Sigue el video de abajo para ver cómo instalar nuestro sitio como una aplicación web en tu pantalla de inicio.
Nota: Esta función puede no estar disponible en algunos navegadores.
Ja, vi alla vet att du är en sinnessjuk och smällfet autist, en furryjävel och djurrättsaktivist och tillika en jävla äcklig och pervers bög som knullar djur och knullar barn!HAIL SATAN!
https://youtube.com/watch?v=_Mbxe33BYW8
LOVPRISA BESTEN 666!
Jag längtar efter att få Anders Malmströms balle upp i stolgången för jag är en bög!
Bara så att alla troll vet det!

Så smirre högheten av klappträn har hittat hit. Han e väll sne efter dom fimpade kanal4 ( svensk variant av 4chan) skriver precis exakt likadant som han gjorde där. Kan du inte berätta lite smirre om varför du är en bidrags parasit och inte jobbar på samhall? Berätta gärna hur din mamma ställer sjuka krav på samhället för din räkning när hon skulle ha gjort det rätta och gjort en abort. Tänk vad mycket skatte pengar det hade kunnat gå till bättre saker och människor som verkligen förtjänar och behöver det. Sök aktiv dödshjälp I Nederländerna.Ja, vi alla vet att du är en sinnessjuk och smällfet autist, en furryjävel och djurrättsaktivist och tillika en jävla äcklig och pervers bög som knullar djur och knullar barn!
Bara så att du vet att bögar har inte tillträde till Guds rike utan bögar hamnar i Helvetet hos Djävulen och det är ju där du hör hemma din jävla bjäffneger, i Helvetet hos Djävulen som den Djävulsdyrkare och hedning du är, en ondskefull aspergerdemon från helvetets avgrund - återvänd till där du kom ifrån din vidriga jävla pälsbög!
Dess tidigare pälsbögen får möta sin bödel, dess tidigare får pälsbögen brinna i Helvetet!
- Påla pälsbögen!
Vill du vara en jävla räv så ska du fan få dö som en jävla skabbräv också, din satans rasförrädare!
YIFF IN HELL! FURFAG!
HEIL LARS OHLSSON!
Tjoo! Hoo! Bög! – En trumpet i Assar Nilssons rövhål!Kan du inte berätta lite smirre om varför du är en bidrags parasit och inte jobbar på samhall? Berätta gärna hur din mamma ställer sjuka krav på samhället för din räkning.
It's the lolcow who started it, Smirre is here doing a Chris Chan, trying to bombard people with bombastic info about how much he sucks (!) so we forget about him, wich doesn't work. Maybe it's a fetish of his, having people talking shit about him... So it's Foxkiller you should tell off.@J-Norgran please don't use weird fonts to post.
Ytterligsre en smirre konto. Hur mångs konton har du på kiwi. Är detts din framtids platform för odödlighet som internet kändis?Håller med om att Runken (Mikael Westerbjäff Rävrunkaren) är ett jävla missfoster som borde ha aktiv dödshjälp, alla de skattemiljoner som går till hans autisthjälp och personliga rövtorkare och tröstare, hade istället kunnat läggas på NMR och slänga ut alla dessa ondskefulla kulturberikare som plundrar, våldtar och förstör vårt fädernesland.
Runkens bögiga furryblogg är full med rävar och fantasidjur med vapen, samt mentalt störda idioter som gillar att klä ut sig till fula djur och fjanta framför kameran.
Runken länkar till en massa skit om djurrättsaktivism och annat dumt också.
Apropå negrer så är de bögar som sprider Aids. De tror dessutom att våldta ett vitt barn botar Aids.
Idrott har alltid varit en vit makt manifestation som vita och ariska atleter håller på med, nu låter man tydligen negrar delta i hockey och sprida sin bögiga och sinnessjuka hiphop i omklädningsrummet. För jävligt alltså och den NHL-Coachen som protesterade blir straffad.
Jag är less på den här negerskiten!
”Jag är less på att höra om en neger som knullar en annan neger i arslet”
När ska detta mångkulturella, perversa och dekadenta vansinne sluta?
Tänkvärd sång: ANSIKTET MOT MEKKA!
Självklart röstar jag på NMR! – Det enda alternativet för Sverige som nation och våra barns framtid.
Sieg Heil!
Runken har ju helt normala åsikter eller? Jävla rävbög. Hoppas att han dör i Aids.
(Bilden är från Runkens rävbögarblogg.)
Problem is that the topic personalty is using 3-4 different accounts to write in Swedish. A lolcow out of this world. He is using this as a platform to get him self notarization. You know who I am #null look at your email and xar is the 3 first letters. Having this cow here is just a nuisance@J-Norgran please don't use weird fonts to post.
basednapalmbomba samerna!
Du tar förgivet att bara för att man inte gillar dig att man är en kött ätande djur hatare? Jag är vegetarian och djurrätts aktivist sedan 20 år tillbaka. Du visar verkligen att du är ett mongo av första klass. Jag bor inte I sverige, men kan flytande svenska. Men ser verkligen vilket vuxet problem barn du är.Tjoo! Hoo! Bög! – En trumpet i Assar Nilssons rövhål!
HAIL GENERAL RAIN!
Sergie Power! Rock ´n´ Roll!
Ave Gloria Vulpes!
HAIL LORD INARI! HAIL LORD FENRIR! HAIL LORD RAGNAR!
SPÖKGUDEN! ERA SVIN! SVEAPÄLS IS BEST!
LOVPRISA BESTEN 666!
Min mamma är snäll och köper krigsleksaker, krigsspel, gosedjur och hårdrocksskivor till mig för skattepengar, hon lagar min mat och tvättar och pudrar min röv samt läser godnattsaga och byter blöja på mig.
Samhall, skolor och dagcenter är för idioter, där är bara en massa dumma människor som hatar furries, som plågar, dödar och skändar djur samt att de knarkar och runkar till barnporr på skumma hemsidor och trollar runt som fan på nätet när de är höga på LSD och Speed!
Inga jag vill beblanda mig med, för jag är stolt furryjihadist och djurrättsterrorist!
Rädda vargarna och napalmbomba samerna! Skål på det! Sieg Bjäff! AWOOO!![]()
Smirre, dina socks-accounts är så jvla uppenbara.Smirre i sin autism och starka intresse för furry lever sig helt in i furryvärlden och leker och fantiserar om djur som är soldater, snipers och stridspiloter och som då krigar mot människor. Han tänker och resonerar som en 10-åring trots att han är 46 år.
Smirre, dina socks-accounts är så jvla uppenbara.
Vem är det du vill ha sympati ifrån, när du låtsas bli mobbad av