Sigue el video de abajo para ver cómo instalar nuestro sitio como una aplicación web en tu pantalla de inicio.
Nota: Esta función puede no estar disponible en algunos navegadores.
Üç hafta boyunca girmediği Gearspace hesabına, bu sabah 5:50 civarlarında giriş yaptı.Erdo tavana astıgı ipin onu taşımaması sonucu tavanın üstüne çökmesiyle vefat etmiştir başımız sagolsun. neyse şaka maka nerede bu adam ?
Sersillo intihar ettiyse bu (Umarım etmemiştir. Ne kadar uğraşsak da sersillo da bir insan ve hiçbirimiz bir insanın ölmesini istemeyiz.) Kiwi için sanırım lokal bazda ilk ve dolayısıyla happening olurdu, ama nothing ever happens.kendini mi öldürdü yoksa?
Bu maaleset gerçek...Bu adamın değişmeyeceğini herkes biliyor. Bulunmamış hesaplarında veya gizli yerlerde normalde ne yapıyorsa onu yapmaya devam ediyordur.
Eğer öyle olsaydı hasta halde de olsa video atmadan durmazdı. Üç olasılık var:Ciddi bir sağlık problemi olabilir, o rutin içinde bu kadar uzun süre hayatta kalması mucize.
Admin, Aydın'ın ölenlerin kaydı varsa kontrol edilebilir bence İstanbul'da var o tip bir uygulama.Eğer öyle olsaydı hasta halde de olsa video atmadan durmazdı. Üç olasılık var:
- Sinan modemini kurşunladı ve Erdem'i odasına kilitledi.
- Erdem'in başı yasal olarak belada, son zamanlarında bunu ima eden şeyler de söylüyordu.
- Erdem öldü (ölseydi şimdiye kadar haberimiz olurdu herhalde ama son ihtimal olarak kenarda dursun).
Aydında tutuklananlara da bakmak lazımAdmin, Aydın'ın ölenlerin kaydı varsa kontrol edilebilir bence İstanbul'da var o tip bir uygulama.
Güncel olarak NVİ'de ölü kaydı gözükmüyor, eğer son bir iki gün içinde ölmediyse Erdem hayatta.Admin, Aydın'ın ölenlerin kaydı varsa kontrol edilebilir bence İstanbul'da var o tip bir uygulama.
Yanlış biliyor olabilirim ama ona bakabilmek için UYAP sistemine girebilen biri lazım; avukat, savcı vb.Aydında tutuklananlara da bakmak lazım
ERdem cimerlenmediyse tutuklanmaz.Aydında tutuklananlara da bakmak lazım
İnşallah ölmemiştir ya, ne kadar pedofili orospu evladı olsa da insan sonuçta.Güncel olarak NVİ'de ölü kaydı gözükmüyor, eğer son bir iki gün içinde ölmediyse Erdem hayatta.
Yanlış biliyor olabilirim ama ona bakabilmek için UYAP sistemine girebilen biri lazım; avukat, savcı vb.
öyleyse 5 yıllık dükkanı kapatır gideriz ama çok zor gibi serso ilgisizliğe dayanamazÇok uçuk laflar ama... Sonunda ciddi ciddi akıllandı mı acep?