Tenminste is het Japanse team Japans.Ver archivo adjunto 9145938
Kankerjappen, 85 minuten op 2-1, gaan die kankergebombardeerden denken dat ze belangrijk zijn.
Het Nederlandse team is 58% niet Nederlands.
Sigue el video de abajo para ver cómo instalar nuestro sitio como una aplicación web en tu pantalla de inicio.
Nota: Esta función puede no estar disponible en algunos navegadores.
Tenminste is het Japanse team Japans.Ver archivo adjunto 9145938
Kankerjappen, 85 minuten op 2-1, gaan die kankergebombardeerden denken dat ze belangrijk zijn.
Lipton moet hun fucking munt ijsthee terugbrengenPickwick Original English is zo'n kut thee en hun Earl Grey smaakt naar pis. Focking gele Lipton is beter dan Pickwick. De enige goede thee die ik van Pickwick heb gehad zover is hun groene thee dat verbazend okee smaakt voor groene thee uit een zak (En Rooibos als dat telt als thee). Waarom zijn ze het meest populair Nederlands theemerk?
Ik heb de losse bladen versie ook geprobeerd van Original English en die smaakt ook vreselijk en de bladen zijn veelste klein waardoor ze door de filtergaten van mijn pot gaan.
'kbedoel hoe moeilijk kan het zijn om zelf te maken?Lipton moet hun fucking munt ijsthee terugbrengen
Ok, sinds wanneer mag je slaven kopen voor je landelijke voetbal team?Nee, die zijn alleen maar 92% Japans. De donkere kant van de Kracht neemt hun ook over.
Ver archivo adjunto 9152126
Ik werk een 9-5. Toch geen fucking tijd voor'kbedoel hoe moeilijk kan het zijn om zelf te maken?
Volgens mij hoef je alleen maar een grote portie thee te maken, stop er wat suiker in en misschien citroen en hou het in de koelkast voor de nacht.Ik werk een 9-5. Toch geen fucking tijd voor![]()
Ik ben moe na werkVolgens mij hoef je alleen maar een grote portie thee te maken, stop er wat suiker in en misschien citroen en hou het in de koelkast voor de nacht.
Yup, en als dat niet genoeg is dan krijg je thuis allerlei extra gekut gratis erbij...Ik ben moe na werk![]()
Dan moet je een minder zielzuigende baan nemen, manIk ben moe na werk![]()
Kijken naar Engeland is spieken naar de toekomst van Nederland als je in de linkse richting gaat.Jullie hebben vast ook wel gehoord over die moslim rape gangs in het VK. Terwijl Nederland waarschijnlijk nog niet zo erg is vraag ik me toch af hoeveel dat hier ook gebeurt.
Ik moet toegeven dat ik niet veel Nederlands nieuws kijk en dingen waarschijnlijk erger zijn dan ik denk.
Die mongolen willen zowat het hele internet verbannen voor “de veiligheid van kinderen”. Dat zou hier nooit gebeuren want dan kunnen politici niet hun frustraties uiten over de ander op Twitter.Kijken naar Engeland is spieken naar de toekomst van Nederland als je in de linkse richting gaat.
Moeten ff wat meer Belfast situaties komen.Die mongolen willen zowat het hele internet verbannen voor “de veiligheid van kinderen”. Dat zou hier nooit gebeuren want dan kunnen politici niet hun frustraties uiten over de ander op Twitter.
'kweet nie man, dat hadden mense wel vaker gezegdDat zou hier nooit gebeuren
De dichtstbijzijnde bij je huis.O ja, wat zijn de goede sportscholen in Nederland? Ik zat naar m'n buik te kijken en ik denk dat ik wat meer aan mijn lichaam moet doen. Ben op dit moment dundik. Ik zat te denken om naar de eerstvolgende te gaan die ik zie maar ik weet niet of er een planet-fitness tier kutsportschool in dit land is.
Den basic fit'kweet nie man, dat hadden mense wel vaker gezegd
O ja, wat zijn de goede sportscholen in Nederland? Ik zat naar m'n buik te kijken en ik denk dat ik wat meer aan mijn lichaam moet doen. Ben op dit moment dundik. Ik zat te denken om naar de eerstvolgende te gaan die ik zie maar ik weet niet of er een planet-fitness tier kutsportschool in dit land is.
Maak je geen zorgen. Als Wilders aan de macht komt komen er Indiaanse rape gangs in plaats van moslims!Jullie hebben vast ook wel gehoord over die moslim rape gangs in het VK. Terwijl Nederland waarschijnlijk nog niet zo erg is vraag ik me toch af hoeveel dat hier ook gebeurt.
Ik moet toegeven dat ik niet veel Nederlands nieuws kijk en dingen waarschijnlijk erger zijn dan ik denk.
Doe een grote pot op het fornuis en gooi er wat suiker in dat de bodem net bedekt is, drenkt het in citroensap en dan dump je er net gekookt water in tot bijna aan de top van de pot, doe er twee van die zakjes thee voor theepotten er in en laat dat de hele nacht trekken na even te roeren.Volgens mij hoef je alleen maar een grote portie thee te maken, stop er wat suiker in en misschien citroen en hou het in de koelkast voor de nacht.
Water koken duurt het langst, alles bij elkaar dumpen is het makkelijke fuck je kan zelfs die geperste citroensap gebruiken duurt minder dan vijf minutenIk ben moe na werk![]()
Oftewel inplaats van "ewa waar jij heen gaat" krijgen de meiden "laat bobs zien" te horen maar ik denk dat elke vrouw in nl zo'n hindoe makkelijk inelkaar kan meppenMaak je geen zorgen. Als Wilders aan de macht komt komen er Indiaanse rape gangs in plaats van moslims!
I suspect that England has it worse than most other places because of the spread of English through the Internet. Way more potential migrants around the world know English.Terwijl Nederland waarschijnlijk nog niet zo erg is vraag ik me toch af hoeveel dat hier ook gebeurt.