Presentator Robert Jensen (52) overleden
"Robert Jensen is maandagavond op 52-jarige leeftijd overleden. Dat meldt zijn broer Frank Dane op Instagram. De presentator is overleden aan de gevolgen van een hartstilstand."
Sigue el video de abajo para ver cómo instalar nuestro sitio como una aplicación web en tu pantalla de inicio.
Nota: Esta función puede no estar disponible en algunos navegadores.
Maat, fuck America en Rusland.Nederland stuurt één militair naar Groenland
Ver archivo adjunto 8422448
"Nederland stuurt één militair naar Groenland, om mee te doen aan de verkenning voor een militaire oefening in het Arctisch gebied. Het gaat om een officier van de Koninklijke Marine, schrijft demissionair defensieminister Brekelmans op X."
Potverdorrie, ons gehele leger naar Groenland gestuurd.Nederland stuurt één militair naar Groenland
Ver archivo adjunto 8422448
"Nederland stuurt één militair naar Groenland, om mee te doen aan de verkenning voor een militaire oefening in het Arctisch gebied. Het gaat om een officier van de Koninklijke Marine, schrijft demissionair defensieminister Brekelmans op X."
Wie zegt dat je een keuze krijgtMaat, fuck America en Rusland.
Ik ga niet dood omdat onze flikker minister president het zegt.
Ons land gaat al naar de kanker omdat de overheid niks doet aan de negers hier, waarom zou ik voor een ander land moeten sterfen?
Mijn voormalige geschiedenis docent zei dat ze het deden "voor de trots van hun land". Dat ze allemaal vrijwillig hun land verdedig(d)en, en dat het "nog nooit zo in de geschiedenis zo erg voor hun land vechten". Ze zat ons ook vol te praten over hoe we waarschijnlijk het front op moeten tegen Rusland binnen de komende jaren. Dit was was toen Oekraïne net Rusland binnen viel. Nu ik wat ouder ben en door de klinklare onzin heen kan kijken was ze gewoon een giga wappie is die me de hele tijd propaganda voerde. Het was altijd "Rusland slecht, letterlijk Hitler, absolute macht corrumpeert absoluut" en "Oekraïne goed" "Ik houd van Joden hun pik zuigen"kijk maar naar Oekraïne
Yep. Dit zeggen ze uberhaupt al sinds 1945, nou heb nog geen Rus gezien hoor. Dat de Russen ieder moment ons kunnen aanvallen. Die Ivans nemen wel hun tijd zegZe zat ons ook vol te praten over hoe we waarschijnlijk het front op moeten tegen Rusland binnen de komende jaren
Het zijn de Russen! Negeer de vriendelijke handelaar die met één hand in je zakken zit en met de andere hand een Palestijnse kind wurgt.Yep. Dit zeggen ze uberhaupt al sinds 1945, nou heb nog geen Rus gezien hoor. Dat de Russen ieder moment ons kunnen aanvallen. Die Ivans nemen wel hun tijd zeg
Youtube challenge: Wees geen sexpest (onmogelijk)Ik weet niet of hier lui zijn die het hele Turkey Tom verhaal volgen. Maar, mijn mening over hem kan ik, gek genoeg, in het Nederlands het meest effectief verwoorden.
Toch niet zo heel gek, toen ik hoorde dat hij positief over Destiny was, nog voor de pijpvideo, had ik al zoiets van “actief ontwijken”. Na die video was het een kwestie van tijd.
Z’n hele vibe was gewoon net niet.
En nu blijkt dat ook te kloppen net niet opgevoed. Net niet weten waar te stoppen. Net niet weten wat normaal is.
Niet alle 24 in het kratje.
Elke keer als ik dat kankerjoch hoorde praten voelde ik gewoon de stank door m'n beeldscherm komen.Ik weet niet of hier lui zijn die het hele Turkey Tom verhaal volgen. Maar, mijn mening over hem kan ik, gek genoeg, in het Nederlands het meest effectief verwoorden.
Toch niet zo heel gek, toen ik hoorde dat hij positief over Destiny was, nog voor de pijpvideo, had ik al zoiets van “actief ontwijken”. Na die video was het een kwestie van tijd.
Z’n hele vibe was gewoon net niet.
En nu blijkt dat ook te kloppen net niet opgevoed. Net niet weten waar te stoppen. Net niet weten wat normaal is.
Niet alle 24 in het kratje.
Godsamme. Daar had ik nog niet over nagedacht, maar ik weet precies welke geur je bedoelt. Gadverdamme.Elke keer als ik dat kankerjoch hoorde praten voelde ik gewoon de stank door m'n beeldscherm komen.
Het feit dat ze hem een "vlogger" blijven noemen maakt me MATI. Hij is een betere journalist dan de meeste van deze propagandakanalen en "vlogger" impliceert dat we het over een fucking EnzoKnol hebben.In het centrum van Delft is vlogger Bender belaagd bij een bezoek van PVV-leider Wilders, dat meldt het AD. De vlogger en zijn cameraman werden aangevallen door een groep van enkele tientallen jongeren van wie er sommige gooiden met flessen en stenen. Er waren bij het anti-AZC-bezoek veel jonge aanhangers van Wilders aanwezig.
[voxpopfragment met zandneger-PVV-supporter]
De jonge vlogger Bender kon wegkomen toen een groep agenten op z'n belagers afkwam.
I have designed a high-tech flying anti-muslim contraption, patent pending.
But considering the situation, I hereby grant white Brits a limited license to build and use this magnificent contraption, non-commercial use only though.
Ver archivo adjunto 6276281
In Tsjechië kun je legaal een vuurwapen als zelfverdedigingsmiddel hebben als burger. Verankerd in de grondwet van Tsjechië.https://youtube.com/watch?v=hxRMlqUmOD4
De artikelen over "jongeren" vliegen weer in de rondte. Ik ben blij dat Bender zelf "Delfts tuig" in z'n titel zet. Het benadrukt dat die vaderloze faggots het probleem zijn van Delftenaren, en het is een schot tegen de reputatie van Delft zelf (misschien krijgt "Delft" in de volksmond op den duur dezelfde lading als "Rotterdam" al een tijdje heeft).
Wat hoogtepunten uit de youtube comments:
Ver archivo adjunto 8464604
Ver archivo adjunto 8464603
Ver archivo adjunto 8464605
Ver archivo adjunto 8464607
Semper fi, MichaelAls je op de Farms had gezeten had je waarschijnlijk hun volledige dox gedeeld met ons.
Ver archivo adjunto 8464627Ver archivo adjunto 8464625
Lees het in Gino Pietermaai's stem voor het juiste effect.