- Registrado
- 25 de Mayo, 2013
I was in the middle of writing a post and stupidly pressed Ctrl+Shift+Enter.
should've pressed ctrl+alt+delete tahaa
Sigue el video de abajo para ver cómo instalar nuestro sitio como una aplicación web en tu pantalla de inicio.
Nota: Esta función puede no estar disponible en algunos navegadores.
I was in the middle of writing a post and stupidly pressed Ctrl+Shift+Enter.
I think I'm shadowbanned. Please respond.
The "shadowban test" is a shitpost intended to waste people's time.You think it might have anything to do with the 1k+ DM conversation?