voor de warme dagen heb ik zo'n mobiele airco om de slaapkamers af te koelen, maar het blijft een herriemaker, vooral wanneer je wilt slapen. Een echte airco voor de woning staat op mijn wenslijst. Helaas heb ik andere projecten die hoger op de prio-lijst staan.
 
Lol. We zijn weer het beste jongetje van de klas.

Screenshot 2026-06-03 at 17.35.03.png
 
The Dutch invaded Brazil in the 1600s, and they were kicked out in a couple of years, but made sure to leave some lasting artifacts: sinagoga-kahal-zur-israel-foto-ed-machado-11.jpg 330px-Sertão_nordestino.jpg assisao-recife-mais.jpeg 53487020-7931-11f0-83cc-c5da98c419b8.jpg (1).webp a8fa71c0-792d-11f0-ab3e-bd52082cd0ae.jpg.webp

Geen lekker eten, geen interessante achternamen, jullie hebben ons alleen onze eerste Joden gebracht (en de negers 500 jaar later die denken dat ze van hen afstammen) en hebben ontsnapte slaven en inheemse vrouwen misbruikt om de op één na meest vervloekte genetische samenstelling aller tijden te creëren (na het ook door Nederland gekoloniseerde Suriname, maar jullie deden het met geïmporteerde pajeets), bedankt jongens, ik heb liever een waardeloos t-shirt.!
 
The Dutch invaded Brazil in the 1600s, and they were kicked out in a couple of years, but made sure to leave some lasting artifacts:Ver archivo adjunto 9102216Ver archivo adjunto 9102220Ver archivo adjunto 9102221Ver archivo adjunto 9102245Ver archivo adjunto 9102246

Geen lekker eten, geen interessante achternamen, jullie hebben ons alleen onze eerste Joden gebracht (en de negers 500 jaar later die denken dat ze van hen afstammen) en hebben ontsnapte slaven en inheemse vrouwen misbruikt om de op één na meest vervloekte genetische samenstelling aller tijden te creëren (na het ook door Nederland gekoloniseerde Suriname, maar jullie deden het met geïmporteerde pajeets), bedankt jongens, ik heb liever een waardeloos t-shirt.!
heh
 
Ik houd van de implicatie dat wij een van de minst racistische landen zijn en toch geen zandnegers in onze grenzen willen hebben.

Ver archivo adjunto 9103666

Ver archivo adjunto 9103679
Ver archivo adjunto 9103663
Ik woon in de regio die veel gastarbeiders in de jaren 50 had vanuit Turkije.

Die legden me het mooi uit toen ik opgroeide: In Nederland is er geen racisme of discriminatie, iedereen wordt even hard uitgescholden als ze wat doms doen.
 
Ik moet zeggen dat ik laatst met Kongingsdag de stad in ging en overal alleen maar blanke mensen zag. Voor het eerst in een lange tijd had ik hoop voor dit land. Toen zag ik opeens een neger met een blank meisje lopen en ik walgde er zo van dat ik naar huis ging. Mijn teleurstelling was onmeetbaar en mijn dag was verpest.
Maar behalve dat voelde het goed om voor een keer te kunnen voelen alsof ik in een echt land leef. Ik kan geen enkele dag door zonder schijthuiden te zien en de ene keer dat er een Nederlands feest is zijn 99,99% nergens te vinden. Misschien is dat een klein puntje voor die neger dan.(hij moet nog steeds het land uit)
 
Atrás
Top Abajo