my cultuur is not your costume
Sigue el video de abajo para ver cómo instalar nuestro sitio como una aplicación web en tu pantalla de inicio.
Nota: Esta función puede no estar disponible en algunos navegadores.
my cultuur is not your costume
Gekoloniseerd
Raar om Nederlands te lezen op KF..
Wat gaan jullie stemmen in de gemeenteraad? Ik heb nog geen besluit genomen welke partij ik de belastingen omhoog wil laten gooien.
@Null thanks my nigga, sheckles have been send.
Goede, zal de kandidatenlijst wel even doorspitten. Zit hier een azc in de buurt metIk ga op een lokale partij stemmen. Er is er welgeteld 1 die de moeite heeft genomen een flyer door de bus te gooien. En daar stond onder andere op “Geen voorrang voor statushouders”.
Dus ik weet wie ik ga belonen voor de moeite met een stem.
Uiteraard, de ultieme race-ist
Als hij nou de tweede initiaal E had ipv A, dan had hij m’n stem ook gehad. Was er speciaal voor naar Nieuwegein verkast.
poiesz: goeie klanten service goed vlees alleen is de naam onmogelijk te schrijven.'Ff een wat meligere vraag stellen;
Wat is jullie favoriete supermarkt / Wat is de beste supermarkt volgens jullie?
De mijne is de AH vanwege hun selectie aan producten, de bonusbox, de houdbaarheidskoopjes en dat de meeste van hun supermarkten er niet uit zien als een warenhuis met prijzen erbij (ALDI).
Delhaize , sowieso.'Ff een wat meligere vraag stellen;
Wat is jullie favoriete supermarkt / Wat is de beste supermarkt volgens jullie?
De mijne is de AH vanwege hun selectie aan producten, de bonusbox, de houdbaarheidskoopjes en dat de meeste van hun supermarkten er niet uit zien als een warenhuis met prijzen erbij (ALDI).
That wind seems to be changing as well.the green euro suicide cult
Meestal hoor ik dit soort nieuws van FvD maar ik kijk niet naar hun sociale media de laatste week dus dat is waarschijnlijk waarom.Crosspost, maar ik vroeg me af of iedereen hier zich bewust was van de stemming over de asielzoekersregeling (nu mét terugkeerhubs) in het Europees parlement?
That wind seems to be changing as well.the green euro suicide cult
Last week a massive asylumseeker-deal with return hubs in Africa has been pushed through. Just not the centrist deal with return hubs touted by the head negotiator, but the right wing ECR/Patriots-coalition version got pushed through.
Which means for the first time in a long time, the European Parliament actually didn't go for the center deal, but the more right wing one, which aligns more with the governmental leaders of the EU member states, so the trilats (trilateral talks) and discussion with the Council (the...Reacciones:x 2
x 8
(Charlie Weimers, Zweeds MEP die het even goed uitlegt. Rond 1:52 waarom dit een uniek moment in de geschiedenis van Europees Parlement is)
"The era of deportations has begon" (Charlie Weimers, Swedish MEP on X) | Nitter
Stemmetjes winnen bij domme zielen.Waarom proberen ze stemmen "aantrekkelijk te maken voor de jongeren" via zulke achterlijke, ACHTERLIJKE dingen zoals een "silent disco". Ja, hoor, dat gaat echt jongeren motiveren om te gaan stemmen. Kanker op met je jongeren aantrekking, jongeren zijn te mongolisch achterlijk en te makkelijk gemanipuleerd om te mogen stemmen.
Ver archivo adjunto 8720028