NL De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread - Bring-Your-Own-Clogs party of the year

Gekoloniseerd

Raar om Nederlands te lezen op KF..

Wat gaan jullie stemmen in de gemeenteraad? Ik heb nog geen besluit genomen welke partij ik de belastingen omhoog wil laten gooien.

Raar om 281 posts te moeten hebben wachten om eindelijk de meme te zien. In italics nog wel.

Ik ga op een lokale partij stemmen. Er is er welgeteld 1 die de moeite heeft genomen een flyer door de bus te gooien. En daar stond onder andere op “Geen voorrang voor statushouders”.

Dus ik weet wie ik ga belonen voor de moeite met een stem.

Edit: Dubbelpost verenigen

@Null thanks my nigga, sheckles have been send.

Dus jij was degene met de dono.

Dank u vriendelijk voor de exposure.

Nederlanders, aantreden!

Ik ga op een lokale partij stemmen. Er is er welgeteld 1 die de moeite heeft genomen een flyer door de bus te gooien. En daar stond onder andere op “Geen voorrang voor statushouders”.

Dus ik weet wie ik ga belonen voor de moeite met een stem.
Goede, zal de kandidatenlijst wel even doorspitten. Zit hier een azc in de buurt met louter 18-35 jarige mannen zielige families. Dat moeten we natuurlijk ondersteunen.

Ik weet op wie ik ga stemmen :smug:
1773524692001.png

'Ff een wat meligere vraag stellen;

Wat is jullie favoriete supermarkt / Wat is de beste supermarkt volgens jullie?

De mijne is de AH vanwege hun selectie aan producten, de bonusbox, de houdbaarheidskoopjes en dat de meeste van hun supermarkten er niet uit zien als een warenhuis met prijzen erbij (ALDI).
poiesz: goeie klanten service goed vlees alleen is de naam onmogelijk te schrijven.
Ah: beste zelf scanner leuke animatie als je de bon print. Wordt bij deze details wel blij van. Grote selectie.
Jumbo - zelfde als Ah alleen geen leuke animatie bij de zelfscan.
Plus: kanker duur
Dirk: alleen voor zwarte en armoede zaaiers.
Lidl: fuck you met je app. Geef me een pas zodat ik het in me Google Wallet kan zetten ga niet apart een app openen voor je kanker korting.
Ecoplaza: Zelfs voor een biologische supermarkt duur. Koop liever bij locale bij supermarkten.
Aldi: lijkt teveel op lidl alleen geen kut app.
Spar: zelfde als plus maar duurder en minder producten

'Ff een wat meligere vraag stellen;

Wat is jullie favoriete supermarkt / Wat is de beste supermarkt volgens jullie?

De mijne is de AH vanwege hun selectie aan producten, de bonusbox, de houdbaarheidskoopjes en dat de meeste van hun supermarkten er niet uit zien als een warenhuis met prijzen erbij (ALDI).
Delhaize , sowieso.

Veel 1plus1 / 2plus2 kortingen, bijna geen paupers te zien vergeleken met de Aldi-Lidl , vaak speciale exotische dingetjes. Alsook de supermarkt met het hoogste gehalte aan Milfen.

Edit : Altijd een kleine aansluitende slagerij met echte slagers dus redelijk goed vlees , en gewoon een kaartje voor punten ipv een kankerapp.

Última edición:
Crosspost, maar ik vroeg me af of iedereen hier zich bewust was van de stemming over de asielzoekersregeling (nu mét terugkeerhubs) in het Europees parlement?

(Charlie Weimers, Zweeds MEP die het even goed uitlegt. Rond 1:52 waarom dit een uniek moment in de geschiedenis van Europees Parlement is)
"The era of deportations has begon" (Charlie Weimers, Swedish MEP on X) | Nitter

Última edición:
Crosspost, maar ik vroeg me af of iedereen hier zich bewust was van de stemming over de asielzoekersregeling (nu mét terugkeerhubs) in het Europees parlement?

(Charlie Weimers, Zweeds MEP die het even goed uitlegt. Rond 1:52 waarom dit een uniek moment in de geschiedenis van Europees Parlement is)
"The era of deportations has begon" (Charlie Weimers, Swedish MEP on X) | Nitter
Meestal hoor ik dit soort nieuws van FvD maar ik kijk niet naar hun sociale media de laatste week dus dat is waarschijnlijk waarom.

Waarom proberen ze stemmen "aantrekkelijk te maken voor de jongeren" via zulke achterlijke, ACHTERLIJKE dingen zoals een "silent disco". Ja, hoor, dat gaat echt jongeren motiveren om te gaan stemmen. Kanker op met je jongeren aantrekking, jongeren zijn te mongolisch achterlijk en te makkelijk gemanipuleerd om te mogen stemmen.

1773863153275.png

Waarom proberen ze stemmen "aantrekkelijk te maken voor de jongeren" via zulke achterlijke, ACHTERLIJKE dingen zoals een "silent disco". Ja, hoor, dat gaat echt jongeren motiveren om te gaan stemmen. Kanker op met je jongeren aantrekking, jongeren zijn te mongolisch achterlijk en te makkelijk gemanipuleerd om te mogen stemmen.

Ver archivo adjunto 8720028
Stemmetjes winnen bij domme zielen.

Voel mij als een boomer, maar waarom is silent disco uberhaupt een ding? Dus je bent daar aan het dansen met dikke koptelefonen en vervolgens doe je dat meuk af en dan hoor je alleen schele stemmen van mensen die vals meezingen en geschuif en shit op de dansvloer. Krijg een mentale beeld van They Live meem met die zonnebril, maar nu met koptelefonen als twist.. Klinkt best stom eigenlijk.

Atrás
Top Abajo