NL De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread - Bring-Your-Own-Clogs party of the year

Milan Knol/"DitisMilan"/"KoningMalino"/"Milan's Generatieve Ai"
Oftewel; Milan "hoe-kan-je-van-grootste-Nederlandse-kanaal-naar-600-weergaven-gaan" Knol

1761485084954.png

Nederlandse YouTubers: Waar zijn ze nu?

DusDavidGames/David Harms/"Boer Harm"/DDG Server/DusDavid/David/Davidenreve

1774225728092.png

Bekend van z'n Let's Play dagen met voornamelijk Minecraft. Speelt nu nog steeds Minecraft, maar op Twitch. Heeft na meer dan een decennium z'n Minecraft server overgedragen naar iemand anders nadat de kneus van BOOS een aflevering over hem heeft gemaakt. Een van de meest populaire video's waar hij in zit in het laatste decennium.

Bij zijn eigen kanaal waren 4.5k video's de norm.
1774220633984.png

Zijn huidige manier van weergaven binnenhalen zijn beloftes maken die nooit uitkomen.

1774220808680.png
1774220823849.png
1774220835562.png
1774220842447.png

Zijn relevantie nam een gigantische deuk nadat hij z'n zoon had en dat Fortnite populair werd en Minecraft minder, wat nu al bijna 8 jaar geleden is. - Hij was bekend vanwege zijn gamekanaal DusDavidGames, wat voorheen, net zoals DagelijksHaaDee/DagelijksHD, een kanaal was waarbij meerdere mensen spellen zouden spelen en gastrollen in zouden kunnen sturen. Uiteindelijk dacht hij, net zoals Milan Knol, dat hij de enige wou zijn op zijn kanaal en heeft iedereen ervan afgekankerd, niet alsof de gastrollen iets aan zijn kanaal toevoegden ofzo.

DutchTuber/Job van Grafhorst/DoeMaarGamen/DJJob4/Hexeliengmail

1774225680302.png

Een absolute kankermongool van een persoon. Maakte voorheen kutcontent en maakt nog steeds kutcontent. Alleen was hij toen 16 en is hij nu een volwassene. Een rebrand naar een kinderkanaal, ookal was hij dat voorheen al - hij maakt nu Roblox video's voor vers-uit-de-baarmoeder-gekomen kinderen die op de grond gevallen zijn.

1774221639632.png
1774221745284.png

Wie kan bijvoorbeeld zulke geweldige klassiekers vergeten zoals:

1774221875569.png
1774221901895.png
1774221940191.png

Desondanks dat hij een ter mate grotere abonneegroep heeft t.o.v. DusDavid, heeft hij ongeveer hetzelfde kijkersaantal en is zo relevant als een zak stront. - Hij heeft een secundair kanaal waarbij hij compilaties van z'n video's uploadt zodat ze meer weergaven genereren, allemaal uren lang. Raar genoeg zijn deze populairder dan z'n primair kanaal. Voormalig gebruikt om Minecraft rommel op te uploaden.

1774222098365.png

Je zou kunnen zeggen dat ik iets mis en dat kan kloppen. Job was voornamelijk bekend van z'n stalker serie, waarbij hij een stalker had die 'm post stuurt, mensen ontvoert en hem in het algemeen lastigvalt. Dit terwijl hij niet de politie belt of dat niemand het voor hem doet of dat hij terwijl dit allemaal gebeurde nog steeds gaming content maakte. En daarnaast alles nog dit zit te filmen. Gelukkig(?) is dat allemaal gearchiveerd door iemand.

Gedurende het schrijven hiervan heb ik zijn gigantisch-oud kanaal gevonden Hexeliengmail. Ik ga niet dingen hiervan uploaden, want het is een circa 12 jaar oud kind in de video's.

BanjoMovies / Bardo Ellens / bardoellens

1774225647205.png

Vroeger het kanaal van Nederland. Bekend van zijn sketches en zijn top 50/10 video's. Hij was bevriend met vele andere Nederlandse YouTubers den tijde en is minder actief vandaag de dag. Na 2017-19 begonnen zijn weergaven te dalen naar mate hij minder uploadde, waarbij eerst 100k weergaven de norm was was het nu de uitzondering. Uiteindelijk is hij compleet gekapt met YouTube en is hij overgegaan naar andere platformen zoals Twitch. - Zijn kanaal is in die tijd wel twee keer van YouTube afgehaald maar is, zoals te merken, nog steeds online.
Hij is nu overgestapt naar zijn-nu-hoofdkanaal Bardo, waarbij hij na 9 jaar inactiviteit ineens weer uploadde, en is nog actief 4 dagen geleden dat dit geschreven is. Hij uploadt nu vooral vlogs over zijn dagelijks leven.

Hij komt nog wel eens tevoorschijn in bijvoorbeeld Roddelpraat met Dennis Schouten en Jan Roos, zo recent nog als een jaar geleden. Hij speelde als de vervanging voor Dennis terwijl hij weg was voor onbepaalde tijd, en komt vaker te gast wanneer ze niemand anders kunnen vinden.

Hij heeft bijvoorbeeld ook nog zijn carrière als "acteur" en presentator. Zo zit hij in zulke geweldige media als De Film van Dylan Haegens, van Dylan Haegens, en Game On!, een film van Gio Latooy. - Twee van de kutste films die ik ooit met m'n twee ogen heb kunnen zien. - Game On! heeft zulke geweldige acteurs namelijk; Gio Latooy, Vincent Visser, Clonny (achternaam,) Games, en, natuurlijk, Bardo Ellens. - De Film van Dylan Haegens heeft zulke geweldige acteurs zoals, de titulaire Dylan Haegens, Giel de Winter van StukTV, Dante ClonnyGames (alweer, maar andere naam op imdb), Kalvijn, en alweer natuurlijk, Bardo Ellens.

1774224497919.png 1774224879520.png

Vervolg komt vast wel.

Nederlandse youtubers zijn shit (behalve die geinige mannen van lekker spelen)

Ik zou graag een thread willen maken over poepslaaf Jeroen maar ik denk dat mijn izzat dat niet aan kan.
Ik vond Egbert Kanaal nog enigszins entertainend, maar sinds ik een video zag met de titel "Ik was die ene soldaat in Groenland", nu getitelt "100 uur in Groenland tijdens de crisis" (geen archief, preservetube weigerde), ben ik nogal hard op hem afgeknapt, zonder echt onder woorden te brengen reden.

De video (geen archief, preservetube weigerde) over dat pretpark in Rotterdam van Van Der Most was best interessant, bijvoorbeeld. En hij is verder een goede om aan te zetten tijdens chillen, horen hoe hij de Bellinga's enzo afzeikt.

beide Kees acteurs zijn dood
Ik heb goed nieuws voor je, denk ik. Tatjana Šimić, bekend van haar rol als dochter Kees, leeft gewoon nog hoor*.
62 jaar oud, still kicking around.
Zoon Kees, Stefan de Walle, leeft ook gewoon nog*.

* Op 23 maart om 16:00, voorzover bekend.

Edit:
Dit gaat dus Kees Junior spelen, en Moeder Kees komt onverwacht bij haar wonen.

Ghislaine_persfoto_by_Ashley_Rottjers-5-881x1200.jpeg

Ik weet niet of het is omdat het is dat ik Flodder meer dan 10 jaar voor het laatst gezien heb, niks over het verhaal van de serie ofzo, maar ik vind d'r wel goed gecast als dochter van Kees zoals ik me Simic herinner. Eh. Hoor vanzelf wel wat er mis is met de serie, en zo niet, dan kijk ik het wel een keer.

Última edición:
Nederlandse youtubers zijn shit (behalve die geinige mannen van lekker spelen)
Mee eens. Maar vind alleen de oude content van die smerige honden leuk. Alles van de Outlast en Lion King tijd. De content van tegenwoordig is echt verschrikkelijk.

Ik heb goed nieuws voor je, denk ik. Tatjana Šimić, bekend van haar rol als dochter Kees, leeft gewoon nog hoor*.
62 jaar oud, still kicking around.
Zoon Kees, Stefan de Walle, leeft ook gewoon nog*.

* Op 23 maart om 16:00, voorzover bekend.

Edit:
Dit gaat dus Kees Junior spelen, en Moeder Kees komt onverwacht bij haar wonen.

Ver archivo adjunto 8744018

Ik weet niet of het is omdat het is dat ik Flodder meer dan 10 jaar voor het laatst gezien heb, niks over het verhaal van de serie ofzo, maar ik vind d'r wel goed gecast als dochter van Kees zoals ik me Simic herinner. Eh. Hoor vanzelf wel wat er mis is met de serie, en zo niet, dan kijk ik het wel een keer.
Niet die Kees, godver dit is verwarrend aan het worden.

Kees(Man) had twee acteurs.
Een van Flodder de film (flodder in amerika), en een in de show.
Zie dat die gozer van de show nog leeft, maar film Kees nie meer.

Atrás
Top Abajo