SE Mikael Westergren / Rutger Widell / Smirre Kirax / Smirre Räv / Rävmannen - furry-autisten, hobby-satanisten, vapenrättsaktivisten, fotfetishisten och shintopredikaren

  • 🔧 Site instability resolved. You can report double-posts and broken attachments. For bigger issues, use the Technical Grievances thread.
    🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
  • Want to keep track of this thread?
    Accounts can bookmark posts, watch threads for updates, and jump back to where you stopped reading.
    Create account
Mellersta och nordöstra Skåne är smockfullt av knäppisar.
 
HAIL SATAN!
https://youtube.com/watch?v=_Mbxe33BYW8
LOVPRISA BESTEN 666!
Jag längtar efter att få Anders Malmströms balle upp i stolgången för jag är en bög!

Bara så att alla troll vet det!
Ja, vi alla vet att du är en sinnessjuk och smällfet autist, en furryjävel och djurrättsaktivist och tillika en jävla äcklig och pervers bög som knullar djur och knullar barn!

Bara så att du vet att bögar har inte tillträde till Guds rike utan bögar hamnar i Helvetet hos Djävulen och det är ju där du hör hemma din jävla bjäffneger, i Helvetet hos Djävulen som den Djävulsdyrkare och hedning du är, en ondskefull aspergerdemon från helvetets avgrund - återvänd till där du kom ifrån din vidriga jävla pälsbög!

Dess tidigare pälsbögen får möta sin bödel, dess tidigare får pälsbögen brinna i Helvetet!

- Påla pälsbögen!

Vill du vara en jävla räv så ska du fan få dö som en jävla skabbräv också, din satans rasförrädare! :aug:🪓🔪🗡️:jaceknife:


YIFF IN HELL! FURFAG!
HEIL LARS OHLSSON!
 

Archivos adjuntos

  • 599366bc2e7d43f9c38455acf7f06517_60a17ff69606ee6ee7070ebc.jpg
    599366bc2e7d43f9c38455acf7f06517_60a17ff69606ee6ee7070ebc.jpg
    110.5 KB · Vistas: 101
  • furfagmeme_60a180029606ee6f205d87d6.jpg
    furfagmeme_60a180029606ee6f205d87d6.jpg
    46.8 KB · Vistas: 103
Última edición:
Ja, vi alla vet att du är en sinnessjuk och smällfet autist, en furryjävel och djurrättsaktivist och tillika en jävla äcklig och pervers bög som knullar djur och knullar barn!

Bara så att du vet att bögar har inte tillträde till Guds rike utan bögar hamnar i Helvetet hos Djävulen och det är ju där du hör hemma din jävla bjäffneger, i Helvetet hos Djävulen som den Djävulsdyrkare och hedning du är, en ondskefull aspergerdemon från helvetets avgrund - återvänd till där du kom ifrån din vidriga jävla pälsbög!

Dess tidigare pälsbögen får möta sin bödel, dess tidigare får pälsbögen brinna i Helvetet!

- Påla pälsbögen!

Vill du vara en jävla räv så ska du fan få dö som en jävla skabbräv också, din satans rasförrädare! :aug:🪓🔪🗡️:jaceknife:


YIFF IN HELL! FURFAG!
HEIL LARS OHLSSON!
Så smirre högheten av klappträn har hittat hit. Han e väll sne efter dom fimpade kanal4 ( svensk variant av 4chan) skriver precis exakt likadant som han gjorde där. Kan du inte berätta lite smirre om varför du är en bidrags parasit och inte jobbar på samhall? Berätta gärna hur din mamma ställer sjuka krav på samhället för din räkning när hon skulle ha gjort det rätta och gjort en abort. Tänk vad mycket skatte pengar det hade kunnat gå till bättre saker och människor som verkligen förtjänar och behöver det. Sök aktiv dödshjälp I Nederländerna.
 
Håller med om att Runken (Mikael Westerbjäff Rävrunkaren) är ett jävla missfoster som borde ha aktiv dödshjälp, alla de skattemiljoner som går till hans autisthjälp och personliga rövtorkare och tröstare, hade istället kunnat läggas på NMR och slänga ut alla dessa ondskefulla kulturberikare som plundrar, våldtar och förstör vårt fädernesland.

Runkens bögiga furryblogg är full med rävar och fantasidjur med vapen, samt mentalt störda idioter som gillar att klä ut sig till fula djur och fjanta framför kameran.

Runken länkar till en massa skit om djurrättsaktivism och annat dumt också.

Apropå negrer så är de bögar som sprider Aids. De tror dessutom att våldta ett vitt barn botar Aids.

Idrott har alltid varit en vit makt manifestation som vita och ariska atleter håller på med, nu låter man tydligen negrar delta i hockey och sprida sin bögiga och sinnessjuka hiphop i omklädningsrummet. För jävligt alltså och den NHL-Coachen som protesterade blir straffad.


Jag är less på den här negerskiten!
”Jag är less på att höra om en neger som knullar en annan neger i arslet”

När ska detta mångkulturella, perversa och dekadenta vansinne sluta?

Tänkvärd sång: ANSIKTET MOT MEKKA!

Självklart röstar jag på NMR! – Det enda alternativet för Sverige som nation och våra barns framtid.
Sieg Heil!

Runken har ju helt normala åsikter eller? Jävla rävbög. Hoppas att han dör i Aids.
(Bilden är från Runkens rävbögarblogg.)
 

Archivos adjuntos

  • 4528058s.jpg
    4528058s.jpg
    63.6 KB · Vistas: 106
Kan du inte berätta lite smirre om varför du är en bidrags parasit och inte jobbar på samhall? Berätta gärna hur din mamma ställer sjuka krav på samhället för din räkning.
Tjoo! Hoo! Bög! – En trumpet i Assar Nilssons rövhål!

HAIL GENERAL RAIN!

Sergie Power! Rock ´n´ Roll!

Ave Gloria Vulpes!

HAIL LORD INARI! HAIL LORD FENRIR! HAIL LORD RAGNAR!

SPÖKGUDEN! ERA SVIN! SVEAPÄLS IS BEST!

LOVPRISA BESTEN 666!
Min mamma är snäll och köper krigsleksaker, krigsspel, gosedjur och hårdrocksskivor till mig för skattepengar, hon lagar min mat och tvättar och pudrar min röv samt läser godnattsaga och byter blöja på mig.

Samhall, skolor och dagcenter är för idioter, där är bara en massa dumma människor som hatar furries, som plågar, dödar och skändar djur samt att de knarkar och runkar till barnporr på skumma hemsidor och trollar runt som fan på nätet när de är höga på LSD och Speed!

Inga jag vill beblanda mig med, för jag är stolt furryjihadist och djurrättsterrorist!

Rädda vargarna och napalmbomba samerna! Skål på det! Sieg Bjäff! AWOOO! 🐺
 
@J-Norgran please don't use weird fonts to post.
It's the lolcow who started it, Smirre is here doing a Chris Chan, trying to bombard people with bombastic info about how much he sucks (!) so we forget about him, wich doesn't work. Maybe it's a fetish of his, having people talking shit about him... So it's Foxkiller you should tell off.
 
Håller med om att Runken (Mikael Westerbjäff Rävrunkaren) är ett jävla missfoster som borde ha aktiv dödshjälp, alla de skattemiljoner som går till hans autisthjälp och personliga rövtorkare och tröstare, hade istället kunnat läggas på NMR och slänga ut alla dessa ondskefulla kulturberikare som plundrar, våldtar och förstör vårt fädernesland.

Runkens bögiga furryblogg är full med rävar och fantasidjur med vapen, samt mentalt störda idioter som gillar att klä ut sig till fula djur och fjanta framför kameran.

Runken länkar till en massa skit om djurrättsaktivism och annat dumt också.

Apropå negrer så är de bögar som sprider Aids. De tror dessutom att våldta ett vitt barn botar Aids.

Idrott har alltid varit en vit makt manifestation som vita och ariska atleter håller på med, nu låter man tydligen negrar delta i hockey och sprida sin bögiga och sinnessjuka hiphop i omklädningsrummet. För jävligt alltså och den NHL-Coachen som protesterade blir straffad.


Jag är less på den här negerskiten!
”Jag är less på att höra om en neger som knullar en annan neger i arslet”

När ska detta mångkulturella, perversa och dekadenta vansinne sluta?

Tänkvärd sång: ANSIKTET MOT MEKKA!

Självklart röstar jag på NMR! – Det enda alternativet för Sverige som nation och våra barns framtid.
Sieg Heil!

Runken har ju helt normala åsikter eller? Jävla rävbög. Hoppas att han dör i Aids.
(Bilden är från Runkens rävbögarblogg.)
Ytterligsre en smirre konto. Hur mångs konton har du på kiwi. Är detts din framtids platform för odödlighet som internet kändis?

@J-Norgran please don't use weird fonts to post.
Problem is that the topic personalty is using 3-4 different accounts to write in Swedish. A lolcow out of this world. He is using this as a platform to get him self notarization. You know who I am #null look at your email and xar is the 3 first letters. Having this cow here is just a nuisance
 
Tjoo! Hoo! Bög! – En trumpet i Assar Nilssons rövhål!

HAIL GENERAL RAIN!

Sergie Power! Rock ´n´ Roll!


Ave Gloria Vulpes!

HAIL LORD INARI! HAIL LORD FENRIR! HAIL LORD RAGNAR!

SPÖKGUDEN! ERA SVIN! SVEAPÄLS IS BEST!


LOVPRISA BESTEN 666!
Min mamma är snäll och köper krigsleksaker, krigsspel, gosedjur och hårdrocksskivor till mig för skattepengar, hon lagar min mat och tvättar och pudrar min röv samt läser godnattsaga och byter blöja på mig.

Samhall, skolor och dagcenter är för idioter, där är bara en massa dumma människor som hatar furries, som plågar, dödar och skändar djur samt att de knarkar och runkar till barnporr på skumma hemsidor och trollar runt som fan på nätet när de är höga på LSD och Speed!

Inga jag vill beblanda mig med, för jag är stolt furryjihadist och djurrättsterrorist!

Rädda vargarna och napalmbomba samerna! Skål på det! Sieg Bjäff! AWOOO! 🐺
Du tar förgivet att bara för att man inte gillar dig att man är en kött ätande djur hatare? Jag är vegetarian och djurrätts aktivist sedan 20 år tillbaka. Du visar verkligen att du är ett mongo av första klass. Jag bor inte I sverige, men kan flytande svenska. Men ser verkligen vilket vuxet problem barn du är.
 
Smirre i sin autism och starka intresse för furry lever sig helt in i furryvärlden och leker och fantiserar om djur som är soldater, snipers och stridspiloter och som då krigar mot människor. Han tänker och resonerar som en 10-åring trots att han är 46 år.

Han anser att alla som inte orkar höra hans extrema djurrättsåsikter och inte orkar med hans furrytrams om dyrkan av shintoistiska djurgudar, kitsunerävar, sergaler, drakar och stridsflygarvargar som bombar samer.

Förståndiga personer i skola och daglig verksamhet som försöker förklara för honom att han inte är en räv utan en människa och att människor är mer värda än djur, de personerna blir i Smirres ögon djurplågare och tjuvjägare och vilka Smirre får ett agg och rent raseri mot.

Smirre tror på fullt allvar att djur kan tänka, känna och resonera som människor eller till och med är mer avancerade och högre stående än människor och han tror att fantasidjur som drakar och sergaler existerar. - Exempelvis UFO,n och utomjordingar i djurskepnad.

Smirre är nätkompis med en sinnessjuk neger i Amerika som tror att han är just en sergal!



Dock äter Smirre både kött och använder djurtestade lyckopiller för att han inte ska dampa så mycket och inte tänka så mycket på att hämnas och att döda lärare osv.

Kan ju vara bra att veta när han jämt ska propagera för djurrättsaktivism.
 

Archivos adjuntos

  • ne-za.jpg
    ne-za.jpg
    14.1 KB · Vistas: 94
Smirre rutger din räddning är EST med en kombination av lobotomering. För sterelesering är inte lönt efter som du aldrig kommer få knulla en normal kvinna.
 
So I've blocked you. Wondering why? Please consult the criteria below:

✔️You done a racism.
✔️You done a sexism.
✔️You done a bi-erasure.
✔️You heckin disrespected sex work.
✔️You called me "Joe Cuckhold"

Twitter is my weapon of justice, and the block button my bullet.
Pow.
 
Smirre i sin autism och starka intresse för furry lever sig helt in i furryvärlden och leker och fantiserar om djur som är soldater, snipers och stridspiloter och som då krigar mot människor. Han tänker och resonerar som en 10-åring trots att han är 46 år.
Smirre, dina socks-accounts är så jvla uppenbara.

Vem är det du vill ha sympati ifrån, när du låtsas bli mobbad av offbrand /pol-farcister? kommunen?
 
Det är ju så med Smirre-Pirre Pälsbög att han tar furry och djurrätt på väldigt stort allvar.

När lärare, arbetsledare och vissa tidigare assistenter har försökt begränsa eller avstyra furryintresset och försökt få honom att inse skillnad på människor och djur, krävt att Smirre-Pirre Pälsbög ska ha mer normala och vuxna intressen och inte ägna sitt liv åt sjuka och destruktiva saker som furry och djurrättsaktivism.

- Så har Smirre-Pirre Bögmongo reagerat väldigt starkt och stämplat dessa personer som furryhatande troll, djurplågare, tjuvjägare osv. Samt att Smirre-Pirre Pälsbög emellanåt varit mer än lovligt paranoid, när vi då som är Smirre-Pirress tidigare skolkamrater och arbetskamrater har narrats med honom för att han är så fullkomligt besatt av rävar, shinto, furry och djurrätt. Att vi då har trollat med Lassegrejer mot Smirre-Pirre Pälsbög så har Smirre-Pirre Pälsbög tagit kontakt med kriminella och försökt skaffa skjutvapen och ammunition, kopplat in starkström i dörrhandtag och gått till attack med tillhyggen mot folk som kommit nära hemmet.

Det var ju skitkul när jag och ett par andra snubbar lyckades trolla Smirre-Pirre Pälsbög irl och tuta i honom att Lasse hade ett stulet militärt vapen och skulle skjuta Smirre-Pirre, Smirre-Pirres daltande och curlande morsa och att Lasse skulle söka upp andra pälsare och djurrättsmuppar och skjuta dem, vilket fick Smirre-Pirre att ringa snuten och tala om detta – detta ledde då till att piketen åkte hem till Lasses gård utanför Vinslöv, slängde in flashbangs i huset och stormade gården och satte Lasse i häkte. Dock hade ju Lasse bara sina jaktvapen så polisen hittade inga militära vapen hos Lasse.

Lasse drog sedan Smirre-Pirre Pälsbög inför tinget och krävde skadestånd på 30 000. Smirre-Pirres judeadvokat reviderade skadeståndet till 500 kronor med motiveringen att Lasse under långt tid hållit på att skrämma upp Smirre-Pirre och att Smirre-Pirre på grund av sin asperger inte förstod att vi narrades med honom.
 
Última edición:
Atrás
Top Abajo