TR Rüzgar Asya / Asya Rüzgar Aydın / Emre Aydın / ruzgarasyaa / emreaydin20020

  • 🔧 Site instability resolved. You can report double-posts and broken attachments. For bigger issues, use the Technical Grievances thread.
    🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
  • Want to keep track of this thread?
    Accounts can bookmark posts, watch threads for updates, and jump back to where you stopped reading.
    Create account
Bu salağa hakaretten tazminat davası açmadıklarına şaşıyorum. Herkese bulaşıyor yapacak hiçbir şeyi olmamaktan.
Pek hukuktan anlamam ama hakaret davalarından kaçınmak için harfleri ya garip yazıyo yada kaşar demek için peynir emojisi kullanıyor

Bu arada emre abi telegram da bir kadını hedef gösterdi
Screenshot_2024-05-21-09-34-39-978.jpg Screenshot_2024-05-21-09-34-50-249.jpg Screenshot_2024-05-21-09-34-57-554.jpg
 
Bana bak amını meşrebini siktiğimin götveren orospu çocuğu. Ananı sikerim senin benimle uğraşmayı kes duydun mu köpek. Amın feryadı. Bak orospu çocuğu işsiz piç sen şu hayatta sevilmemiş sevgi görmemiş bir orospu çocuğusun. Benimle uğraşmayı kes. Translardan uzak dur amını meşrebini siktiğimin sikli erkosu. Hayatta hiç bir kadın sana bakmayacak çirkin 165 orospu evladı. Arkadaşların evlendi sen mal gibi pc başında anca 31 çekersin 😂😂😂😂
 
Bana bak amını meşrebini siktiğimin götveren orospu çocuğu. Ananı sikerim senin benimle uğraşmayı kes duydun mu köpek. Amın feryadı. Bak orospu çocuğu işsiz piç sen şu hayatta sevilmemiş sevgi görmemiş bir orospu çocuğusun. Benimle uğraşmayı kes. Translardan uzak dur amını meşrebini siktiğimin sikli erkosu. Hayatta hiç bir kadın sana bakmayacak çirkin 165 orospu evladı. Arkadaşların evlendi sen mal gibi pc başında anca 31 çekersin 😂😂😂😂
Emre abey teke tekte kafana bir yumruğu kodummu beşinci boyuta uçarsın ne diyin oqlim

1.65 puhahaha Sen internetteki herkesi kendi gibi mi sandın 29 yıl friendzone yiyen erko
 
Última edición:
Benimle uğraşmayı kesin artık ne bok yiyorsanız yiyin bakın çekildim siktiğimin yerinden takip edeceğim burayı.
Edersen et amk sananda gizli birşey yapıyoz sanır bu arada seni nasıl gruplardan attırdık ama sdssaasa

Her ne laçko troonsa
Abey otistik bir poz verdi Screenshot_2024-05-27-21-29-16-804.jpg
Abeyi müşteriler darlıyo gene
Screenshot_2024-05-27-21-29-35-112.jpg
GOltbPiXQAIG7Yk.jpg GOltbQeXAAEdWrb.jpg
 
Última edición:
Edersen et amk sananda gizli birşey yapıyoz sanır bu arada seni nasıl gruplardan attırdık ama sdssaasa

Her ne laçko troonsa
Abey otistik bir poz verdiVer archivo adjunto 6026838
Abeyi müşteriler darlıyo gene
Ver archivo adjunto 6026839
Ver archivo adjunto 6026840Ver archivo adjunto 6026842
Orospu çocuğu gruplardan attırdın da ne oldu? Bedava seans verip kitleyi toplayıp yine kazandım paramı. Olum benim bu hayatta herkese kafa tutacak cesaretim var ama senin bir kızla bir konuşacak tipin yok tipsiz şeytan 😂
 
Orospu çocuğu gruplardan attırdın da ne oldu? Bedava seans verip kitleyi toplayıp yine kazandım paramı. Olum benim bu hayatta herkese kafa tutacak cesaretim var ama senin bir kızla bir konuşacak tipin yok tipsiz şeytan 😂
"Tipsiz şeytan"
5928424-fd8e780ae8925f5d9788c69ca8fd752b.jpg
Eee abi bak sende memnunsun ne güzel reklamını yapıyoz neden dur diyon

"herkese kafa tutacak cesaret"

Götün yiyorsa abey kiwifarms diye bir site var beni zorbalıyorlar dersin anon sunni gibi siktiri boktan isim takmadan troon
 
Última edición:
"Tipsiz şeytan"
Ver archivo adjunto 6027042
Eee abi bak sende memnunsun ne güzel reklamını yapıyoz neden dur diyon

"herkese kafa tutacak cesaret"

Götün yiyorsa abey kiwifarms diye bir site var beni zorbalıyorlar dersin anon sunni gibi siktiri boktan isim takmadan troon
Önceden de yakışıklıymışım şimdi de güzelim dalyarak
 
Yakışıklı olsaydın 29 sene friendzone yemezdin

Güzel filanda değilsin sen sadece "travesti" lafını duyduğunda azan insanların fetiş oyuncağısın
Aynen aynen bra senin kaç sevgilin oldu? Hiç bir kadını dudağından öptün mü? Hiç elinden tutup gezdin mi? Yaşamadın. Sen bunları yaşayamazsın. Çünkü sen ezik birisin bu yüzden sen beni kendin gibi ezik gibi görmeye çalıştığın için ama senden daha cesur olup hayallerini kurduğum hayatı yaşıyor olmam senin canını sıktı kendine yediremedin. Sana göre ben bir incel olmalı ve intihar etmeliyim. Ben değil sen intihar etmelisin. Hastasın çünkü. Kafayı translar ile bozmuş muhtemelen açılmaya cesareti olmayan transsın. Çünkü bir insan en çok neyden nefret ediyorsa aslında olmak istediği kişi odur. Ayrıca beğenilmek hoşuma gidiyor kadınlığımı hissediyorum çünkü bu senin zoruna gidebilir
 
Aynen aynen bra senin kaç sevgilin oldu? Hiç bir kadını dudağından öptün mü? Hiç elinden tutup gezdin mi? Yaşamadın. Sen bunları yaşayamazsın. Çünkü sen ezik birisin bu yüzden sen beni kendin gibi ezik gibi görmeye çalıştığın için ama senden daha cesur olup hayallerini kurduğum hayatı yaşıyor olmam senin canını sıktı kendine yediremedin. Sana göre ben bir incel olmalı ve intihar etmeliyim. Ben değil sen intihar etmelisin. Hastasın çünkü. Kafayı translar ile bozmuş muhtemelen açılmaya cesareti olmayan transsın. Çünkü bir insan en çok neyden nefret ediyorsa aslında olmak istediği kişi odur. Ayrıca beğenilmek hoşuma gidiyor kadınlığımı hissediyorum çünkü bu senin zoruna gidebilir
Emre abey milleti kendin gibi sanmaya devamke
Herkes nefret ettiği şeye dönüşür hüüü
E o zaman abey sen her seferinde erkeği şöyle yapıcan böyle yapıcan diyon abey o zaman sende erkeksin
 
Atrás
Top Abajo