TR Erdem Alsırt / Turkish Brony Gamer / Turkish Chris-Chan

  • 🔧 Site instability resolved. You can report double-posts and broken attachments. For bigger issues, use the Technical Grievances thread.
    🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
  • Want to keep track of this thread?
    Accounts can bookmark posts, watch threads for updates, and jump back to where you stopped reading.
    Create account
Sevgili Erdem,

Bugün bi fastfood chain de çalışırken işin yoğunluğu gerçekten çok arttı. Çok fazla sipariş geldi. Tam 5 saat ayakta hamburger yaptım ve daha 2 buçuk saat daha çalışmam gerekiyordu. O sırada aynı anda 3 tane hamburger yapıyordum ve sırada yaklaşık 15 tane daha vardı. Gerçekten yorulmuştum; tüm vücudum ağrıyordu, kollarım pes etmek üzereydi.

Mutfakta hamburgerleri yapmaya devam ederken fişte “Erdem” diye birinin siparişi vardı. Bir anda hafızasını geri kazanmış kira gibi oldum, ve aklıma senin yaptığın saçmalıklar gelmeye başladı. 15 yaşında Rus bir çocuk tarafından ponylerin gerçek olduğuna inanmanı mı dersin, o üzgün dönerinin fotoğrafı mı dersin… Bir anda aklım senin ve saçmalıklarınla doldu.

Hamburgerleri yapmaya devam ederken sırıtmaya başladım. Keyfim yerine geldi, moralim düzeldi. “Bu salak evde hâlâ osu oynayıp haftada bir banyo yapıyor, ayda bir de BİM’den hazır çiğ köfte ve hamburger alıyordur” dedim ve gerçekten moralim yerine geldi. Ben kalan 15 burgeri bitirdim, ardından en az 50–60 tane daha yaptım.

Bugün dükkândaki ciro rekorunu kırdık. Ben o kalan 2 buçuk saati senin saçmalıklarını düşünerek geçirdim; motivasyonum ve prodaktivitem arttı. Bu kadar salak olup beni bu yoğun iş gününde beni güldürüp motive ettiğin için sana minnettarım.

Sevgilerle, lütfen geri dön

(hikaye gerçektir, yazım hataları ve noktalama işaretleri ai tarafından yapılmıştır)
 
Youtube'da Erdem'in izini bulmaya çalışırken bakın ne buldum;
MY LITTLE PONY VE FANDOMU NEDEN YANLIŞ ANLAŞILDI?

Bizi ilgilendiren kısım 5:16'dan başlıyor
1776864953593.png
Benim Küçük Midillim Türkiye çetesi, Üstarda savaş açmış gibi
Bazı yorumlar;
1776865291194.png
Ekran görüntüsü 2026-04-22 163858.png Ekran görüntüsü 2026-04-22 163823.png
 
Youtube'da Erdem'in izini bulmaya çalışırken bakın ne buldum;
MY LITTLE PONY VE FANDOMU NEDEN YANLIŞ ANLAŞILDI?
MY LITTLE PONY VE FANDOMU NEDEN YANLIŞ ANLAŞILDI? [PtlTqrgb-60].webm
Bizi ilgilendiren kısım 5:16'dan başlıyor
Ver archivo adjunto 8896430
Benim Küçük Midillim Türkiye çetesi, Üstarda savaş açmış gibi
Bazı yorumlar;
Ver archivo adjunto 8896456
Ver archivo adjunto 8896457Ver archivo adjunto 8896458
serseminho hala bu videonun yorumlarına damlayıp paragraflarca kendini aklayan yazı dökmemiş. vortex'in kendisinin bahsi geçmeyen, sadece chris chan'i anlattığı videosunda bile öyle yapmıştı çünkü. büyük ihtimalle ya gerçekten internetteki (ya da irl) yaşamına son verdi ya da sinan papi teknolojik cihazları falan sakladı
 
Herkese merhabalar, kullanıcı ismimden kim oldugumu anlamışsınızdır, (tanımayanlar bu tiradın 249.sayfasına bakabilir) bu kiwiye üye olmak baya zormuş, neysem birkaç aydır Erdem'i kontrol amaçlı onunla bir takım sahte arkadaşlık yapan kişiler kendisine ulaşamamaktaydı. Bizler de herhalde artık internete tövbe etti falan sandık. Ancak iş geregi İstanbul'a gitmiştim ayın 15 inde dönüş yolunda kocaeli taraflarında kırmızı ışıkta beklerken Erdem'e çok benzeyen birisini gördüm. Ulan acaba bu adam harbi harbi şehir degiştirdi de o yüzden mi internette görünmüyor bizimkiler ona ulaşamıyor diye düşündüm, Kiwi ye bir bakayım dedim bir baktım menin yorumum dahi kiwide dolaşıyor bir de 249. sayfada silinen videom arşivlenmiş falan filan bu yüzden hem kendim hem de Türkiye'deki My Little Pony seven kişiler adına bir açıklama yapma geregi duydum

Öncelikle Erdem Alsırt ile şahsen tanışmam 2018 e dayanıyor, Türkiye'de menden başka brony var mıdır diye düşünürken bulmuştum. Malumunuz insan kendisi ile aynı şeyleri seven insanlara karşı sempati besliyor, o sıralar kendisi ile iletişim halindeydim ama sonrasında başka MLP sevenlerle tanışıp Erdem paşanın yedigi haltları ögrenince kendimi ondan soyutladım. Tabi o sıralar Türkiye Bronyler ve Pegasisterlar Toplulugunu kurmuştum. Topluluk ile de ilişigini kestik, tabi kendisi bu duruma nasıl içerledi ise bize kendince bir savaş açtı, haliyle biz de savaş açtık hatta öyle ki bir ara toplulugumuzun sunucusunda üyelerin yarısı MLP ile alakası olmayan "Anti Erdemci" dedigimiz kişilerle doluştu bizler de Erdem Alsırt ifşa paketini hazırlayıp internette yayınladık, hatta çogunuzun görmüş olabilecegi Heavy Erdem fotografını da men yaptım, Neysem biz zamanında bu adamın babasına kadar ulaşıp konuştuk hatta babasının telefonu açık unutup Erdem'i dövdügünü bilirim yani o derece, zaman içerisinde tabi toplulugumuz baya Anti Erdem savaş kampına dönünce Anti Erdemcileri sunucu dışında başka bir gruba koyalım oradan Erdem ile savaşımızı yürütelim dedik, Kraliyet lejyonu grubu da böyle kuruldu, Erdem'i baya baya yakın takibe alıyorduk bazılarımız sahte hesaplarla Erdem'le arkadaş numarası falan yapıyordu klasik şeyler yani, sonrasında Kraliyet lejyonu grubu zamanla farklı Anti Erdem grupları ve sunucuları ile birleşti, Men bu süreçte baya yeri gelip liderlik dahi yaptım, Hatta aranızda onunla Reelde buluşmuş tek kişiyim, Erdemle baya 8 yıllık bir mazimiz var anlayacagınız hatta şu anki sevgilim hatta ondan önceki sevgilim bile Erdem kurbanı, bir dönemler hangi Pegasister (My Little Pony Seven Kadınlar) ile konuşsam bir şekilde ya kendisi ya da arkadaşı Erdem Alsırt magduruydu, yani MLP camiasında kendisini pek sevmeme sebebimiz de bu, hatta biz ona her platformda hesap açtıgı için Echo Echo deriz, kürtlerden hızlı çogalma yetenegi var Erdem paşanın, neysem lafı uzatmayayım Bu Anti Erdemciler bir süre sonra Erdem'i 4Chan'e düşürmeye çalıştı biz de ufaktan destek verdik ki eger Erdem Alsırt Gangsta Paradise diye bir video görmüşseniz bilin ki onu da Men yaptım

Bir süre sonrasında ise Erdem'in durumuna acıyıp kol kanat gerelim bari yeterince ceza çekti dedik, demez olaydık hatta hatırlayanlar olacaktır Men ve bazı bronyler onunla yayınlara çıktı ki çogu bu tiradda arşivli zaten, tabi bu arkadaş yaralı paramaga işemeyecek bir hayvanat oldugundan degil adam olmak, kendisine çeki düzen dahi vermedi, yine yol verip gönderdik, Allah bilir ya bu tosunuma hayatımda ne kadar şans verdim, reelde dahi buluştum ki LPG idi konaklama idi güzel de bir para ödedim sırf paşamızı adam edecegiz diye, olmayınca olmuyor demek ki, normalde geçen sene Erdem meselesini salmıştım ancak bu arkadaş kendisini MLP nin peygamberi ilan edip zaten 2025'te kapatılmış Türkiye Bronyler ve Pegasisterlar Topluluguna (TBvPT) saydırıp meni mafya ilan edip arkadaşlarıma saydırınca da biz haliyle dellendik, (Olayı bilmeyenler 248. ve 249. sayfalara bakabilirler) sonrasında yine bir takım Erdem olayları yaşandı neyse ki Erdem'i bu sefer dizginledik diyorduk sonra ortadan kayboldu


My Little Pony Türkiye Camiası adına konuşmam gerekirse,

Bizler bu adama birçok kez şans verdik ve her seferinde bizi pişman etti, şuan kendisini baya baya aforoz etmiş durumda olup kendisi hakkında konuşulmasını bile yasaklıyoruz, Erdem Alsırt ismi bile midemizi bulandırmaya yetiyor da artıyor, kendisi birçok pegasister arkadaşımıza müstehcen mesajlar atmış olup bizleri de yıllarca ugraştırmıştır. Şuan kendisi ile hiçbir şekilde bagımız olmayıp ortadan kaybolana kadar kendisi ile yalnızca sahte hesaplar üzerinden istihbarat ve dizginleme çalışmaları dışında iletişim kurmuyor kuranları uyarıyoruz. Erdem nerede ne yapıyor şuan bilmiyoruz, Erdem magduru olan bütün My Little Pony Sevenler bana gerek Youtube kanalım üzerinden ya da buradan ulaşabilirler, emin olun biz Erdem'e yıllarca ceza çektirdik ve sizi temin ederim ki bugün bu tirad dahi varsa burada bizlerin de emegi vardır, yani demem o ki Erdem Alsırt olur da bir gün bulunursa ve gelip yine MLP camiasına bulaşırsa zamanında nasıl ki Aydın tabelası önünde resim çekilip kendisine gerekli mesajı vermiş isem daha da ötesini yapar veya yaptırırım, My Little Pony seven zaten birkaç azınlıgız tamam hatrı sayılır bir sayımız var ama zaten Türkiye gibi bir ülkede MLP sevmek müslüman mahallesinde salyangoz satmaya dönmüş iken ve MLP nin adı günden güne kötülenir iken bir de Erdem krizi ile ugraşamayız mamafih Erdem Alsırt'ın MLP camiasında yer edinmesini Türkiye'de ne kadar MLP grubu, sunucusu veya toplulugu varsa hepsinde yasakladıgımızı, Erdem Alsırt isminin zikredilmesini dahi hoş karşılamayacagımızı bugüne kadar Erdem magduru olmuş ne kadar kişi varsa hepsine beyan ederim

Sana gelince Erdem paşa


Eger yaşıyorsan bu yazdıklarımı okuyorsundur, adımı soyadımı biliyorsun ve neler yapabilecegimi de biliyorsun, şuan senle bir savaşım yok men eski defterleri gömdüm tabiri caiz ise jübilemi yapıp emekli oldum, ancak seni herhangi bir kisve altında herhangi bir şekilde MLP ile alakalı herhangi bir kişi veya kuruluş içerisinde zuhur ederken yakalarsam gerçi sen zuhurun anlamını da bilmezsin, yani seni MLP camiası içerisinde yer edinmeye çalışırken görürsem, hangi protokolü uygulayacagımı da biliyorsun, taşınmışsan da muhtarlıgına gider ögrenirim yaparım bilirsin, o yüzden sana tavsiyem MLP camiasına bulaşma, git hayatta ne yapıyorsan yap senle düşman degilim ama MLP camiasına bulaşırsan eski günlere dönerim ve bu sefer videonda hatalı söyledigin o silahın marka ve modelini sana ezberletirim

Hepinize tekrardan geçmiş olsun
-Ayransevenpony
 
MLP camiasına bulaşırsan eski günlere dönerim ve bu sefer videonda hatalı söyledigin o silahın marka ve modelini sana ezberletirim
1777213544610.png :jaceknife::stickup::stickup::stickup::stickup:
Yazarken hissedilen

Bu yaşında dandik katır çizgi filmlerini izlemeyi bırakırsan belki mafya dizilerinde iki replik söyletirler. Erdem'i ömründe bir şeyde haklı çıkartmayı başardınız. Bronyler gibi dünyaya adı çıkmış bir topluluktan tam beklenecek hareket.
 
Bu Reddit thread'inde Erdem olduğunu iddia eden biri var. Şu kadar inandırıcı gelmedi ama yine de paylaşayım dedim.
Screenshot 2026-05-01 004836.png
Eger yaşıyorsan bu yazdıklarımı okuyorsundur, adımı soyadımı biliyorsun ve neler yapabilecegimi de biliyorsun
Eğer Kiwi'ye biraz hakim olsaydın inek ile doğrudan temas etmenin, şiddet göstermenin veya tehdit etmenin hoş karşılanmayacağını bilirdin. Beyan ettiğin her şey ile ineğin seviyesinde olduğunu kanıtladın. Tebrikler gerizekalı Azeri ucubesi.

Ne boş yapmışsın ya, yok adam ederiz falan, brony'sin sen amk. Erdemimden çok farkın yok erdemillom süt veriyor bari. Sütüne hasret kaldık koca memeli ineğimin...
Radara takılsa her birinin adına 500 sayfa thread açılacak ucube bronyler burada Erdem'e karşı şövalyelik yapıyor. Erdem yaratığının ne olduğunu bu noktada herkes biliyor artık. Gösterişçilik tamamen.
 
Última edición:
bu ayransevenpony sağilsa sersodan daha çok süt çıkar direkt pony community kurmuş ak
Umarım deraile girmez:
1.png

Youtube kanalı:
2.png
Yorum yaptığı video: https://www.youtube.com/watch?v=TAbum-YGQ08&lc=UgwAgOZJO71tp0ChUht4AaABAg

Erdem git şu dangalağı dava et Youtube veri veriyor, tehditlerinden korkmana gerek yok bu geri zekalının elindeki silah kendisinden başka kimseye zarar veremez; bir şundan çıkan sese bak, bir çektiği videolara bak bir de yorum yaptığı yere bak LOL.
 
Umarım deraile girmez:
Ver archivo adjunto 8945281
Youtube kanalı:
Ver archivo adjunto 8945293
Yorum yaptığı video: https://www.youtube.com/watch?v=TAbum-YGQ08&lc=UgwAgOZJO71tp0ChUht4AaABAg

Erdem git şu dangalağı dava et Youtube veri veriyor, tehditlerinden korkmana gerek yok bu geri zekalının elindeki silah kendisinden başka kimseye zarar veremez; bir şundan çıkan sese bak, bir çektiği videolara bak bir de yorum yaptığı yere bak LOL.
Youtube'un veri vermesine bile gerek yok “adamın” tüm bilgileri internette açık. Erdem bu işi ancak Ankara'da kutsal brony Vs'si ile çözebilir. Gerçi
https://www.instagram.com/batusfilm/ erdo rahat Yener bunu
 
Última edición:
Youtube'un veri vermesine bile gerek yok “adamın” tüm bilgileri internette açık. Erdem bu işi ancak Ankara'da kutsal brony Vs'si ile çözebilir. Gerçi
https://www.instagram.com/batusfilm/
Yaw bu kadar iddialı ve tehtidkâr konuşacaksan da en azından biraz anonim kalmaya özen göster harbi bu bronylerde genel bir zeka geriligi olsa gerek. Herifin kim olduguna dahil fikri olmayanlar için bırakayım aşşağıa a
ss leri. Gerçi erdo bile kim olduğunu bulurdu da neyse.

-İnstagram gönderisinde ben yerine “men” kullanması aynı buradaki yazısında oldugu gibi

-Twitter hesabında paylaştığı satranç kesitlerindeki hesabın üye oldugu kulübün YouTube'da kardeş Kanal oldugu bir kanal ile tamamen aynı Topluluk ismini kullanması

-paylaştıgı Twitter gönderisindeki hesap ismi olan “batuhan”. takipçisi (muhtemelen realden tanıdığı bir kişinin) ona Batuhan diye hitap etmesi ve cevap vermesi

- Gönderisinde “Cr” olarak ayransevenpony yazan bir brony Instagram hesabının bunun takipçisi olması falan filan

Senin okuduğunu umarak senin anlayacağın şekilde anlattım erdem. Davacı olabilirsin bu şahıstan sonuçta seni silahla tehtid etti. belli etmesem de seni düşünüyor ve önemsiyorum ❤️
 

Archivos adjuntos

  • erdo.jpg
    erdo.jpg
    175.3 KB · Vistas: 193
  • erdo3.jpg
    erdo3.jpg
    338.5 KB · Vistas: 175
  • erdo2.jpg
    erdo2.jpg
    255.9 KB · Vistas: 139
  • erdo21.jpg
    erdo21.jpg
    206.8 KB · Vistas: 136
  • erdo6.jpg
    erdo6.jpg
    123.1 KB · Vistas: 134
  • erdo20.jpg
    erdo20.jpg
    31.6 KB · Vistas: 130
  • erdo17.jpg
    erdo17.jpg
    565.1 KB · Vistas: 127
  • erso5.jpg
    erso5.jpg
    152.1 KB · Vistas: 189
Última edición:
Bakın meni araştıracaksanız size bir tavsiye vereyim, panele girin adımı soyadımı yazın ki zaten soyadım spesifik bir soyad, oradan sahip oldugum akrabalık bagları üzerinden meni teşhis edebilir ve adresime kadar ögrenebilirsiniz, onun dışında google'da aratın adımı soyadımı antoloji sitemi bulacaksınız eger şanslıysanız waybacke arşivlenmiş ve zamanında yazdıgım siyasi şiirleri cimere iletip bir şansınızı deneyebilirsiniz, onun dışında ise size tavsiyem GSM operatörlerini tarayıp telefon numaramı bulmanız, zaten panelden yaşımı da bulursunuz, ha bir de hazır Eryaman yazısını buşdunuz satranç sitesinde size tavsiyem aranızdan birisini Eryaman'a gönderip isim soyisim meni sordurmanız bu sayede çocukken agaçlardan çaldıgım eriklere kadar ögrenebilirsiniz.

-Ayransevenpony
 
Bakın meni araştıracaksanız size bir tavsiye vereyim, panele girin adımı soyadımı yazın ki zaten soyadım spesifik bir soyad, oradan sahip oldugum akrabalık bagları üzerinden meni teşhis edebilir ve adresime kadar ögrenebilirsiniz, onun dışında google'da aratın adımı soyadımı antoloji sitemi bulacaksınız eger şanslıysanız waybacke arşivlenmiş ve zamanında yazdıgım siyasi şiirleri cimere iletip bir şansınızı deneyebilirsiniz, onun dışında ise size tavsiyem GSM operatörlerini tarayıp telefon numaramı bulmanız, zaten panelden yaşımı da bulursunuz, ha bir de hazır Eryaman yazısını buşdunuz satranç sitesinde size tavsiyem aranızdan birisini Eryaman'a gönderip isim soyisim meni sordurmanız bu sayede çocukken agaçlardan çaldıgım eriklere kadar ögrenebilirsiniz.

-Ayransevenpony
kes lan

 
Atrás
Top Abajo