Piss off! Jävla zoofilbögar!
Skiter nu i den här jävla ”Smirrebögtråden” om jävla negerpundare på Kiwifarms till djurknullare från Sveabjäff tror att jag är den feta och aspergersjuka pälsbögen och ondskefulla hedningen!
Guide för Smirre att hänvisa till i framtiden för att mer lyckat fejka på Kiwifarms:
1. Sluta använda daterad slang som "Yiff in hell" från pre 2010 som bara Smirre skulle tro fortfarande är aktuellt lingo bland troll.
2. Sluta använda injoke-låtsasord som "Bjäff" (ex. Sveabjäff) då ingen fattar vad det betyder, speciellt inte random troll. För övrigt är Sveafur ett totalt dött forum, Sveafur finns inte längre. För övrigt; låtsas inte som att du någonsin haft likasinnade.
Ingen vill vara kompis med någon som snackar om att utföra våldshandlingar konstant i vuxen ålder för att hen fortfarande är sur på sina mobbare från grundskolan. Inte ens furries.
3. Som jag skrev tidigare, du avslöjar dig direkt genom att nämna personer ingen utom du har koll på. Ingen jävel vet vem Lars Ohlsson eller Assar Nilsson osv. är och ingen är intresserad av att lära sig heller. Speciellt inte från ditt extremt vinklade och barnsliga perspektiv där alla som säger "nej" åt dig är nazister och djurplågare.
4. Sluta tro att folk inte tycker om dig för att du är "bög", "neger", "zoofil" eller "pedofil".
Användarna här är riktiga personer, inte dina påhittade fiender som inte finns dvs. fantasi-nazister som specifikt hatar dina favoritdjur. Hela anledningen till att denna tråd existerar är tack vare det helt insiktslösa beteendet du uppvisat här hittills.
5. Skit i punkterna och ge upp, för du är ändå för trög för att passera som någon annan oavsett hur hårt du försöker. Du kan inte läsa dina egna poster med någon annans perspektiv i åtanke och därför är du totalt inkapabel att lura någon. Men spelar ingen roll om jag svarar i den här tråden 100ggr och skriver exakt samma sak, du kommer ändå låtsas som att du inte läst det och är jätteövertygande. Sedan kommer fler personer och verifierar att de inte heller är helt kokta i skallen och fattar att det är du, men det går inte in.
Verkligen som en 7-åring i buttericksförklädnad som tror att ingen av de vuxna vet att hen inte är en dinosaurie på riktigt.