NL De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread - Bring-Your-Own-Clogs party of the year

Hoi, zijn er hier landgenoten die mij kunnen adviseren over het lanceren van een nationale Pedodex? Ja het is precies wat je denkt dat het is. Heb er zelf een paar overhandigd aan de mannetjes in blauw maar afgezien van hun telefoons afpakken mogen ze altijd weer naar huis. De normale social medias zijn beschermend van dit soort volk dus ik dacht probeer het is hier 🤷

Hoi, zijn er hier landgenoten die mij kunnen adviseren over het lanceren van een nationale Pedodex? Ja het is precies wat je denkt dat het is. Heb er zelf een paar overhandigd aan de mannetjes in blauw maar afgezien van hun telefoons afpakken mogen ze altijd weer naar huis. De normale social medias zijn beschermend van dit soort volk dus ik dacht probeer het is hier 🤷
Heb je geprobeerd om dit bij politici aan te kaarten? Nou wil ik niet zeggen dat je dan gelijk success hebt, maar als je er aandacht voor kan krijgen in de TK dan heb je wel meer kans van slagen.

Mocht je een glowie zijn: joh, ga lekker boeven vangen ipv op een forum rondhangen.

Geen persoonlijk leger verzoeken.

Je kunt altijd de infra van Jos afkijken en zelf het risico nemen zoiets op te zetten met alle risico’s van dien.

Je hebt meer kans door de europarlementariers die de rechtse asieldeal in het europarlement erdoor hebben gestemd 1 voor 1 netjes en beleefd aan te schrijven. Voor zoiets moet de GDPR aangepast worden en zij kunnen dat. Wel de juiste politieke kleur voor zoiets.

Hebben jullie die posters gezien met "discriminatie op het werk/vriendengroep/etc"?

Zag ze opeens overal opduiken en was bijna krom van het lachen over eentje waar een dikke, getinte ?? Die in een rolstoel zit met een "maken ze grappen over transgenders in een aparte familie chat?" bord op de schoot. Van alle trannies die ze konden gebruiken om te klagen dat mensen vrijheids van meningsuiting hebben en ze je kunnen beledigen en ze gebruiken de bugeyed getinte bitch

No way is dit een serieuze campagne :lit::lit:

Hebben jullie die posters gezien met "discriminatie op het werk/vriendengroep/etc"?

Zag ze opeens overal opduiken en was bijna krom van het lachen over eentje waar een dikke, getinte ?? Die in een rolstoel zit met een "maken ze grappen over transgenders in een aparte familie chat?" bord op de schoot. Van alle trannies die ze konden gebruiken om te klagen dat mensen vrijheids van meningsuiting hebben en ze je kunnen beledigen en ze gebruiken de bugeyed getinte bitch

No way is dit een serieuze campagne :lit::lit:
Nee. Maar ik zou graag een foto zien als je deze weer voorbij ziet komen want dit is wel peak absurd. Zal er hier eens op letten als ik morgen / zaterdag weer op pad ga.

De enige manier om dit soort shit op te lossen is als ik neger mag zeggen en iedereen mij cracker mag noemen.

Heb je geprobeerd om dit bij politici aan te kaarten? Nou wil ik niet zeggen dat je dan gelijk success hebt, maar als je er aandacht voor kan krijgen in de TK dan heb je wel meer kans van slagen.

Mocht je een glowie zijn: joh, ga lekker boeven vangen ipv op een forum rondhangen.
Geen idee hoe ik bij politici binnen kom? Ik ben ook maar een zielig autistje die hier door fixatie is ingerold. Ben nu maandje of 6 bezig en heb de Pedodex in app formaat met zo'n 100 namen incl address, bewijs, etc.

Vrienden willen er (begrijpelijk) niks mee te maken hebben en voor elke stuk vuil dat ik "opruim" komen er 3 nieuwe voor in de plaats. Het is echt tragisch hoeveel van dit soort volk onze kinders terroriseert.

Geen idee hoe ik bij politici binnen kom? Ik ben ook maar een zielig autistje die hier door fixatie is ingerold. Ben nu maandje of 6 bezig en heb de Pedodex in app formaat met zo'n 100 namen incl address, bewijs, etc.

Vrienden willen er (begrijpelijk) niks mee te maken hebben en voor elke stuk vuil dat ik "opruim" komen er 3 nieuwe voor in de plaats. Het is echt tragisch hoeveel van dit soort volk onze kinders terroriseert.
Maak je eigen youtube kanaal, Boevenspotter stijl. Ga gewoon met die 6 anderen op pad om ze zelf op te pakken. Een paar losers op een forum
over een kiwiboerderij gaat niks opleveren.

Je verwacht toch niet echt dat ze ooit wat gaan doen als je ze een lijst van 100 kanker turken en marokkanen stuurt?

Maak je eigen youtube kanaal, Boevenspotter stijl. Ga gewoon met die 6 anderen op pad om ze zelf op te pakken. Een paar losers op een forum
over een kiwiboerderij gaat niks opleveren.
Welke 6 andere? Ik doe dit alleen en de enige lotgenoot die ik tot nu heb gevonden schat ik zelf in als pedo. Heb idd wel al wat interviews die ik online kan zetten maar AVG wetgeving enzo.. wil me eigen leven pas verzeiken als ik er klaar mee ben. Anders stond die app al online 😉

En wie weet zit hier wel een loser zoals ik die er meer werk van kan maken. Niet geschoten is altijd mis toch? 🤷

Pagina met alle Kamerleden. Je kunt ze mailen als je op het Kamerlid klikt dat je wil aanschrijven, en dan op 'email'. Soort van kut klus, maar die mail komt wel bij politici terecht. Of ze er wat mee doen is punt twee.

Mocht je gaan mailen, dan is het handig om alles in de body van je mail te zetten; bijlages gaan ze niet openen. Dus kom met een duidelijk en niet te lang verhaal en wees beleefd. Anders gaan ze je waarschijnlijk ook negeren want er mailen veel te veel gekkies naar die lui.

Partijen waar je de meeste kans hebt om ze aan te schrijven, in géén specifieke volgorde:

PVV, FVD, JA21, Lid Keijzer, Groep Markuszower, SGP.

Ik verwacht dat als je een helder en net verhaal hebt dat de mannenbroeders van de SGP in ieder geval nog een beleefd antwoord terug zouden kunnen geven.

Heb je geprobeerd om dit bij politici aan te kaarten?
lol. lmao even.

Geen persoonlijk leger verzoeken.
Ik zag er geen, hij vraagt om advies. Je post gloeit.

Ben nu maandje of 6 bezig en heb de Pedodex in app formaat met zo'n 100 namen incl address, bewijs, etc.
Allereerst: semper fi als je doet wat je zegt. Iedereen haat pedo's maar bijna niemand onderneemt actie. Pedodex is een hilarische naam, echt magnifiek. Gotta catch 'em all.

Ik denk dat een app hiervoor niet de oplossing is. De prijs die je betaalt voor "gebruiksgemak" is afhankelijkheid van Google en Apple, en waarschijnlijk gaan die binnen 1 kirkoseconde je app wegjorissen. Maak liever een website met een aparte layout voor telefoons.

Mijn advies: als je zo min mogelijk werk eraan wil besteden kun je hier een thread maken en alles erin dumpen. Iedereen kan een account maken en bijdragen, je hebt een in-thread zoekfunctie, gratis data-opslag, en ingebouwde bescherming tegen censuur van de gloeinegerij. Verder heb je niks nodig, toch? De nadelen:
  • Je kan geen posts editen na een uur, dus voor extra informatie moet je nieuwe posts maken.
  • Je kan geen posts verwijderen, dus als een post bullshit is moeten we het bevechten met de :disagree: sticker en door erop te reageren. Nepbeschuldigingen lijken me het grootste risico van deze hele operatie, dus het bijkomende voordeel is wel dat ieder proces transparant is en iedereen erop kan vertrouwen dat er niet gesjoemeld wordt achter de schermen. Dit voordeel zal je zelfgehoste website nooit hebben, ik vertrouw Josh en de jannies hier meer dan willekeurig anoniempje.
  • Je hebt geen handige comment section per pedo (maar ik denk niet dat dat echt nodig is).
Ik weet niet waar zo'n thread terecht zou komen, dus vraag het vooral hier of mail naar admin@kiwifarms.net.

Wat @Ralph Epperson zegt

Als je serieus bent @Piloot Potlood kun je het hier posten.

Zolang je goed omgaat met je anonimiteit (vpn, anonieme emailservice, etc.) dan ben je veilig hier. Jos deelt al geen data met overheden (behalve de VS) en al mocht hij je info voor welke reden dan ook geven, als je goed omgaat met je privacy en anonimiteit, maakt het uiteindelijk niets uit

De gedachte om hier de hele zooi te posten vind ik eigenlijk wel een goeie.. gaat echter wel om stuk of 100 man iedereen met een documentje van gemiddeld 50 paginas aan bewijsmateriaal dus dat is wel een hele klus. Verder ben ik een flinke kneus als het komt op anonimiteit dus dat moet ik nog even goed uitzoeken. Opzich prima als ikzelf een target word maar het moet niet overlopen naar vrienden/familie. Mag ik iemand vragen om met mij in pb te bespreken hoe ik dan het beste hier alles dump? Of is het beter om zelf een admin te zoeken hiervoor?

Niet geschoten is altijd mis hè. Er zitten er een paar tussen die zoiets nog wel serieus kunnen nemen. Maar de meesten zijn sukkels.
Het is een illusie dat je politici rechtstreeks moet benaderen om systematische veranderingen door te drukken. Politics is downstream from culture. De Pedodex publiceren is veel effectiever dan brieven naar politici sturen en hopen. Als het volk met eigen ogen kan zien wie het zijn en wat voor consequenties ze ondervinden, zet dat veel meer druk op de politiek om pedo's harder aan te pakken dan brieven naar politici ooit zouden kunnen doen.

gaat echter wel om stuk of 100 man iedereen met een documentje van gemiddeld 50 paginas aan bewijsmateriaal dus dat is wel een hele klus
Zip folder? iig vindt ik het persoonlijk wel belangrijk dat je concreet bewijs hebt, het is uiteraard een enorme beschuldiging die je doet

Verder ben ik een flinke kneus als het komt op anonimiteit dus dat moet ik nog even goed uitzoeken
Ik kon zweren dat Jos een post had over internet anonimiteit en wat je kunt doen, hmm. Kan hem nu alleen niet vinden

Opzich prima als ikzelf een target word maar het moet niet overlopen naar vrienden/familie
Doxen is niet echt een gevaar, of je moet je gebruikersnaam al tig keren gebruikt hebben

Mag ik iemand vragen om met mij in pb te bespreken hoe ik dan het beste hier alles dump? Of is het beter om zelf een admin te zoeken hiervoor?
Een admin benaderen is altijd handig, maar ik stuur je ff een pb

Mag ik iemand vragen om met mij in pb te bespreken hoe ik dan het beste hier alles dump? Of is het beter om zelf een admin te zoeken hiervoor?
Mijn mening over het format is dat je de OP gebruikt voor een alfabetisch gesorteerde lijst namen met links naar hun posts (de OP kun je namelijk wel bewerken). Wat betreft de individuele posts:

Optie 1: alles rechtstreeks in meerdere posts (met genoeg spoilers dat je niet eindeloos hoeft te scrollen). Dit is wel veel werk, maar betekent ook dat alles zichtbaar is in de zoekfunctie.

Optie 2 is alle cruciale informatie in de post (samenvatting, phonebook, hardste bewijs, en lolcowgedrag) en de rest in een pdf als bijlage. Een zipbestand kost meer moeite voor de lezer (vooral op telefoons). Ik weet niet in welk formaat je nu je bewijsmateriaal hebt, maar misschien is pandoc je beste vriend om er pdf's van te maken. (Extra leuk omdat PDF file algospeak is voor pedofiel.)

Ik zou sowieso een admin contacteren als ik jou was, al is het alleen maar om te weten in welk subforum je moet zijn.

Ik kon zweren dat Jos een post had over internet anonimiteit en wat je kunt doen, hmm. Kan hem nu alleen niet vinden
Bij registratie krijg je:
Ik raad ook de wiki van 4chan's /g/ aan, ze hebben een lijst met privacy friendly frontends en een artikel over anonymizing yourself.

Opzich prima als ikzelf een target word maar het moet niet overlopen naar vrienden/familie.
Als je zelf target wordt gaan ze ook achter je vrienden en familie aan. Blijf dus vooral anoniem.

Het is een illusie dat je politici rechtstreeks moet benaderen om systematische veranderingen door te drukken. Politics is downstream from culture. De Pedodex publiceren is veel effectiever dan brieven naar politici sturen en hopen. Als het volk met eigen ogen kan zien wie het zijn en wat voor consequenties ze ondervinden, zet dat veel meer druk op de politiek om pedo's harder aan te pakken dan brieven naar politici ooit zouden kunnen doen.
Waarom is het of/of? Je kunt ook gewoon en/en doen. Ik weet dat politiek stroomafwaats is van cultuur, maar dat wil niet zeggen dat je niet zowel cultuur als politiek kunt gebruiken.

En laten we heel eerlijk zijn; Nederlanders zijn veelal toetsenbordridders en bankhang aardappelen. Ik zie niet zo heel snel iets veranderen als je het alleen aan reguliere mensen overlaat. Plus, tegen de tijd dat er een escalatie mocht komen kan het al veel te laat zijn. Daar moeten we denk ik ook niet happig op zijn.

Atrás
Top Abajo