SE Mikael Westergren / Rutger Widell / Smirre Kirax / Smirre Räv / Rävmannen - furry-autisten, hobby-satanisten, vapenrättsaktivisten, fotfetishisten och shintopredikaren

  • 🔧 Site instability resolved. You can report double-posts and broken attachments. For bigger issues, use the Technical Grievances thread.
    🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
  • Want to keep track of this thread?
    Accounts can bookmark posts, watch threads for updates, and jump back to where you stopped reading.
    Create account
Detta är ju helt normalt resonemang om man är en fanatisk furryjihadist som Smirrbögen!

Smirre varför låtsas du vara någon annan? Kan du inte bara göra ett konto i ditt eget namn och skriva all skit du känner om dig själv? Det gör egentligen ingen skillnad vid det här laget, eftersom alla VET att det är du.

Du: Åh kolla vad dumma alla är mot mig :-(! En tråd full av bevis på hur aktivt mobbad jag är. Inte alls bara jag själv som skrivit allt. Ska posta lite mer under alias "Foxkiller" och låtsas vara ännu mer körd i huvudet än jag faktiskt är genom att inte läsa någon annans kommentarer.

Ekokammare som vanligt. Helt jävla oförmögen att ta in vad andra skriver jag blir så jävla leds.
 
Hard fucking drugs
Den feta och autistiska lolkon till bögjävel, zoofil och pedofil får sitt djurtestade knark av sin hjärnskrynklare Sixten Arozenius så att Smirrbögen kan fortsätta att hyckla mer med vilken fin djurvän han är, han får knarket utskrivet mot att Smirrbögen tar Sixten Arozenius stora grova aidssmittade dase långt ner i halsen och djupt upp i sin enorma aspergerröv som hans skatteavlönade assistentbögar får torka när han har sketit för han är ju så jävla fet så han inte själv når att torka sin feta aspergerröv!

Smirrbögen är så jävla fet om röven och magen så det finns inga vuxenblöjor som är stora nog!
 

Archivos adjuntos

  • smirre_bögjävel_knarkar.jpg
    smirre_bögjävel_knarkar.jpg
    15.3 KB · Vistas: 102
Smirre: Bryr du dig alls om att folk (precis alla) vet om att det är du som ligger bakom alla dina sockkonton, eller är själva skrivandet det viktiga oavsett omgivningens reaktion?
 
IQ-nivån är extremt låg hos smällfet autistkossa i Finja!

Vargar!
Katter!
Soundcloud!

Till och med hans älskade djur ser honom som en stor jävla pajas!
Är någon förvånad?!

Luden varg = Juden varg!
Arstûng Bitte! Gaschamber! Sieg Heil!

Benny Bager slår på e-mailtrummorna! For the lulz!
Så kan Smirrmongot ha så roligt i sin lilla autistbubbla av päls, tassar, piss och napalm!
För han är en totalt misslyckad jävel som inte kan göra något vettigt!
Dessutom är han ett illaluktande fetto!

ASPERGER ÄR INGEN JÄVLA URSÄKT!
AVLIVA ALLA PÄLSBÖGAR OCH DJURRÄTTSAKTIVISTER!
HEIL LARS OHLSSON!

Det var ju självaste satan vad det vidriga fettot till djurknullare ska hålla på med sitt efterblivna jävla djurtrams!

Skjut av alla jävla vargar och rävar för fan!

Inse att det är skillnad på människor och djur, din smällfeta jävla retard till furfag!


Detta alltså!

DJURKNULLERIER-1
DJURKNULLERIER-2
DJURKNULLERIER-3
DJURKNULLERIER-4


Sen då en massa trams om flygplan och vapen igen!

KRIGSBÖGERIER-1
KRIGSBÖGERIER-2


Du skulle gjort som Meijer sa och slagit ihjäl din daltande och överbeskyddande morsa med en yxa och du skulle gjort som Lars Ohlsson sa och lagt av med din jävla avgudadyrkan och ditt barnsliga jävla furrytrams och lärt dig att inse skillnaden på människor och djur!

Men det gjorde du inte, din vidriga smällfeta jävla efterblivna och illaluktande autistkossa!

Du är en totalt misslyckad jävel som borde ha begått självmord för länge sedan!
Du är ett bidragsfuskande bolsjeviksvin och skulle slaktas som ett jävla svin!

Om din fittmorsa hade haft lite förstånd och vett i skallen så hade hon gjort abort och inte satt dig till världen, din jävla pajas och vidriga jävla autist!


Till råga på allt en furryjävel!
Jag ska skära halsen av dig ditt vidriga jävla missfoster, sen ställa mig och pissa på dig när du ligger i rännstenen och förblöder med uppskuren hals!
Mer än så är en jävla pälsbög inte värd!

Din Satans aspergerdemon och rasförrädare mot mänskligheten!

YIFF IN HELL! FURFAG!
 

Archivos adjuntos

  • 69f.png
    69f.png
    540 KB · Vistas: 96
  • bennybagerdrums.jpg
    bennybagerdrums.jpg
    51.4 KB · Vistas: 94
  • 24245765s.jpg
    24245765s.jpg
    73.6 KB · Vistas: 106
Última edición:
ASPERGER ÄR INGEN JÄVLA URSÄKT!
AVLIVA ALLA PÄLSBÖGAR OCH DJURRÄTTSAKTIVISTER!
HEIL LARS OHLSSON!

Det var ju självaste satan vad det vidriga fettot till djurknullare ska hålla på med sitt efterblivna jävla djurtrams!

Skjut av alla jävla vargar och rävar för fan!

Inse att det är skillnad på människor och djur, din smällfeta jävla retard till furfag!


Detta alltså!

DJURKNULLERIER-1
DJURKNULLERIER-2
DJURKNULLERIER-3
DJURKNULLERIER-4


Sen då en massa trams om flygplan och vapen igen!

KRIGSBÖGERIER-1
KRIGSBÖGERIER-2


Du skulle gjort som Meijer sa och slagit ihjäl din daltande och överbeskyddande morsa med en yxa och du skulle gjort som Lars Ohlsson sa och lagt av med din jävla avgudadyrkan och ditt barnsliga jävla furrytrams och lärt dig att inse skillnaden på människor och djur!

Men det gjorde du inte, din vidriga smällfeta jävla efterblivna och illaluktande autistkossa!

Du är en totalt misslyckad jävel som borde ha begått självmord för länge sedan!
Du är ett bidragsfuskande bolsjeviksvin och skulle slaktas som ett jävla svin!

Om din fittmorsa hade haft lite förstånd och vett i skallen så hade hon gjort abort och inte satt dig till världen, din jävla pajas och vidriga jävla autist!


Till råga på allt en furryjävel!
Jag ska skära halsen av dig ditt vidriga jävla missfoster, sen ställa mig och pissa på dig när du ligger i rännstenen och förblöder med uppskuren hals!
Mer än så är en jävla pälsbög inte värd!

Din Satans aspergerdemon och rasförrädare mot mänskligheten!

YIFF IN HELL! FURFAG!
Gå och lägg dig igen Smirre. Nu sitter du uppe hela nätterna och skriver hatbrev till dig själv igen, precis som du blivit tillsagd att inte göra.
 
Gå och lägg dig igen Smirre. Nu sitter du uppe hela nätterna och skriver hatbrev till dig själv igen, precis som du blivit tillsagd att inte göra.
Gillar också att han länkar tillbaka till nya poster på sin egen blogg som bokstavligen bara han själv följer.

Fattar inte vad han får ut av det, men han verkar ju såpass trög att det inte spelar någon roll vad andra inklusive personalen säger.

Han är väl övertygad om att fortsätta göra som han alltid gjort fast det inte leder någonstans och han bara mår sämre är det smartaste draget. Och om han verkligen vill sitta och skriva att han borde yxmördat sin egen mamma så får han väl göra det, liksom.
 
Piss off! Jävla zoofilbögar!

Skiter nu i den här jävla ”Smirrebögtråden” om jävla negerpundare på Kiwifarms till djurknullare från Sveabjäff tror att jag är den feta och aspergersjuka pälsbögen och ondskefulla hedningen!

Dess tidigare pälsbögen får möta sin bödel, dess tidigare får pälsbögen bjäffa i Helvetet!

PÅLA PÄLSBÖGEN!

Aspergerdemonen Mikael Westerbjäff Fläskbergsfettot ska återvända till Helvetet där han kom ifrån! Den Satansdyrkande vidriga missantropen till djurrättsterrorist och sinnessjuk jävla pälsbögsmiffo!

Yiff in Hell! Foxfags!


Heil Lars Ohlsson!
 
Piss off! Jävla zoofilbögar!

Skiter nu i den här jävla ”Smirrebögtråden” om jävla negerpundare på Kiwifarms till djurknullare från Sveabjäff tror att jag är den feta och aspergersjuka pälsbögen och ondskefulla hedningen!
Guide för Smirre att hänvisa till i framtiden för att mer lyckat fejka på Kiwifarms:

1. Sluta använda daterad slang som "Yiff in hell" från pre 2010 som bara Smirre skulle tro fortfarande är aktuellt lingo bland troll.

2. Sluta använda injoke-låtsasord som "Bjäff" (ex. Sveabjäff) då ingen fattar vad det betyder, speciellt inte random troll. För övrigt är Sveafur ett totalt dött forum, Sveafur finns inte längre. För övrigt; låtsas inte som att du någonsin haft likasinnade. Ingen vill vara kompis med någon som snackar om att utföra våldshandlingar konstant i vuxen ålder för att hen fortfarande är sur på sina mobbare från grundskolan. Inte ens furries.

3. Som jag skrev tidigare, du avslöjar dig direkt genom att nämna personer ingen utom du har koll på. Ingen jävel vet vem Lars Ohlsson eller Assar Nilsson osv. är och ingen är intresserad av att lära sig heller. Speciellt inte från ditt extremt vinklade och barnsliga perspektiv där alla som säger "nej" åt dig är nazister och djurplågare.

4. Sluta tro att folk inte tycker om dig för att du är "bög", "neger", "zoofil" eller "pedofil". Användarna här är riktiga personer, inte dina påhittade fiender som inte finns dvs. fantasi-nazister som specifikt hatar dina favoritdjur. Hela anledningen till att denna tråd existerar är tack vare det helt insiktslösa beteendet du uppvisat här hittills.

5. Skit i punkterna och ge upp, för du är ändå för trög för att passera som någon annan oavsett hur hårt du försöker. Du kan inte läsa dina egna poster med någon annans perspektiv i åtanke och därför är du totalt inkapabel att lura någon. Men spelar ingen roll om jag svarar i den här tråden 100ggr och skriver exakt samma sak, du kommer ändå låtsas som att du inte läst det och är jätteövertygande. Sedan kommer fler personer och verifierar att de inte heller är helt kokta i skallen och fattar att det är du, men det går inte in.

Verkligen som en 7-åring i buttericksförklädnad som tror att ingen av de vuxna vet att hen inte är en dinosaurie på riktigt.
 
Bom Chicka Bom! Bom! Bom!

Rutger Zoofil vara rolig och skicka rolig e-post på billig VPN till djurrättsaktivistgrupper, kyrkor och assistanshandläggare!

E-LULZ!

Hej!

Jag är en smällfet och utvecklingsstörd lol-kossa som tror att jag är en hårig räv med två hål i nosen!

Jag tycker väldigt mycket om vargar, på Kolmårdens zoo utanför Norrköping finns det en väldigt hårig varg som heter ”Tromb” – han har också två hål i nosen!

Det är helt fantastiskt! - SIEG BJÄFF! FURRY PRIDE! =^.^=

Om den väldigt håriga vargen Tromb pissar i en flaska så dricker jag gärna vargpiss med god aptit!

För att hjälpa Sveriges vilda vargar så ska man lära vargarna att flyga attackhelikoptrar och stridsflygplan, så att vargarna kan anfalla samerna från luften och bomba samerna med napalm, vit forsfor och nervgas!

Det är helt realistiskt och sunt, för detta fick jag lära mig på Ekoterroristskolan ”Damp-dal” i Vingåker där jag studerade om tonåring!

Nu måste jag yla!

AAAAWOOOOOOOO!

Ps: Runka lugnt Runken! Runkande rävbögen Rutger! :sighduck:
 

Archivos adjuntos

  • wolf.jpg
    wolf.jpg
    21.4 KB · Vistas: 102
Guide för Smirre att hänvisa till i framtiden för att mer lyckat fejka på Kiwifarms:

4. Sluta tro att folk inte tycker om dig för att du är "bög", "neger", "zoofil" eller "pedofil". Användarna här är riktiga personer, inte dina påhittade fiender som inte finns dvs. fantasi-nazister som specifikt hatar dina favoritdjur. Hela anledningen till att denna tråd existerar är tack vare det helt insiktslösa beteendet du uppvisat här hittills.
påminner lite om våra kära cwc, som tror alla hans fiender är x-boxspelande bögar i gurk-kostym.

Precis som cwc börjar Smirre bli irrelevant såhär på 20-talet, och mer tragisk än rolig..
 
Bom Chicka Bom! Bom! Bom!

Rutger Zoofil vara rolig och skicka rolig e-post på billig VPN till djurrättsaktivistgrupper, kyrkor och assistanshandläggare!

E-LULZ!
Trodde det var ett skämt först men så klart inte.

Dagens public service announcement: VPN döljer inte avsändare på e-mail.
 
Anonym e-postkilent funkar vist med VPN men det kostar 6 spänn!
Det är dock värt det för att dra det vidriga pälsarmongot i smutsen, som den jävla rasförrädare mot mänskligheten som han och alla andra pälsmongon och djurrättsterrorister är!


Bom Chicka Bom! - E-mailtrumman sjunger lulz!

Smirrigt bjäffande!

Smirre den zoofilen åker till Skånesdjurpark varje natt och har sex med rävarna! Bara så att alla vet om hur pervers han är! Han dricker rävpiss, vargpiss och tigerpiss till frukost varje dag!

Smirre stor och fet! Smirre slickar fittan på en get, geten börjar pissa och Smirre den store och fete börjar fnissa så hans enorma isterbuk hoppar upp och ner!

Smirre springer runt i Finja by och visar picken för småtjejer och vrålar om att han är en kåter sergal som vill knulla barn!

Bara så att alla vet hur hemsk den aspergersjuka tjockisen är!

Runkande pälsbögen Rutger kommer han alltid att vara! Heter man något så fult som Rutger så får man tåla att bli kallad ”Runken” och bli uthängd som pedofil!
 

Archivos adjuntos

  • aidsoffer_60b51f929606ee69d7aac637.jpg
    aidsoffer_60b51f929606ee69d7aac637.jpg
    57.3 KB · Vistas: 102
Calm down
Här finns ju en massa väldigt barnsliga och efterblivna saker som Smirrmongot skapat online! :sighduck:

MITT LIV SOM MOBBAD RÄV!

Hans bok om hans sinnessjuka liv och uppväxt!

RÄVSKOGEN!
En blogg full med rävar, furryskit och annat barnsligt trams!

SMIRRES FURRYSIDA!
En sida med ännu mer barnsliga furrygrejer och djurrättsterror etc!

FURRY AIR FORCE!
En sida han gjort om sina leksaksplan och vilda pilotdrömmar!

SMIRRES FURRAFINITY!
Smirres sjuka, perversa och fula teckningar och andra pälsbögars sjuka teckningar som han gillar!

RUTGER YOUTUBE!
En massa helt dampiga och efterblivna filmer som han gjort när han bodde i Gumlösa!

YIFF IN HELL! FURFAG!

Sådant här är konst i dagens multikulturella och vegan/furry-liberala Sverige!
 
Última edición por un moderador:
Här finns ju en massa väldigt barnsliga och efterblivna saker som Smirrmongot skapat online! :sighduck:

MITT LIV SOM MOBBAD RÄV!

Hans bok om hans sinnessjuka liv och uppväxt!

RÄVSKOGEN!
En blogg full med rävar, furryskit och annat barnsligt trams!

SMIRRES FURRYSIDA!
En sida med ännu mer barnsliga furrygrejer och djurrättsterror etc!

FURRY AIR FORCE!
En sida han gjort om sina leksaksplan och vilda pilotdrömmar!

SMIRRES FURRAFINITY!
Smirres sjuka, perversa och fula teckningar och andra pälsbögars sjuka teckningar som han gillar!

RUTGER YOUTUBE!
En massa helt dampiga och efterblivna filmer som han gjort när han bodde i Gumlösa!

YIFF IN HELL! FURFAG!

Sådant här är konst i dagens multikulturella och vegan/furry-liberala Sverige!
Varför i helvete?
 
Atrás
Top Abajo