Hva er norsk?

  • 🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
  • Want to keep track of this thread?
    Accounts can bookmark posts, watch threads for updates, and jump back to where you stopped reading.
    Create account
Så var falllet även för Svergie under kalmar unionen men det betyder inte att vi fortfarande skriver på danska.
Ni har ju dock nynorska men det är ju bara ännu mera obegripligt.
Sandt, desværre er min erfaring med Bokmål og Nynorsk begrænset men nu hvor jeg har hørt om det lyder det meget spændene. Der er mange mere dialekter I Sverige og Norge end der er I Danmark, Jysk eller Bornholmsk er nok det mest kendt. Det er lidt grinderen at det er hårdt for Skandinaver at forstå hinandens.
 
Atrás
Top Abajo