TR Türk lolcowlar genel tartışma - Turkish-speaking süt producers

  • 🔧 Site instability resolved. You can report double-posts and broken attachments. For bigger issues, use the Technical Grievances thread.
    🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
  • Want to keep track of this thread?
    Accounts can bookmark posts, watch threads for updates, and jump back to where you stopped reading.
    Create account
Sut yok mu amk kuruduk ya

soyle guzel bi sey birakayim alta;

Screenshot 2026-01-18 020243.png

Soyle bi maymun var belki gormussunuzdur daha once unlu bi YouTube yorumlari vardi orospu evladi millete Turkiye'de asker kalir mi diye soruyordu twitter da denk geldim.

Screenshot 2026-01-18 020355.png
Screenshot 2026-01-18 020347.png

900 tane tweetleri var 500 tanesi TR de asker kalir mi gencler askere gider mi diye millete sormus orospu evladi hamambocegi geriye kalan tweetleri de Trakya'ya kar yagar mi ananin amina girsin kar da rahatla amk

asil olay bu eleman bizim pedofili loliconcu murat adli ibne ile etkilesime girmis bi post altinda iki tane orospu evladi birbirini bulmus

Screenshot 2026-01-18 020158.png
Screenshot 2026-01-18 020629.png

Amk cocugu Max/Yonga/Murat Can Turgut/Visu Thread;

 
Sut yok mu amk kuruduk ya

soyle guzel bi sey birakayim alta;

Ver archivo adjunto 8439721

Soyle bi maymun var belki gormussunuzdur daha once unlu bi YouTube yorumlari vardi orospu evladi millete Turkiye'de asker kalir mi diye soruyordu twitter da denk geldim.

Ver archivo adjunto 8439728
Ver archivo adjunto 8439729

900 tane tweetleri var 500 tanesi TR de asker kalir mi gencler askere gider mi diye millete sormus orospu evladi hamambocegi geriye kalan tweetleri de Trakya'ya kar yagar mi ananin amina girsin kar da rahatla amk

asil olay bu eleman bizim pedofili loliconcu murat adli ibne ile etkilesime girmis bi post altinda iki tane orospu evladi birbirini bulmus

Ver archivo adjunto 8439738
Ver archivo adjunto 8439739

Amk cocugu Max/Yonga/Murat Can Turgut/Visu Thread;

Her şeyin birbirine bağlı olması çok değişik
 
Amına kodumun piçleri, hayatınız ben de dahil olmak üzere gereksiz insanların hayatlarını araştırarak geçiyor. :D
Kardeşim, burası insanların kahkahadan faydalanabilecegi bir drama sitesi. Eger burayı bu kadar çok sevmiyorsan, neden başka bir takla atmıyorsun, işe yaramaz hamamböcegi?
 
Kuru Temizlemeci faggot potansiyel pedofili çıktı, 17 yaşında olan arkadaşıma östrojen almasını öneriyor, birisi zaten buraya bu şahısın incelleri ve benzer kişileri trans yapmaya çalıştığı hakkında bir şey atmıştı
 

Archivos adjuntos

  • IMG_2215.png
    IMG_2215.png
    676.4 KB · Vistas: 261
  • IMG_2214.png
    IMG_2214.png
    1.1 MB · Vistas: 260
  • IMG_2213.jpeg
    IMG_2213.jpeg
    271.5 KB · Vistas: 285
  • IMG_2212.jpeg
    IMG_2212.jpeg
    391.4 KB · Vistas: 302
Kuru Temizlemeci faggot potansiyel pedofili çıktı, 17 yaşında olan arkadaşıma östrojen almasını öneriyor, birisi zaten buraya bu şahısın incelleri ve benzer kişileri trans yapmaya çalıştığı hakkında bir şey atmıştı
Kuru temizlemeci ibnesine adam akıllı bir tirad lazım. Reddit'te çok süt yapıyor bu.

Lolcow Yoghurt ve bu ibne aynı kişi mi?
 
23 yaşındaki birisinin 18 yaşındaki birisine "trans ol" demesi pedofili değildir 🙂
Kuru Temizlemeci faggot potansiyel pedofili çıktı, 17 yaşında olan arkadaşıma östrojen almasını öneriyor, birisi zaten buraya bu şahısın incelleri ve benzer kişileri trans yapmaya çalıştığı hakkında bir şey atmıştı
Mesajı attığı kişi senmişsin. Her yerde aynı isimleri kullanmamaya az özen göster. Burada 17 yaşında bir arkadaş yok.
Screenshot_20260124_113555.jpg Screenshot_20260124_204142_com.android.chrome~2.jpg Screenshot_20260124_211515_com.android.chrome~2.jpg
Screenshot_20260124_201334_com.android.chrome~2.jpg
Twitter hesabında geçen yıl 17 yaşında olduğunu yazmışsın ve 2008 doğumlu olduğunu ima etmişsin. Yani şimdi 18 yaşındasın.
Screenshot_20260124_203357_com.android.chrome~2.jpg Screenshot_20260124_203512_com.android.chrome~2.jpg Screenshot_20260124_201857_com.android.chrome~2.jpg Screenshot_20260124_203319_com.android.chrome~2.jpg Screenshot_20260124_204625_com.android.chrome~2.jpg

Yalnız bir incelin tekiymişsin. Redditte ve Twitterda bayağı ağlamışsın yalnızlıktan:
Screenshot_20260124_113809.jpg Screenshot_20260124_113717.jpg

"Sisifikasyon" yani translaştırma fetişin varmış:
Screenshot_20260124_210825_com.android.chrome~2.jpg Screenshot_20260124_211046_com.android.chrome~2.jpg Screenshot_20260124_210159_com.android.chrome~2.jpg Screenshot_20260124_210621_com.android.chrome~2.jpg Screenshot_20260124_205655_com.android.chrome~2.jpg

Erdem Alsırt'a takıntısı var ve alakasız konularda bile ondan bahsediyor. Böyle tonlarca tweet var. Hangi birini atsam karar veremedim. Düz sersillo a-logu. Burada da kafadan hasta olduğunu belirtmiş:
Screenshot_20260124_113404.jpg

Bunu geçen yıl paylaşmış. El yazısı ve çizimlerine bakın:
Screenshot_20260124_212134_com.android.chrome~2.jpg
Bunu çizdiğinde 17 yaşındaydı. 10 yaşındaki çocuk gibi yazıp çiziyor.
 
23 yaşındaki birisinin 18 yaşındaki birisine "trans ol" demesi pedofili değildir 🙂

Mesajı attığı kişi senmişsin. Her yerde aynı isimleri kullanmamaya az özen göster. Burada 17 yaşında bir arkadaş yok.
Ver archivo adjunto 8472044Ver archivo adjunto 8472028Ver archivo adjunto 8472035
Ver archivo adjunto 8472033
Twitter hesabında geçen yıl 17 yaşında olduğunu yazmışsın ve 2008 doğumlu olduğunu ima etmişsin. Yani şimdi 18 yaşındasın.
Ver archivo adjunto 8472029Ver archivo adjunto 8472030Ver archivo adjunto 8472031Ver archivo adjunto 8472032Ver archivo adjunto 8472034

Yalnız bir incelin tekiymişsin. Redditte ve Twitterda bayağı ağlamışsın yalnızlıktan:
Ver archivo adjunto 8472052Ver archivo adjunto 8472053

"Sisifikasyon" yani translaştırma fetişin varmış:
Ver archivo adjunto 8472037Ver archivo adjunto 8472038Ver archivo adjunto 8472039Ver archivo adjunto 8472040Ver archivo adjunto 8472041

Erdem Alsırt'a takıntısı var ve alakasız konularda bile ondan bahsediyor. Böyle tonlarca tweet var. Hangi birini atsam karar veremedim. Düz sersillo a-logu. Burada da kafadan hasta olduğunu belirtmiş:
Ver archivo adjunto 8472050

Bunu geçen yıl paylaşmış. El yazısı ve çizimlerine bakın:
Ver archivo adjunto 8472036
Bunu çizdiğinde 17 yaşındaydı. 10 yaşındaki çocuk gibi yazıp çiziyor.
Sisifikasyon şakası yapmanın fetişle alakası olduğunu zannetmiyorum, resim çizemiyosa nolucak sen çizebiliyon da hipotermi falan çiziyon amk. Ha bir de istersen anasının amına kadar doxla nolcak kek. İbne.
 
23 yaşındaki birisinin 18 yaşındaki birisine "trans ol" demesi pedofili değildir 🙂

Mesajı attığı kişi senmişsin. Her yerde aynı isimleri kullanmamaya az özen göster. Burada 17 yaşında bir arkadaş yok.
Ver archivo adjunto 8472044Ver archivo adjunto 8472028Ver archivo adjunto 8472035
Ver archivo adjunto 8472033
Twitter hesabında geçen yıl 17 yaşında olduğunu yazmışsın ve 2008 doğumlu olduğunu ima etmişsin. Yani şimdi 18 yaşındasın.
Ver archivo adjunto 8472029Ver archivo adjunto 8472030Ver archivo adjunto 8472031Ver archivo adjunto 8472032Ver archivo adjunto 8472034

Yalnız bir incelin tekiymişsin. Redditte ve Twitterda bayağı ağlamışsın yalnızlıktan:
Ver archivo adjunto 8472052Ver archivo adjunto 8472053

"Sisifikasyon" yani translaştırma fetişin varmış:
Ver archivo adjunto 8472037Ver archivo adjunto 8472038Ver archivo adjunto 8472039Ver archivo adjunto 8472040Ver archivo adjunto 8472041

Erdem Alsırt'a takıntısı var ve alakasız konularda bile ondan bahsediyor. Böyle tonlarca tweet var. Hangi birini atsam karar veremedim. Düz sersillo a-logu. Burada da kafadan hasta olduğunu belirtmiş:
Ver archivo adjunto 8472050

Bunu geçen yıl paylaşmış. El yazısı ve çizimlerine bakın:
Ver archivo adjunto 8472036
Bunu çizdiğinde 17 yaşındaydı. 10 yaşındaki çocuk gibi yazıp çiziyor.
Sen de iyice kuru temizlemeci ibne olduğunu kanıtladın, aferin birinin twitterını bulmuşsunuz yaptığı troll gönderiler ile eğlenin inceleyin bol bol hesabı

Ayrı olarak 2008lilerin çoğu şu an o arkadaş dahil 17 yaşında, dansöz gibi laflarla oynama ve kendine sigortalı bir iş edin 17 yaşındaki çocuklara trans propagandası yapmak yerine
 
Última edición:
23 yaşındaki birisinin 18 yaşındaki birisine "trans ol" demesi pedofili değildir...

Mesajı attığı kişi senmişsin. Her yerde aynı isimleri kullanmamaya az özen göster. Burada 17 yaşında bir arkadaş yok.

Twitter hesabında geçen yıl 17 yaşında olduğunu yazmışsın ve 2008 doğumlu olduğunu ima etmişsin. Yani şimdi 18 yaşındasın.

Yalnız bir incelin tekiymişsin. Redditte ve Twitterda bayağı ağlamışsın yalnızlıktan:
"Sisifikasyon" yani translaştırma fetişin varmış:

Erdem Alsırt'a takıntısı var ve alakasız konularda bile ondan bahsediyor. Böyle tonlarca tweet var. Hangi birini atsam karar veremedim. Düz sersillo a-logu. Burada da kafadan hasta olduğunu belirtmiş:


Bunu geçen yıl paylaşmış. El yazısı ve çizimlerine bakın:

Bunu çizdiğinde 17 yaşındaydı. 10 yaşındaki çocuk gibi yazıp çiziyor.

>23 yaşındaki birisinin 18 yaşındaki birisine "trans ol" demesi pedofili değildir...
>Mesajı attığı kişi senmişsin. Her yerde aynı isimleri kullanmamaya az özen göster. Burada 17 yaşında bir arkadaş yok.
>Twitter hesabında geçen yıl 17 yaşında olduğunu yazmışsın ve 2008 doğumlu olduğunu ima etmişsin. Yani şimdi 18 yaşındasın.

Amına kodumun tr00n ibnesi, adama ‘östrojen al, trans ol’ demişsin.
İki yanlış bir dogru etmez. Daha nasıl konuşman gerektigini bilmiyorsun.
Okudugunu anlaman da yok. Yalnız incelmiş, ne yapalım yani?
Adamı ‘incel’ diye öldürelim mi?
Senin gibi millete ‘trans ol’ diyen herifler yüzünden millet sokaga çıkamıyor.
Asıl sizin gibi trans ibneler yüzünden millet çocuklarını sokaga salmıyor,
‘ya saldırırlarsa’ diye. Birçok örngini gördük.

>"Sisifikasyon" yani translaştırma fetişin varmış:

Sisifikasyon mesajlarını ciddi bir üslupla yazmadıgı kabak gibi ortada.
İşte okudgunu anlamayan bir gerizekâlı oldugun için,
orada yazdıgı her şeyin anlamını tek tek açıklayacagım sana. Dinle beni.
Adam, DEM Parti politikalarının Kürtleri sissifike ettiginden bahsetmiş.
Haksız da degil.
Sizin gibi ibne dolu DEM Parti’nin batıdaki politikaları da öyle diyor. Onu bile anlamayan bir gerizekâlısın.

>Erdem Alsırt'a takıntısı var ve alakasız konularda bile ondan bahsediyor. Böyle tonlarca tweet var. Hangi birini atsam karar veremedim. Düz sersillo a-logu. Burada da kafadan hasta olduğunu belirtmiş:

Erdem Alsırta’ya benzeyen tweetleri var, eee?
Yani neyi kanıtladın tam olarak?
Saman adam safsatası yapıyorsun.
Başkasını aşagılayarak kendi görüşünü kanıtlamaya çalışıyorsun.
Bilmiyor muyuz biz burada kaç kişiyiz, salak oç?”

>Bunu geçen yıl paylaşmış. El yazısı ve çizimlerine bakın:
>Bunu çizdiğinde 17 yaşındaydı. 10 yaşındaki çocuk gibi yazıp çiziyor.

Belki özen göstermeden çizdi Sen özen göstererek ne yapıyorsun?
Çizimlerini tek tek inceledim. Reddit’te hesabına bakmadığımızı mı sanıyorsun?
Tarhana kokusu burnuma doldu.
Bok gibi bir çizim stilin var; onu da acemi artistler diye bir sub’a atıyorsun.
Maksimum 10 kişi up atıyor.
 
Última edición:
23 yaşındaki birisinin 18 yaşındaki birisine "trans ol" demesi pedofili değildir 🙂

Mesajı attığı kişi senmişsin. Her yerde aynı isimleri kullanmamaya az özen göster. Burada 17 yaşında bir arkadaş yok.
Ver archivo adjunto 8472044Ver archivo adjunto 8472028Ver archivo adjunto 8472035
Ver archivo adjunto 8472033
Twitter hesabında geçen yıl 17 yaşında olduğunu yazmışsın ve 2008 doğumlu olduğunu ima etmişsin. Yani şimdi 18 yaşındasın.
Ver archivo adjunto 8472029Ver archivo adjunto 8472030Ver archivo adjunto 8472031Ver archivo adjunto 8472032Ver archivo adjunto 8472034

Yalnız bir incelin tekiymişsin. Redditte ve Twitterda bayağı ağlamışsın yalnızlıktan:
Ver archivo adjunto 8472052Ver archivo adjunto 8472053

"Sisifikasyon" yani translaştırma fetişin varmış:
Ver archivo adjunto 8472037Ver archivo adjunto 8472038Ver archivo adjunto 8472039Ver archivo adjunto 8472040Ver archivo adjunto 8472041

Erdem Alsırt'a takıntısı var ve alakasız konularda bile ondan bahsediyor. Böyle tonlarca tweet var. Hangi birini atsam karar veremedim. Düz sersillo a-logu. Burada da kafadan hasta olduğunu belirtmiş:
Ver archivo adjunto 8472050

Bunu geçen yıl paylaşmış. El yazısı ve çizimlerine bakın:
Ver archivo adjunto 8472036
Bunu çizdiğinde 17 yaşındaydı. 10 yaşındaki çocuk gibi yazıp çiziyor.
Biri seni Kiwi'ye attığında cevap vermemen gerektiğini öğrenemedin mi? Benden aktifsin, benden daha iyi biliyor olman lazım bunu. Her şeyini arşivlerler şimdi buraya
 
Atrás
Top Abajo