NL De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread - Bring-Your-Own-Clogs party of the year

• 🔧 Site instability resolved. You can report double-posts and broken attachments. For bigger issues, use the Technical Grievances thread.
    🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
  • Want to keep track of this thread?
    Accounts can bookmark posts, watch threads for updates, and jump back to where you stopped reading.
    Create account
Tenminste is het Japanse team Japans
Nee, die zijn alleen maar 92% Japans. De donkere kant van de Kracht neemt hun ook over.

1781606143954.jpeg

Pickwick Original English is zo'n kut thee en hun Earl Grey smaakt naar pis. Focking gele Lipton is beter dan Pickwick. De enige goede thee die ik van Pickwick heb gehad zover is hun groene thee dat verbazend okee smaakt voor groene thee uit een zak (En Rooibos als dat telt als thee). Waarom zijn ze het meest populair Nederlands theemerk?

Ik heb de losse bladen versie ook geprobeerd van Original English en die smaakt ook vreselijk en de bladen zijn veelste klein waardoor ze door de filtergaten van mijn pot gaan.
Lipton moet hun fucking munt ijsthee terugbrengen

Jullie hebben vast ook wel gehoord over die moslim rape gangs in het VK. Terwijl Nederland waarschijnlijk nog niet zo erg is vraag ik me toch af hoeveel dat hier ook gebeurt.
Ik moet toegeven dat ik niet veel Nederlands nieuws kijk en dingen waarschijnlijk erger zijn dan ik denk.

Jullie hebben vast ook wel gehoord over die moslim rape gangs in het VK. Terwijl Nederland waarschijnlijk nog niet zo erg is vraag ik me toch af hoeveel dat hier ook gebeurt.
Ik moet toegeven dat ik niet veel Nederlands nieuws kijk en dingen waarschijnlijk erger zijn dan ik denk.
Kijken naar Engeland is spieken naar de toekomst van Nederland als je in de linkse richting gaat.

Kijken naar Engeland is spieken naar de toekomst van Nederland als je in de linkse richting gaat.
Die mongolen willen zowat het hele internet verbannen voor “de veiligheid van kinderen”. Dat zou hier nooit gebeuren want dan kunnen politici niet hun frustraties uiten over de ander op Twitter.

Dat zou hier nooit gebeuren
'kweet nie man, dat hadden mense wel vaker gezegd

O ja, wat zijn de goede sportscholen in Nederland? Ik zat naar m'n buik te kijken en ik denk dat ik wat meer aan mijn lichaam moet doen. Ben op dit moment dundik. Ik zat te denken om naar de eerstvolgende te gaan die ik zie maar ik weet niet of er een planet-fitness tier kutsportschool in dit land is.

Última edición:
'kweet nie man, dat hadden mense wel vaker gezegd

O ja, wat zijn de goede sportscholen in Nederland? Ik zat naar m'n buik te kijken en ik denk dat ik wat meer aan mijn lichaam moet doen. Ben op dit moment dundik. Ik zat te denken om naar de eerstvolgende te gaan die ik zie maar ik weet niet of er een planet-fitness tier kutsportschool in dit land is.
Den basic fit

Combinatie roeimachine + opdrukken werkt ook kkr goed.

Maak je geen zorgen. Als Wilders aan de macht komt komen er Indiaanse rape gangs in plaats van moslims!

Volgens mij hoef je alleen maar een grote portie thee te maken, stop er wat suiker in en misschien citroen en hou het in de koelkast voor de nacht.
Doe een grote pot op het fornuis en gooi er wat suiker in dat de bodem net bedekt is, drenkt het in citroensap en dan dump je er net gekookt water in tot bijna aan de top van de pot, doe er twee van die zakjes thee voor theepotten er in en laat dat de hele nacht trekken na even te roeren.

Basis die ik altijd gebruik en soms doe ik er ook nog wat takjes munt in voordat ik de deksel er op gooi en een avondje laat trekken, geweldig als je dat (na de koelkast) drinkt vooral nu het zo snikheet is
Ik ben moe na werk :(
Water koken duurt het langst, alles bij elkaar dumpen is het makkelijke fuck je kan zelfs die geperste citroensap gebruiken duurt minder dan vijf minuten
Maak je geen zorgen. Als Wilders aan de macht komt komen er Indiaanse rape gangs in plaats van moslims!
Oftewel inplaats van "ewa waar jij heen gaat" krijgen de meiden "laat bobs zien" te horen maar ik denk dat elke vrouw in nl zo'n hindoe makkelijk inelkaar kan meppen

Terwijl Nederland waarschijnlijk nog niet zo erg is vraag ik me toch af hoeveel dat hier ook gebeurt.
I suspect that England has it worse than most other places because of the spread of English through the Internet. Way more potential migrants around the world know English.
Rape-gang members have to know the local language in order to be able to coordinate with or coerce other local parties, avoid law enforcement effectively, convincingly disguise what they're doing, and lure in and manipulate their victims. You can't do all of that if you're speaking broken English or using google translate for every conversation.

The average rapey migrant who doesn't speak your local language can bumble around the country for a while, drag a woman off into the bushes to assault her, and maybe even avoid detection and get away with it through sheer luck—cameras weren't in the right spot, his DNA isn't in any database, etc.but he can't keep an industrial-scale rape gang operation going like what they have in England.

Most people don't try to learn Dutch as a second language, or pick it up from their media. Good. Stay niche. Be inaccessible. Don't help people learn your language.

Atrás
Top Abajo