Herkese merhabalar, kullanıcı ismimden kim oldugumu anlamışsınızdır, (tanımayanlar bu tiradın 249.sayfasına bakabilir) bu kiwiye üye olmak baya zormuş, neysem birkaç aydır Erdem'i kontrol amaçlı onunla bir takım sahte arkadaşlık yapan kişiler kendisine ulaşamamaktaydı. Bizler de herhalde artık internete tövbe etti falan sandık. Ancak iş geregi İstanbul'a gitmiştim ayın 15 inde dönüş yolunda kocaeli taraflarında kırmızı ışıkta beklerken Erdem'e çok benzeyen birisini gördüm. Ulan acaba bu adam harbi harbi şehir degiştirdi de o yüzden mi internette görünmüyor bizimkiler ona ulaşamıyor diye düşündüm, Kiwi ye bir bakayım dedim bir baktım menin yorumum dahi kiwide dolaşıyor bir de 249. sayfada silinen videom arşivlenmiş falan filan bu yüzden hem kendim hem de Türkiye'deki My Little Pony seven kişiler adına bir açıklama yapma geregi duydum
Öncelikle Erdem Alsırt ile şahsen tanışmam 2018 e dayanıyor, Türkiye'de menden başka brony var mıdır diye düşünürken bulmuştum. Malumunuz insan kendisi ile aynı şeyleri seven insanlara karşı sempati besliyor, o sıralar kendisi ile iletişim halindeydim ama sonrasında başka MLP sevenlerle tanışıp Erdem paşanın yedigi haltları ögrenince kendimi ondan soyutladım. Tabi o sıralar Türkiye Bronyler ve Pegasisterlar Toplulugunu kurmuştum. Topluluk ile de ilişigini kestik, tabi kendisi bu duruma nasıl içerledi ise bize kendince bir savaş açtı, haliyle biz de savaş açtık hatta öyle ki bir ara toplulugumuzun sunucusunda üyelerin yarısı MLP ile alakası olmayan "Anti Erdemci" dedigimiz kişilerle doluştu bizler de Erdem Alsırt ifşa paketini hazırlayıp internette yayınladık, hatta çogunuzun görmüş olabilecegi Heavy Erdem fotografını da men yaptım, Neysem biz zamanında bu adamın babasına kadar ulaşıp konuştuk hatta babasının telefonu açık unutup Erdem'i dövdügünü bilirim yani o derece, zaman içerisinde tabi toplulugumuz baya Anti Erdem savaş kampına dönünce Anti Erdemcileri sunucu dışında başka bir gruba koyalım oradan Erdem ile savaşımızı yürütelim dedik, Kraliyet lejyonu grubu da böyle kuruldu, Erdem'i baya baya yakın takibe alıyorduk bazılarımız sahte hesaplarla Erdem'le arkadaş numarası falan yapıyordu klasik şeyler yani, sonrasında Kraliyet lejyonu grubu zamanla farklı Anti Erdem grupları ve sunucuları ile birleşti, Men bu süreçte baya yeri gelip liderlik dahi yaptım, Hatta aranızda onunla Reelde buluşmuş tek kişiyim, Erdemle baya 8 yıllık bir mazimiz var anlayacagınız hatta şu anki sevgilim hatta ondan önceki sevgilim bile Erdem kurbanı, bir dönemler hangi Pegasister (My Little Pony Seven Kadınlar) ile konuşsam bir şekilde ya kendisi ya da arkadaşı Erdem Alsırt magduruydu, yani MLP camiasında kendisini pek sevmeme sebebimiz de bu, hatta biz ona her platformda hesap açtıgı için Echo Echo deriz, kürtlerden hızlı çogalma yetenegi var Erdem paşanın, neysem lafı uzatmayayım Bu Anti Erdemciler bir süre sonra Erdem'i 4Chan'e düşürmeye çalıştı biz de ufaktan destek verdik ki eger Erdem Alsırt Gangsta Paradise diye bir video görmüşseniz bilin ki onu da Men yaptım
Bir süre sonrasında ise Erdem'in durumuna acıyıp kol kanat gerelim bari yeterince ceza çekti dedik, demez olaydık hatta hatırlayanlar olacaktır Men ve bazı bronyler onunla yayınlara çıktı ki çogu bu tiradda arşivli zaten, tabi bu arkadaş yaralı paramaga işemeyecek bir hayvanat oldugundan degil adam olmak, kendisine çeki düzen dahi vermedi, yine yol verip gönderdik, Allah bilir ya bu tosunuma hayatımda ne kadar şans verdim, reelde dahi buluştum ki LPG idi konaklama idi güzel de bir para ödedim sırf paşamızı adam edecegiz diye, olmayınca olmuyor demek ki, normalde geçen sene Erdem meselesini salmıştım ancak bu arkadaş kendisini MLP nin peygamberi ilan edip zaten 2025'te kapatılmış Türkiye Bronyler ve Pegasisterlar Topluluguna (TBvPT) saydırıp meni mafya ilan edip arkadaşlarıma saydırınca da biz haliyle dellendik, (Olayı bilmeyenler 248. ve 249. sayfalara bakabilirler) sonrasında yine bir takım Erdem olayları yaşandı neyse ki Erdem'i bu sefer dizginledik diyorduk sonra ortadan kayboldu
My Little Pony Türkiye Camiası adına konuşmam gerekirse,
Bizler bu adama birçok kez şans verdik ve her seferinde bizi pişman etti, şuan kendisini baya baya aforoz etmiş durumda olup kendisi hakkında konuşulmasını bile yasaklıyoruz, Erdem Alsırt ismi bile midemizi bulandırmaya yetiyor da artıyor, kendisi birçok pegasister arkadaşımıza müstehcen mesajlar atmış olup bizleri de yıllarca ugraştırmıştır. Şuan kendisi ile hiçbir şekilde bagımız olmayıp ortadan kaybolana kadar kendisi ile yalnızca sahte hesaplar üzerinden istihbarat ve dizginleme çalışmaları dışında iletişim kurmuyor kuranları uyarıyoruz. Erdem nerede ne yapıyor şuan bilmiyoruz, Erdem magduru olan bütün My Little Pony Sevenler bana gerek Youtube kanalım üzerinden ya da buradan ulaşabilirler, emin olun biz Erdem'e yıllarca ceza çektirdik ve sizi temin ederim ki bugün bu tirad dahi varsa burada bizlerin de emegi vardır, yani demem o ki Erdem Alsırt olur da bir gün bulunursa ve gelip yine MLP camiasına bulaşırsa zamanında nasıl ki Aydın tabelası önünde resim çekilip kendisine gerekli mesajı vermiş isem daha da ötesini yapar veya yaptırırım, My Little Pony seven zaten birkaç azınlıgız tamam hatrı sayılır bir sayımız var ama zaten Türkiye gibi bir ülkede MLP sevmek müslüman mahallesinde salyangoz satmaya dönmüş iken ve MLP nin adı günden güne kötülenir iken bir de Erdem krizi ile ugraşamayız mamafih Erdem Alsırt'ın MLP camiasında yer edinmesini Türkiye'de ne kadar MLP grubu, sunucusu veya toplulugu varsa hepsinde yasakladıgımızı, Erdem Alsırt isminin zikredilmesini dahi hoş karşılamayacagımızı bugüne kadar Erdem magduru olmuş ne kadar kişi varsa hepsine beyan ederim
Sana gelince Erdem paşa
Eger yaşıyorsan bu yazdıklarımı okuyorsundur, adımı soyadımı biliyorsun ve neler yapabilecegimi de biliyorsun, şuan senle bir savaşım yok men eski defterleri gömdüm tabiri caiz ise jübilemi yapıp emekli oldum, ancak seni herhangi bir kisve altında herhangi bir şekilde MLP ile alakalı herhangi bir kişi veya kuruluş içerisinde zuhur ederken yakalarsam gerçi sen zuhurun anlamını da bilmezsin, yani seni MLP camiası içerisinde yer edinmeye çalışırken görürsem, hangi protokolü uygulayacagımı da biliyorsun, taşınmışsan da muhtarlıgına gider ögrenirim yaparım bilirsin, o yüzden sana tavsiyem MLP camiasına bulaşma, git hayatta ne yapıyorsan yap senle düşman degilim ama MLP camiasına bulaşırsan eski günlere dönerim ve bu sefer videonda hatalı söyledigin o silahın marka ve modelini sana ezberletirim
Hepinize tekrardan geçmiş olsun
-Ayransevenpony