Respuestas al mensaje #589

  • 🔧 Site instability resolved. You can report double-posts and broken attachments. For bigger issues, use the Technical Grievances thread.
    🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
Rungle

De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread

WIJ HATEN ZAND NEGERS MEER DAN ELKE KANKER EUROPEAN. EN ALS JE HET DAAR NIET MEE EENS BENT BEN JE EEN RETARDED EN EEN FUCKING NIGGER.
Hakase Shinonome

De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread

Ik houd van de implicatie dat wij een van de minst racistische landen zijn en toch geen zandnegers in onze grenzen willen hebben.
Atrás
Top Abajo