- Registrado
- 27 de Dic, 2023
Pek hukuktan anlamam ama hakaret davalarından kaçınmak için harfleri ya garip yazıyo yada kaşar demek için peynir emojisi kullanıyorBu salağa hakaretten tazminat davası açmadıklarına şaşıyorum. Herkese bulaşıyor yapacak hiçbir şeyi olmamaktan.
Bu arada emre abi telegram da bir kadını hedef gösterdi