NL De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread - Bring-Your-Own-Clogs party of the year

Je zou gewoon een van die kakkerlakken kunnen achtervolgen, weten waar degene woont, en een nitraat door de brievenbus gooien (in Rust)

Niemand weet wie het heeft gedaan, ouders zijn pissed en voelen dat ze in gevaar zijn en dat slaat weer over naar dat joch.

Dat joch verteld het weer aan zijn zandnegers, en dan worden ze snel paranoid.

Je zou gewoon een van die kakkerlakken kunnen achtervolgen, weten waar degene woont, en een nitraat door de brievenbus gooien (in Rust)

Niemand weet wie het heeft gedaan, ouders zijn pissed en voelen dat ze in gevaar zijn en dat slaat weer over naar dat joch.

Dat joch verteld het weer aan zijn zandnegers, en dan worden ze snel paranoid.
ja sorry mijn broertje heeft mijn account gehackt.
dit moet je zeker niet doen.

Iemand met praktische/creatieve oplossingen tegen berbergespuis?
De oplossing is om een video van mensen die vermoord worden of die over elkaar heen kotsen te laten zien en ze laten je voor eeuwig met rust, dan weten ze dat ze de volgende keer weer zoiets weerzinwekkends gaan zien; werkt bij mij.

Gisteren onderweg naar huis weer lastig gevallen door een groep van 7 a 8 behorende tot het ("prachtige") diersoort bekend als de Berberaap.
Nu heb ik ze dit keer gewoon weg gesnauwd/geflinched omdat ze rond de 12 tot 14 waren, alleen ik weet hoe dat gaat nu ze mij gaan herkennen, de volgende keer zullen ze mij wel volgen, alleen daar gaat het bij mij dus een grens te ver en blijf ik niet meer passief.
Politie is vrijwel geen optie, onze buurt is al in gesprek met agenten omtrent andere overlast id buurt maar dit leidt tot zover tot niks.

Het geduld begint nml. op te raken alleen zit ik liever niet dadelijk vast voor meervoudige geweldpleging tegen minderjarigen, en om vervolgens permanent achtervolgd te worden door hun oom-broer-niffo's, want hyenas lossen nooit hun akkefietjes alleen op.

Zelf dacht ik aan waterpistolen met iets ranzigs er in (🐖), smurfenspray oid, ik zit alleen echt op het randje momenteel, het allerliefst zou ik zelf met een kettingslot zwaaien, maar liever blijf ik een onbekende van de politie.

Gisteren onderweg naar huis weer lastig gevallen door een groep van 7 a 8 behorende tot het ("prachtige") diersoort bekend als de Berberaap.
Nu heb ik ze dit keer gewoon weg gesnauwd/geflinched omdat ze rond de 12 tot 14 waren, alleen ik weet hoe dat gaat nu ze mij gaan herkennen, de volgende keer zullen ze mij wel volgen, alleen daar gaat het bij mij dus een grens te ver en blijf ik niet meer passief.
Politie is vrijwel geen optie, onze buurt is al in gesprek met agenten omtrent andere overlast id buurt maar dit leidt tot zover tot niks.

Het geduld begint nml. op te raken alleen zit ik liever niet dadelijk vast voor meervoudige geweldpleging tegen minderjarigen, en om vervolgens permanent achtervolgd te worden door hun oom-broer-niffo's, want hyenas lossen nooit hun akkefietjes alleen op.

Zelf dacht ik aan waterpistolen met iets ranzigs er in (🐖), smurfenspray oid, ik zit alleen echt op het randje momenteel, het allerliefst zou ik zelf met een kettingslot zwaaien, maar liever blijf ik een onbekende van de politie.
I have designed a high-tech flying anti-muslim contraption, patent pending.
But considering the situation, I hereby grant white Brits a limited license to build and use this magnificent contraption, non-commercial use only though.
Ver archivo adjunto 6276281
anti-muslim contraption.jpg

Deze klassieker was zeker een inspiratie, vandaar het waterpistool.
Ik denk dat ik wel bij een jappen toko iets van varkens bouillon zou kunnen vinden, en anders zelf een bouillon trekken of misschien is geitenmelk ook een goeie, vooral in warm weer.

Misschien dat ik aan de tekentafel ga en iets bedenk om druk op de tank van de Musliminator te zetten voor extra range of de mogelijkheid voor een mist-nozzle..

Dank voor de suggesties iedereen!

Última edición:
Waar zijn eigenlijk al die Zuid Europese gastarbeiders na WO2 dan (zoals Spanjaarden).
Pensioen, rond de 2010 economische malaise in Spanje voor een prikkie een villa gekocht in hun oude regio. Al is het alleen al om te overwinteren.
Dat, en je hoort het (soms) als ze moe zijn aan de J en H die omgewisseld zijn.
Zelfde als met Polen die NL leren, als ze moe zijn dan valt er soms een lidwoord weg en word de H een G en de G een H. Dat laatste hebben mediterranen ook.

Ehrm. Actief advies; met de wijkagent blijven praten. Melden elke keer als ze je lastig vallen. Verder kom ik qua advies voor actief handelen niet echt.

Passief advies...
Hoge Raad uitspraak HR Frietjes in de bus, over anticiperend noodweer doornemen.

ECLI:NL:HR:2002:AE1316

Samengevat:
Een man zat in een bus naar station Breda. Twee jongens gingen naast hem zitten en gooiden friet rond. Hij sprak hen aan. Daarna werd de sfeer dreigend: er werd friet naar hem gegooid, hij werd bedreigd en één jongen ging voor hem staan en botste tegen hem aan. Hij sloeg hem in het gezicht. Hij werd vervolgd voor mishandeling en beriep zich op noodweer. Volgens hem sloeg hij om een aanval vóór te zijn, omdat hij in de bus nauwelijks kon wegkomen.

Het gerechtshof wees dit af. Volgens het hof was geen aanval begonnen en bestond alleen angst dat iets zou gebeuren. Tegelijk zei het hof dat de man zich aan het gevecht had kunnen onttrekken.

De Hoge Raad vond die uitleg niet logisch. Als er geen aanval of direct dreigend gevaar was, hoefde het hof niet te bespreken of weggaan mogelijk was. Door dat toch te doen, leek het hof van een aanval uit te gaan. Het arrest werd vernietigd en de zaak moest worden beoordeeld. Belangrijk: de Hoge Raad besliste niet dat noodweer vaststond. Het arrest laat zien dat een rechter helder moet beoordelen of de dreiging direct en concreet genoeg was en of ontsnappen mogelijk was.

Checklist anticiperend noodweer​

Je hoeft niet altijd te wachten tot de eerste klap valt. Uit HR:2002:AE1316 volgt dat verdediging al gerechtvaardigd kan zijn wanneer een aanval direct op het punt staat te beginnen. Echter is alleen angst of een vaag vermoeden onvoldoende.

1. Is er een concreet gevaar?
    Denk aan een opgeheven vuist, getrokken wapen, insluiten, snel op iemand afkomen of dreigen én meteen aanstalten maken.
  2. Is de aanval onmiddellijk?
    De aanval moet vrijwel meteen kunnen plaatsvinden. “Misschien later” is onvoldoende.
  3. Is de dreiging onrechtmatig?
    Het moet gaan om een aanval waarvoor de ander geen geldige bevoegdheid heeft.
  4. Verdedig je jezelf, een ander of eigendom?
    De handeling moet echt bedoeld zijn om de aanval te stoppen, niet om straf te geven of wraak te nemen.
  5. Kon je veilig wegkomen?
    Er moet een werkelijke, redelijke vluchtroute zijn. Een theoretische mogelijkheid is niet genoeg. Een kleine ruimte, versperde uitgang of snelle aanval telt mee.
  6. Was het gebruikte geweld nodig en redelijk?
    Gebruik niet duidelijk meer geweld dan nodig is om het gevaar te stoppen.
  7. Stopte het geweld zodra het gevaar voorbij was?
    Doorgaan nadat de aanvaller is uitgeschakeld, is meestal geen noodweer meer.
  8. Zijn de omstandigheden aantoonbaar?
    Let op getuigen, camerabeelden, afstand, houding, bedreigingen, wapens, vluchtroutes en de snelheid van de gebeurtenissen.
Vuistregel: niet slaan omdat iemand mogelijk gevaarlijk wordt, maar omdat uit concrete handelingen blijkt dat de aanval nú gaat beginnen en afwachten onverantwoord zou zijn.

Dus als je zelfverdediging gaat claimen:
Uit concrete handelingen/omstandigheden moet blijken dat
  • een aanval direct te verwachten is, en
  • het onverantwoordelijk is om een aanval af te wachten.
Dan moet je dus een situatie hebben waarbij je 'm aan een derde (lees: in slechtste geval de rechter) voorlegt en die derde niet redelijk klinkt als 'ie met "volgens mij had je nog kunnen wachten" reageert.

• een aanval direct te verwachten is, en
  • het onverantwoordelijk is om een aanval af te wachten.
Hey super bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik ben zeker op de hoogte van hoe het nederlands recht kijkt naar zelfverdediging (in veel scenarios mag je je praktisch niet verdedigen in NL).
Onze VvE is al in gesprek met de wijkagent maar dit gaat om een andere groep die voor het gebouw parkeren en tot laat in de nacht hangen en herrie maken, dat was jaren geleden ook een probleem wat wel was opgelost voor een goede 4 jaar, toentertijd had je overal die lachgasmongolen en hoorde je ze de patronen rondflikkeren.

Laat het nu zo zijn dat hetzelfde groepje mij eergisteren weer heeft gevolgd; dit maal heeft eentje zn vuisten verheven naar me en toen zn makkertjes er bij kwamen elkaar natuurlijk richting mij duwen en kijken hoe ver ze konden gaan.

Volgende keer pak ik gewoon direct de camera, heb ik ze op beeld, ik weet dat ze allergisch zijn voor ''kk cameraaa'' dus het zal wel onvermijdelijk een akkefietje worden maar dan kan ik tenminste naar de plisie.

Heb nu gewoon elke keer maar mn skateboard bij me. Ik ga je truckfucken a zeppi.

Thx voor het meedenken iedereen!

Hey super bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik ben zeker op de hoogte van hoe het nederlands recht kijkt naar zelfverdediging (in veel scenarios mag je je praktisch niet verdedigen in NL).
Onze VvE is al in gesprek met de wijkagent maar dit gaat om een andere groep die voor het gebouw parkeren en tot laat in de nacht hangen en herrie maken, dat was jaren geleden ook een probleem wat wel was opgelost voor een goede 4 jaar, toentertijd had je overal die lachgasmongolen en hoorde je ze de patronen rondflikkeren.

Laat het nu zo zijn dat hetzelfde groepje mij eergisteren weer heeft gevolgd; dit maal heeft eentje zn vuisten verheven naar me en toen zn makkertjes er bij kwamen elkaar natuurlijk richting mij duwen en kijken hoe ver ze konden gaan.

Volgende keer pak ik gewoon direct de camera, heb ik ze op beeld, ik weet dat ze allergisch zijn voor ''kk cameraaa'' dus het zal wel onvermijdelijk een akkefietje worden maar dan kan ik tenminste naar de plisie.

Heb nu gewoon elke keer maar mn skateboard bij me. Ik ga je truckfucken a zeppi.

Thx voor het meedenken iedereen!
er zijn 3 oplossingen in uw situatie:
1. start zelf een groep die er snel kunnen zijn op melding.
2. geef ze een kaart met synagogen en koshier supermarkten in Nederland.
3. koop een grote hond

er zijn 3 oplossingen in uw situatie:
1. start zelf een groep die er snel kunnen zijn op melding.
2. geef ze een kaart met synagogen en koshier supermarkten in Nederland.
3. koop een grote hond
Ben bezig met renovatie om het in verkoop te zetten zoals meerderen in het gebouw (ze verkopen nog snel ook).
Ik kan niet wachten om uit deze pseudo-zandbak te vertrekken.

nu op NOS: lokale blanke op een neonazi forum heeft een paar bruine kinders onthoofd met een skateboard
Naja, gelukkig kunnen we zeggen dat het een relatief kleine groep blanken is die dit doet.

Atrás
Top Abajo