NL De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread - Bring-Your-Own-Clogs party of the year

Hier in de kroeg verkopen ze ook al bud light. Iedereen drink Hertog Jan of beerenburg hier.
Mischien kan Bud Light hun groep niet meer verkopen in de Verenigde Staten en dumpen ze hun troep hier?
HJ wordt hier uiteraard ook nog veel geschonken en gedronken, ik ben alleen wel overgestapt naar Texelse bieren als ik van de tap bestel.
Sinds HJ hop extract gebruik koop ik het niet meer, soms vind je nog wel een paar flesjes met het oude recept; ik drink nu gewoon af en toe een Skuumkoppe, LaTrappe of een Chouffe, geen grote drinker maar wat Hertog Jan heeft gedaan is echt pijnlijk.

Ik zou bijna nog extremer willen stemmen, FvD.
1773226731958.png

Ze zijn meer dan verdubbeld in de peilingen. Je bent overduidelijk niet de enige.
Ja, ik stemde FvD en ik ga 't zo weer doen. - Ik ben zo blij dat ze groeien want dan kunnen kankerpartijen zoals de PVV, VVD, D66, etc etc, er niet meer omheen dat ze inderdaad bestaan en dat ze met hun moeten meewerken.

HJ wordt hier uiteraard ook nog veel geschonken en gedronken, ik ben alleen wel overgestapt naar Texelse bieren als ik van de tap bestel.
Sinds HJ hop extract gebruik koop ik het niet meer, soms vind je nog wel een paar flesjes met het oude recept; ik drink nu gewoon af en toe een Skuumkoppe, LaTrappe of een Chouffe, geen grote drinker maar wat Hertog Jan heeft gedaan is echt pijnlijk.
Journo scum interviewde biersommeliers en de receptuur is niet veranderd. Ze gebruikten ook hopextract voor het op het flesje stond. (Link) (A)
Ik verwacht overal shrinkflation om me heen dus het is niet gek dat /r/nederlands dacht dat ze weer genaaid werden (Lipton Ice Tea is ook een keer van receptuur veranderd) maar in dit geval denk ik dat reddit het fout heeft. Verschillende batches kunnen wel verschillen in kwaliteit, waarschijnlijk is dat wat je proeft als je smaakverschil opmerkt.

'Ff een wat meligere vraag stellen;

Wat is jullie favoriete supermarkt / Wat is de beste supermarkt volgens jullie?

De mijne is de AH vanwege hun selectie aan producten, de bonusbox, de houdbaarheidskoopjes en dat de meeste van hun supermarkten er niet uit zien als een warenhuis met prijzen erbij (ALDI).

De mijne is de AH vanwege hun selectie aan producten, de bonusbox, de houdbaarheidskoopjes en dat de meeste van hun supermarkten er niet uit zien als een warenhuis met prijzen erbij (ALDI).
Jumbo heeft wat bijzondere producten.
Ik hou van kokosmelk, zie je niet vaak.
Appie heeft het niet, maar Lidl soms in de zomer.

Oriental is ook best wel goed.
Ben eens bij een geweest in Rotterdam, hoewel prijzig, is altijd leuk om daar nieuwe dingen te proberen.

Geen enkele supermarkt in Nederland heeft echt een goede, brede selectie als je het vergelijkt met wat je in het buitenland kunt vinden, helaas

Greetings from Noool, fellow kankers.

Ik was niet die dono, en ik heb genoeg vrienden, lmao. Surrealistisch om Onze Bolle Jos ons taaltje te horen verkrachten met een tekst die ik met halve effort heb getypt. Wel vet though.

Wist trouwens niet dat ik een nationalist ben, maar de reactie van m’n vrouw toen ik haar hierover informeerde was het waard.

Atrás
Top Abajo