SE Mikael Westergren / Rutger Widell / Smirre Kirax / Smirre Räv / Rävmannen - furry-autisten, hobby-satanisten, vapenrättsaktivisten, fotfetishisten och shintopredikaren

  • 🔧 Site instability resolved. You can report double-posts and broken attachments. For bigger issues, use the Technical Grievances thread.
    🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
  • Want to keep track of this thread?
    Accounts can bookmark posts, watch threads for updates, and jump back to where you stopped reading.
    Create account
Smirre är bara så jävla dum, en satans rasförrädare mot mänskligheten!

Han har asperger, han är ett monster! Det bor en aspergerdemon i hans sinnessjuka ärthjärna!

Dessutom är han en smällfet och fanatisk furryjävel och hednisk avgudadyrkare som dyrkar rävdemonen Inari och Fenrisvargen!

Ja, pälsbögar, ekoterrorister och veganfittor är just rasförrädare som föraktar människovärde och tycker att fula jävla djur ska ha rättigheter! Fy fan alltså att man jobbat ihop med en sådan idiot!

Jag hade mer än gärna velat skära halsen av Smirrmongot och sen ställa mig och pissa på honom då han ligger i rännstenen med uppskuren hals och förblöder!

Vill han vara ett jävla djur så ska han fan få dö som ett jävla mindervärdigt djur också!


Som Lars Ohlsson har sagt:
”Den som inte kan ta vara på sig själv förtjänar inte att leva!”

Autsiter har fan inget existensberättigande, aspies/autister är just jävla djur! Man kan undra hur många pälsbögar som har autism/asperger?

YIFF IN HELL! FURFAGS! :jaceknife::stickup::deagleleft:👎🤮
Smirre, sluta snälla vara en degenererad! Sluta försöka skada människor. Dina smidiga försök till trolling fungerar inte här, snälla böja dig och skicka!
 
Det är ju så med Smirre-Pirre Pälsbög att han tar furry och djurrätt på väldigt stort allvar.

När lärare, arbetsledare och vissa tidigare assistenter har försökt begränsa eller avstyra furryintresset och försökt få honom att inse skillnad på människor och djur, krävt att Smirre-Pirre Pälsbög ska ha mer normala och vuxna intressen och inte ägna sitt liv åt sjuka och destruktiva saker som furry och djurrättsaktivism.
Den här tråden är megacursed, den kommer fortsätta lätt 100-200 sidor till av huvudsakligen Smirre som skriver om och till sig själv. Sanna mina ord när vi närmar oss 10, 20 och sedan 50 sidor. Han slutar inte när bollen börjat rulla, han bara fortsätter och fortsätter tills Kiwifarms inte finns längre. Det är precis så han gjort på andra sidor.

Måste också tillägga: Smirre det är INGEN som bryr sig varken om att du är furry, djurrättsaktivist eller ex-vegan till den grad att de skulle lägga ner tid att förfölja dig år 2021 på nätet.

Furries har aldrig varit förföljda på det sätt du föreställer dig, men folk bryr sig ännu mindre nu när det blivit extremt mainstream. Furries finns på alla sociala plattformar, det är såpass normie att de flesta utanför internet vet vad det är också för att det varit med på tidningar och TV och andra gamling-media. Grundläggande djurrättsvärderingar håller de flesta med om och det känns som att varannan person man stöter på är vegetarian eller vegan eller har någon annan form av specialkost.

Autism och "Aspergergs" dvs. lättare autism på spektrumet i sig är inte heller något folk ser som en lämplig punkt att dedikera tid att mobba någon över. Det är i allmänt fult att sparka nedåt och även om lyteskomik fortfarande existerar och är poppis krävs det en hel rad tvivelaktiga handlingar för att autism ska orsaka uppståndelse.

Allt det där konstiga med rasism och bögskräck är också helt out of place, eftersom att det snarare är folk som är rasister och homofober som anses vara lolcows och får de knasiga åsikterna utpekade och förlöjligade av andra. Troll och folk som snackar skit i allmänt här och på andra ställen är INTE nazister så hela den grejen med fejk-nazikontona är extremt önsketänkande.

Anledningen till att du har en tråd här är att du delar med dig av personliga saker på nätet man inte ska dela med sig av, och gör som du gör i denna tråd där du bara fortsätter mala på och låtsas vara andra personer. Det är fullkomligt poänglöst eftersom att alla genomskådar dig oavsett hur många alias du skaffar.

Jag tycker att dit assistansbolag ska sluta vara mesiga och våga ingripa (trots rädsla att förlora dig som kund) eftersom du resonerar som ett barn och inte en vuxen när du sitter vid datorn och på dålig humör. Din assistans BORDE innefatta en grad av tillrättavisande eftersom att du sannolikt skulle må bra av att någon sa NEJ och gjorde något mer produktivt tillsammans med dig istället för att låta detta pågå och samma negativa tankar snurra i all evighet.

It's the lolcow who started it, Smirre is here doing a Chris Chan, trying to bombard people with bombastic info about how much he sucks (!) so we forget about him, wich doesn't work. Maybe it's a fetish of his, having people talking shit about him... So it's Foxkiller you should tell off.
Yes, this, absolutely.

Smirre accounts so far:
  • Foxkiller
  • Foxen
  • Benny Bager
  • Smirre Fox
  • J-Norgran
And as I wrote in the swedish post before this one it's undoubtedly going to continue forever until Kiwifarm doesn't exist anymore. New users who are clearly Smirre are going to pop up talking exclusively about and to Smirre for all eternity. This thread will be 100-200 pages long in no time, with Smirre posting about himself making up more than half of the total posts if people are actively responding, all if no one does. He doesn't care about whether he's getting any feedback or reactions at all or not.

In the first post of this thread you can see screenshots of him spamming BBS boards etc. to death all by himself pretending to be various people he dislikes w/o any sort of interaction with other users. The posts are the same as here, all about sharing actual stories about himself in various warped ways with racism and homophobia etc. thrown in, basically anything he dislikes or is scared of. The animal abuse photos etc. are also clearly attached because they make him feel terrible and he likes creating these personas who know exactly what to do to hurt him. I don't know if he's showing these posts to other people while telling made up sob-stories about being internet bullied or if he keeps everything to himself hoping to eventually be found out and pitied. No idea.
 
Detta alltså!
Fy fan vad bögigt och efterblivet!
Fucking sergaler finns ju inte! Jävla barnrumpa!

HAIL SATAN!


Sergie Power! Rock ´n´ Roll!

*Bamsemellodin*
Assar springer över ängen, k-pist knattrar. Blod och tarmar sprutar ut ur Assar. Assar ligger död på marken. Kom nu alla glada sergaler så ska vi stampa och dansa på Assars döda kropp.😸

Precis vad den ondskefulla människan till djurhatare förtjänar.


Spökguden! 👻
Ave Gloria Vulpes!
Hail Lord Inari! Bansaii! Arawa Suki Kitsunesamuraj!🦊

Animal Right! Furry Pride! World Wide!🦊🐺🐯🦁
 
Última edición:
Detta då din jävla mupp!
Fina saker du sagt och sjungit i sveabjäffarnas skypekanal!
Trode inte andra än dina djurpolare skulle få höra det, men det finns på
Soundcloud och du kan inget göra åt det.

Pajas och lolcow för alltid!
Sveriges Chris Chan! Alla ser dig som det! Även dina djurkompisar! 8)
 
Jag: Smirre kommer inte läs vad ngn annan skriver och spamma sönder tråden
Smirre: Läser inte vad ngn annan skriver och spammar sönder tråden direkt

Om du är rädd för att vara Pajas och Lolcow och allt vad det heter så är ju det bästa knepet att helt enkelt sluta posta knas. Varför bete dig illa om du inte vill att andra ska tro att du beter dig illa? Tänk lite.
 
Nu har jag bara skummat genom tråden som hastigast men tycker det verkar stämma bra att Smirre har Aspergers i och med att han inte kan förklara sig ordentligt. Istället uttrycker han sin "stream of consciousness" exakt så som det låter inuti hans huvud.
Han vet precis vad han menar och då borde alla andra också fatta vad han menar, typiskt autister.
 
Det är inte normalt och friskt att ha perversa böjelser till djur och tro att man själv är ett djur!
Gud har satt en tydlig gräns mellan människor och underlägsna djur!

Att vara djurrättsaktivist är att göra uppror mot Gud och man kommer till Helvetet då!

Rävar, vargar och lodjur är skadedjur och de är onda och farliga, det är därför förståndiga männiksor som Lars Ohlsson skjuter dessa dåliga och onda djur! Herr Westerbjäff Autismongot ute i Finja gillar inte det och sitter och fjantar sig på muggen om att bajsa på Lars Ohlsson och dessutom filmar det och laddar upp på youtube!

Kan verkligen inte stå rätt till i skallen på Herr Westerbjäff!

Var ju en hel del problem med honom redan i skolan, det vet ju jag som var hans lärare! Utbrott och rent trams att han skulle in på furrysidor jämt istället för att följa med på lektionerna och hade vargtröja på sig i skolan för att dra uppmärksamhet till sig och provocera andra på skolan!

Pratade om vapen och krigsspel för att provocera och chockera omgivningen, sprang i skogen och ylade som en jävla varg istället för att vara med på idrottsaktiviteter!

Totalt missanpassad och antisocial redan i skolan! Höll på att ta knäcken på både mig och andra lärare samt elevassistent Lars Ohlsson!
 
Última edición:
Någon var uppenbarligen på semester för den här tråden var död mellan 7 juli och igår eftermiddag.
 
Autistiska dampungar ska uppfostras med knytnävar och livrem, de mår bra av att få höra Guds ord och sedan få smaka på stor gubbkuk i gumpen för att lära sig att veta hut och visa respekt för de äldre!
Hans oförskämdhet måste straffas. Min besättning av kraftfulla svarta män kommer snart att få honom att underkasta sig rättvisa, med våra penisar.
 
denna nigger är bokstavligen halva Sverige.

Kan någon förklara för mig varför svenska och finska styrelser har ett pedoproblem? Jag kan inte använda dem utan Ohiofrågan.
 
Atrás
Top Abajo