NL De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread - Bring-Your-Own-Clogs party of the year

Puur en enkel met als doeleinde persoonlijke thuiskopie, ga ik van uit?
Slim, slim.

En dan gedecentraliseerd opgeslagen, via Torrent.
Slim, slim!

Zouden meer mensen met hun thuiskopie moeten doen.

Het past echt nergens anders op, pik. Exclusief gebruikt om van m'n hoofdcomputer naar m'n laptops te plaatsen, natuurlijk.
Begrijpelijk, begrijpelijk.
Ik hoop echt dat we over een paar jaar de 128mb doorbreken qua maximum opslagruimte voor consumenten.
Tevens, gezien de oorlog in Iran en Oekraïne... Slimmer om je bestanden op die manier op te slaan, als dan 1 van de nodes opblaast door een bunker buster een disk failure heeft, heb je de anderen nog

Ga je ff pizza halen bij een goedkope tent, loop je ineens langs propaganda.

IK WIL GEWOON GODVERDOMME PIZZA HALEN >:(

Screenshot_20260324_143850_Brave.jpg

Dat kan je al lang niet meer Nederland noemen. Wallah
Eh. De doktoren in Rotterdam hebben mijn ogen gefixt met hun lasers. In Rotterdam kreeg ik mijn volle zicht weer terug.

Verder heb ik niks, maar dan ook **niks** met die stad.

Ga je ff pizza halen bij een goedkope tent, loop je ineens langs propaganda.

IK WIL GEWOON GODVERDOMME PIZZA HALEN >:(

Ver archivo adjunto 8748685
Heeft een onverwacht staartje gekregen.
Heb dit op reddit gepost en heeft aardig wat tractie gekregen.

Deed alsof ik een britse gozer was want ik heb geen zin in Mustafa's achter mij aan :(

Iedereen gebruikt die fucking foto nu.
Heb met Frank gepraat van Geenstijl erover die mij had benaderd via Reddit, had hem nog wat fototjes gestuurd.

Had verwacht dat dit een memoryhole gevalletje werd, gelukkig niet.

Politie in de buurt heeft nog met mensen gesproken erover, zijn nu aan het onderzoeken.

Heeft een onverwacht staartje gekregen.
Heb dit op reddit gepost en heeft aardig wat tractie gekregen.

Deed alsof ik een britse gozer was want ik heb geen zin in Mustafa's achter mij aan :(

Iedereen gebruikt die fucking foto nu.
Heb met Frank gepraat van Geenstijl erover die mij had benaderd via Reddit, had hem nog wat fototjes gestuurd.

Had verwacht dat dit een memoryhole gevalletje werd, gelukkig niet.

Politie in de buurt heeft nog met mensen gesproken erover, zijn nu aan het onderzoeken.

https://youtube.com/watch?v=lzqJmVNCvBk

De wind is langzaam van richting aan het veranderen.

Top.
Ik wil nog steeds in een land leven waar dit niet strafbaar is, maar uiteindelijk ben ik alles of niets. En zolang er nog iets is, moeten ze alles aanpakken, niet alleen wat ambtenaren niet bevalt.

Als alle kanten maar last hebben van de wet, dan is er nog hoop op verandering.

geinige banner @KriegsZensur .
goed gedaan mijn neger.
Thank!

Kwestie van een goed idee hebben en weten hoe je een goede prompt kunt schrijven.
Vroeger was ik verdrietig dat ik slecht ben in tekenen tenzij het op jachten aankomt, nu ben ik blij dat ik m’n ideeën goed weet te verwoorden en ik “gratis” het kan laten maken.

AI is niet het antwoord op alles, maar het is zeker niet zo slecht als sommigen van mening zijn.

De banners staan in de eerste post, goudkadertjes: voel je vrij de thread te sponsoren voor drie dagen met een van de banners. Zorgen dat op gegeven moment geen Nederlander de thread kan missen.

Screenshot 2026-03-27 at 23.20.20.png

Als je Goudkader hebt en wilt sponsoren, in dit deel staat ook een ster waar je op kunt klikken als je nog geen post sponsort. Ik zou het van 7 naar 3 dagen verlagen, onderin de banner vanuit de eerste post gooien.

Samen kunnen we onontkoombaar worden.

Última edición:
Atrás
Top Abajo