NL De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread - Bring-Your-Own-Clogs party of the year

Wat de fuck is er gaande met 't Sinterklaas Journaal.

Voor context: Het gehele Sinterklaas journaal dit jaar gaat over Noodpakketten voor in geval van nood. Dit heeft overduidelijke verbintenis met actuele overheidsreclame over de noodpakketten en de bangmakerij ervan. Buiten dat was er in de eerste paar afleveringen bangmakerij over het oorlog, bommen onder de grond en het leger. Hoofdpiet zit te klagen over hoe afhankelijk Nederlanders zijn geworden van de Sint, ipv. dat ze alles het zelf maar gaan doen. Hoofdpiet is ook steeds maar een sekssymbool bij de vrouwen via innuendo's.

Mensen zijn niet al te plezierig hiermee! (Ik klaagde vóór het cool was)

IMG_3842.jpeg
Bron A

IMG_3843.jpeg
Bron B

sinterklaas is jarig mijn negers

Jason is geen Amerikaan. Hij is een Canadees, wat hem nog zieliger maakt omdat hij al zijn tijd besteedt aan klagen over een land waar hij nog nooit heeft gewoond.
Hopefully Google Translate didn't butcher that.
Oh fuck. Ik wou dat ik dat eerder wist.
Instantly betekenisloos geworden in m’n wereldje.
Want wss denkt hij dan ook dat de bevriezingen van de bankrekeningen van de truckers enzo in Rona tijd gerechtvaardigd was.
Ergste type mens. Vertrouwt de overheid en wantrouwt de mensen die de samenleving maken.

English:
Oh fuck, I wish I knew that sooner.
Instantly made him meaningless in my world.
Because it likely means he thought the freezing of the trucker bank accounts during Covid was justified.
Worst type of human being. Trust the government and distrust the people.

Edit: Collapsing double post

Vrienden; ik ben waarschijnlijk verder rechts dan jullie allemaal tesamen en heb geen enkel probleem met het onderwerp, maar misschien moeten we een draadje bij de artikels & gebeurtenissen maken voor Benelux politiek?

Dan wordt onze geliefde voerder Niets niet boos.

Zie thread naam. Het zou geen kolonisatie zijn als we ons wat aan zouden trekken van wat iemand die de taal niet spreekt vindt van de thread. Lmao. Als je het nodig vind iets te bespreken in het Nederlands, dan gooi je het in de thread. Als het maar NL samenleving is.

Als het zo druk wordt dat het niet meer bij te houden is dan splitsen we de bende wel op, zou ik zeggen.

Heb deze thread destijds direct in de categorie voor taalspecifiek gemaakt, de regel wat betreft prosporing grounds is toen ook genegeerd en Onze Bolle Jos is toen ook niet boos geworden.
¯\_(ツ)_/¯

Última edición:
Volgen jullie de zaak tegen Marco Borsato? De moeder van dat meisje (en hoofd van de fanclub) bleek wel heel veel gestoord gedrag te vertonen, oa seksopnamen van haar dochter maken en doorsturen, dochter stimuleren om constant haar tieten te laten zien, samen naakt behangen, wtf!
Hoe dan ook, het lijkt erop dat we in elk geval permanent van Borsato's kutmuziek verlost zijn. 👍
Ver archivo adjunto 8092707
Zie liveblog van GeenStijl voor het hele verhaal.
Gezien de huidige lijn van strafbaarheid van seksuele misdrijven, stel ik vragen bij elke rechtszaak tegen een man waarbij het feit een paar jaar oud is. Niet iets om blij om te zijn, maar gezien de omstandigheden is principieel zijn noodzakelijk.

Die hele zaak was een teringbende. Borsato is een Guido, zo’n Italiaanse glibber; die moeder van die meid heeft ze niet alle 24 in het kratje en daar heeft de dochter een tik mee van gehad. Borsato ligt door de publiciteit iig nu aan de ketting en ik verwacht dat de samenleving veilig is wat betreft het gevaar dat hij zou kunnen zijn. Die moeder en dochter; ik hoop dat ze de hulp krijgen die ze nodig hebben, zo niet zal het vast wel een keer fout gaan en is het PAAZ, TBS, verslavingszorg of werkvoorziening voor de begrafenisondernemer.

Ik heb gewoon de Lama’s grap van “WIIIT LICHT! Nee Marco, dat is een vrachtwagen!” op repeat in m’n hoofd.

Ik heb de Sligro pas van mijn buurman "geleend". Wat zou ik kopen naast een paar emmers soep?
Soms staat er een sommelier in de winkel bij wie je wijn kan proeven. Je kan hem uitgebreid ondervragen om erachter te komen wat voor wijn je lekker vindt, die man heeft toch de hele dag geen reet te doen.

Ik heb de Sligro pas van mijn buurman "geleend". Wat zou ik kopen naast een paar emmers soep?
Doosje met lachgas slagroomspuit patronen.

Trouwens. Je kunt gewoon een dagpas bij de balie aanvragen. Gewoon de naam van de dichtstbijzijnde middelbare school gebruiken en zeggen dat je bij de activiteitencommissie zit. Zo doe ik het ook al dik 15 jaar.
Als ze zeggen dat die school geen pas heeft, "oh, shit, dan bedoelden ze dus tóch de Makro" en weglopen.

6.690 Americans apply to move to the Netherlands this year, highest in a decade
Of... In het Nederlands:
Nederland populaire bestemming onder Amerikanen die de VS willen verlaten

Even terug in de tijd: De Tweede Wereldoorlog loopt af.
De Amerikanen hebben zoiets van "Dit willen we niet meer, die Europeanen zijn eng als ze een mening hebben"
Dus 80 jaar lang afbraak aan vrijheid van meningsuiting, 80 jaar propaganda tegen wapenbezit van burgers.
80 jaar lang een kruistocht om "Hatespeech" een ding te maken. Allemaal ondersteund/erdoor gedrukt door dingen als USAIDS.

En thuis? Thuis doen de Amerikanen normaal.
Meningen, ook onwelgevallige, mogen gewoon.
Je studerende dochter?
Die durft gewoon naar huis in de avond, want ze heeft een handvuurwapen, taser of pepperspray op zak.

En dan de jaren 90 en de eeuwwisseling.
Boven op de war on drugs, the war on speech en de demonisering van (überhaupt het idee van) een bewapende burgerij, komen we nu aan met klimaatverandering.

Met hulp van Obama wordt het klimaatakkoord erdoor gedrukt. Kyoto, Parijs.
De EU zet dat om in de Green Deal.
Nederland interpreteert dat weer met een "braafste jongetje"-mentaliteit.

We hebben een stikstofslot en een daaruit volgende woningcrisis

De Amerikaanse kant die dit allemaal veroorzaakt, die schreeuwt dat als Trump weer verkozen wordt, het een dictatuur gaat worden. Dat hij de volgende Hitler is.

En in plaats van een tweede Jan 6 af te trappen, accepteren ze het maar.

En de meest zwakke achterlijke, "ik vertrouw de overheid, niet de samenleving"-gladiolen, die komen nu hierheen. In een oververhitte huizenmarkt. Omdat ze zelf de immigratie en het gezeik eromheen niet aankunnen.

Dan maar hier de woningnood verergeren en concurreren met ons Nederlanders voor banen (want tenzij opgeleid, kom je er niet in).
$4500 als "startbudget" van een eigen bedrijfje is alles wat vereist is voor een verblijfsvergunning. Daar hou je het op het platteland nog geen 2 maand mee uit, in de Randstad krap een maand.

Fuck deze lui. Ik heb nog liever asielzoekers dan dit slag Amerikanen.
Waardeloze, slappe landverradende Yanks. Op moment dat de oorlog uitbreekt zijn dat de types die linea recta omkeren en terug naar "huis" gaan, wat ineens weer hun "huis" is dan.

Het is hetzelfde type persoon dat in de Tweede Wereldoorlog het land uitvluchtte en de landgenoten (en Joden) aan de Duitsers overliet.

Fragmentjes om de bloeddruk lekker op te pompen:
Schermafbeelding 2025-12-16 om 17.55.47.png
Schijnbaar is Engels de voertaal in Nederland.

Schermafbeelding 2025-12-16 om 17.57.17.png
Klopt wel, geen duizenden **dollars**. Wij gebruiken euro's.

Schermafbeelding 2025-12-16 om 17.58.48.png
Hoe komt dat toch, die crisis op de woningmarkt? Kyoto? Parijs?
Vast niet door de Democraten in Amerika.

Edit: English translation by ChetGip-pee-tee.

Back in time for a moment: World War II is coming to an end.
The Americans are like, “We don’t want this anymore — those Europeans are scary when they have an opinion.”
So 80 years of dismantling freedom of speech. 80 years of propaganda against civilian gun ownership. 80 years of a crusade to make “hate speech” a thing. All built up through bullshit like USAIDS.

And at home? At home the Americans acted "normal".
Opinions, even unwelcome ones, are simply allowed.
Your daughter who’s in college?
She just dares to go walk home in the evening, because she has a handgun, taser, or pepper spray in her pocket.

And then we get to the ’90s and the turn of the millennium.
On top of the war on drugs, the war on speech, and the demonization of (even the idea of) an armed citizenry, we get to climate change.

With Obama’s help the climate agreement gets pushed through. Kyoto, Paris.
The EU turns that into the Green Deal.
The Netherlands then interprets that again with a “best boy in class” mentality.

We have a nitrogen crisis, cascading into a housing crisis.

The American side that caused all this is shouting that if Trump gets elected again, it’s going to become a dictatorship. That he’s the next Hitler.

And instead of kicking off a second Jan 6, they just accept it.

And the weakest faggots, the ones with a retarded “I trust the government, not the people”-mentality, those are now coming here. Into an overheated housing market. Because they themselves can’t handle US immigration and all the bullshit around it.

So they worsen the housing shortage here and start competing with the locals for jobs (because unless you’re trained/qualified, you don’t get in).
$4500 as a “starter budget” for your own little business is all that’s required for a residence permit. It won't last you two months in the province, less than a month if you're in the Randstad.

Fuck these people. I’d rather have asylum seekers than this kind of Americans.
Worthless, limp, traitorous Yanks. The moment war breaks out, those will be the types who turn right around and go back “home,” which suddenly is their “home” again then.

It’s the same type of person who in World War II fled the country and left their fellow countrymen (and Jews) to the Germans.

Última edición:
Klopt wel, geen duizenden **dollars**. Wij gebruiken euro's.
Wacht maar tot ze horen wat eigen risico is of wanneer ze de wachtkamers zien.

Ik zie nog steeds liever burgerclaps hier verhuizen die tenminste nog kunnen integreren dan al die raketgeleerden die "Allahu akbar!" op de aanvraag formulieren voor paspoort of vluchtelingendocument schrijven.

Atrás
Top Abajo