- Registrado
- 3 de Feb, 2013
Anybody up for it? The game is the sequel to the last one we tried and looks like a lot of fun. I have room for up to 6 players, and I will be using Roll20 to play the game and Skype for communicating.
Sigue el video de abajo para ver cómo instalar nuestro sitio como una aplicación web en tu pantalla de inicio.
Nota: Esta función puede no estar disponible en algunos navegadores.
Dunsparce dijo:I wouldn't mind joining up, if the same or a similar character is available I'll take it(I was the alchemist last time)
Fialovy dijo:What day is it? Hopefully I have work off.