NL De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread - Bring-Your-Own-Clogs party of the year

Is er plaats voor de afvallige Vlaemsche provincies?

https://youtu.be/YWD3GqLOTgk
Alle noemenswaardige Nederlandse media is in de handen van één Belgische familie.

Is het niet al eens eerder geopperd, iets van tien jaar geleden? Vlaanderen opnemen in Nederland…
Hoor het weer wat vaker tegenwoordig. Als dat betekent dat we eindelijk weer wat vers bloed, maar dan met ervaring, op rechts krijgen in de politiek…

Denk alleen niet dat de Belgen dat willen, zodra ze horen wat de belastingen hier zijn op brandstof en energie.

Última edición por un moderador:
Ik wordt gek van al die joden, ik wil hier helemaal geen joden. Ik HAAT joden.
Ik wil een voorwerp, die ze allemaal doet laten verdwijnen... Ja, ja... Een voorwerp die ze allemaal laat verdwijnen... Ik weet wel zo'n voorwerp, ja... Die ze allemaal laat verdwijnen...
Ik ga hier heel de avond glunderend over fantaseren. Een wereld zonder die vieze KANKER joden, bah.

Ging laatst naar Tivoli in Utrecht en ze hebben daar Bud op de tap. Smaakte naar pis. Gister ging in naar de Jumbo en zie ik opeens Bud staan. Wat in de tering gebeurt hier? Wie drink dat?
Ik wordt gek van al die joden, ik wil hier helemaal geen joden. Ik HAAT joden.
Ik wil een voorwerp, die ze allemaal doet laten verdwijnen... Ja, ja... Een voorwerp die ze allemaal laat verdwijnen... Ik weet wel zo'n voorwerp, ja... Die ze allemaal laat verdwijnen...
Ik ga hier heel de avond glunderend over fantaseren. Een wereld zonder die vieze KANKER joden, bah.
Kwam laatst deze documentaire tegen. Wist niet dat die oude knakker hier post.

Ging laatst naar Tivoli in Utrecht en ze hebben daar Bud op de tap. Smaakte naar pis. Gister ging in naar de Jumbo en zie ik opeens Bud staan. Wat in de tering gebeurt hier? Wie drink dat?

Kwam laatst deze documentaire tegen. Wist niet dat die oude knakker hier post.
https://youtube.com/watch?v=MDJ6ZGXaCJ0:1013
ze verkopen die kanker onzin al jaren in Utreg, en je ziet het veel studenten en vooral yupkutten nog kopen ook. Het is genant om te zien.

ze verkopen die kanker onzin al jaren in Utreg, en je ziet het veel studenten en vooral yupkutten nog kopen ook. Het is genant om te zien.
Hier in de kroeg verkopen ze ook al bud light. Iedereen drink Hertog Jan of beerenburg hier.
Mischien kan Bud Light hun groep niet meer verkopen in de Verenigde Staten en dumpen ze hun troep hier?

Hollands bier is altijd al smerig geweest dus ik snap het probleem niet?
>t. Belg
Krijg kanker
1773060239857.png

Bud is inderdaad wel erg ondermaats wat betreft smaak. Drink nog zelfs liever Heineken dan Bud.

Van de Nederlandse pilsners, gaat Grolsch er toch wel het beste in.

Tja, we hebben onze prioriteiten in ieder geval dik in orde. Wat is jullie favoriete terras bier?

Ik haat deze natnek zo kanker erg zeg. De arrogantie die van deze druiloor komt is zo weerzinwekkend, ik begrijp niet hoe je op deze achterlijke gladiool kan stemmen.

1773222799860.jpeg

De absolute arrogantie met “Stem weer”. “Stem weer”? Stem je moeder, kanker homo. Je bent een schande voor de Nederlandse maatschappij en cultuur. Ga maar lekker door met je minderheidskabinetje, homootje, gaat vast goed met je VVD en CDA.

Ik zie overal z’n kanker advertenties rondhangen met “Stem weer D66”, krijg de tyfus-cholera-kanker met je “stem weer”.

Stem weer? We zijn amper verder met het cabinet gozer.
Ik denk niet echt of het de tijd er voor is.

Wilders stemmen gaat ook niet meer, Wilders had ff een macht positie en heeft het laten vallen omdat zijn ego niet genoeg word afgerukt.

Ik zou bijna nog extremer willen stemmen, FvD.

Atrás
Top Abajo