TR Hayat Çelik / vesaire1980 - Cisheteronormatif jinekolojinin translar tarafından işgaline A-LI-ŞA-CAK-SI-NIZ, erkek olduğu için kendisini muayene etmeyi reddeden jinekoloğa dava açan yerli ve millî Jonathan Yaniv

  • 🔧 Site instability resolved. You can report double-posts and broken attachments. For bigger issues, use the Technical Grievances thread.
    🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
  • Want to keep track of this thread?
    Accounts can bookmark posts, watch threads for updates, and jump back to where you stopped reading.
    Create account

lolcow yoghurt

The Amazing Digital Iniencephaly
kiwifarms.net
Registrado
17 de Nov, 2019
(English introduction on Tranny Sideshows thread)
Hayat Çelik ile tanışın. Kendisi 1980 doğumlu bir aşırı solcu transseksüel, kısırlaştırılmış, hayvansever, vegan ve şu anda İstanbul'da yaşamakta. En iyi yaptığı şey ise Twitter'da TERFler ve "cisheteronormativite" hakkında tweet atmak ve jinekologları erkek bedeniyle ilgilenmedikleri için onları dava etmek. Ülkede başka bir sorun yokmuşçasına, her gün bir kadın haksız yere öldürülürken Türkiye'de trans "kadınlara" yer verilmemesi üzerine thread'ler yazıyor. Erkek olduğu için jinekologlar tarafında kabul edilmediğini söyleyenleri tecavüze uğrayan kadınlara "öyle giyinmeseymiş" diyenler ile karşılaştırmak gibi büyük bir başarısı bulunmakta Hayat Bey'in.
image_2023-01-20_060329483.png
Cinsiyet "değiştirme" ameliyatı maceraları
Bu videoda dediklerine göre 2014'te (34 yaşındayken) Şişli'de Doro Hospital adında bir özel hastanede 12 bin liraya, kredi ile, vajinoplasti (yapay am inşası) ameliyatı olmuş. Ameliyatı 3-5 saat sürmüş. "Penil deri flap'i" yöntemi ile ameliyatı olmuş, yani kesilen penisi tıbbî origami yöntemleri ile ters çevrilip bacaklarının arasında rastgele bir yere dikilmiş. "Komplikasyon riski az" diyor, haha. Anesteziden uyanınca ağladığını söylüyor, e yani benim de sikim kesilip çorap gibi ters çevrilerek bacaklarımın arasında rastgele bir yere dikilseydi, ben de ağlardım. Hastanede 5 gece kalmış ve ilk 3 gece ağrıdan ağladığını söylüyor. Videonun tamamında yapay amından gerçek bir vajinaymış gibi bahsediyor. İngilizcede "dilation" (genişletme) denen şeye "vajinal kalıp masajı" diyor.
Jinekoloji gezileri
Jinekoloji, bilindiği üzere kadınların cinsel sağlığı ile ilgilenen bir bölüm. Rahim, yumurtalıklar, rahimağzı gibi Hayat Bey'in erkek bedeninde bulunmayan organların sağlığına bakılır. Hayat Bey, kendisinden alınan bilgiye göre, cinsiyet değiştirme ameliyatı (özellikle vajinoplasti) olmuş, yani sikini ve taşaklarını kestirmiş. Sikinizi ve taşşaklarını kestirmek sizi bir kadın yapmaz, sadece kısır bir erkek olursunuz.

image_2023-01-20_061909019.png image_2023-01-20_062132153.png
(arşiv)
Jinekoloji kadınlara özel bir bölüm olsa dâhi, Hayat Bey için "cinsiyet farklılıkları" gözetilmeden hekimler işlerini yapmalı. "Cinsiyet farklılıkları mı" dediğinizi duyar gibiyim. Bu durumda kendisini de kadın olarak görmüyor demek olabilir mi bu?
image_2023-01-20_062722493.png

Bir başka tweet'inde (arşiv) daha jinekolog gezmelerinden bahsediyor. Hayatında toplam 3 kez jinekoloğa gitmiş: ilki vajinoplasti (yapma "vajina" inşası, düz ya da derinlikli olabilir), ikincisi yapma "vajinasının" (amımsı?) ameliyat sonrası bakımı ve üçüncüde ise kontrol için gitmiş. Kadınların, jinekolojiyi "tapulu malları" gibi gördüğünü söylüyor ve kadınların hayatın her alanını işgal ettiğine inanıyor. Jinekolojinin kadınlar için olmasını Adalar vapurunda üçlü koltuğa tek kişi oturanlara kıyaslıyor. Kadınların yerlerini işgal etmek istediğini açık açık belirtiyor. Gönderilerinin çoğunda erkeklere özel agresif ton bulunuyor.
image_2023-01-20_063159620.png image_2023-01-20_063627584.png

Konu her ne olursa olsun, dönüp dolaşıp jinekolojiye ve "cisheteropatriyarka"ya geliyor. Bir kuşun tüyü düşse, bu TERF jinekologların suçudur. Aslında, bir erkek olarak kadınların yerleri işgal etmek ve böylesine agresiflik Hayat Abi'yi gerçek bir patriyark yapıyor.
image_2023-01-20_064934376.png
image_2023-01-20_065028298.png
(arşiv)

Cisheteronarm- cishetoro- cisheteronormatitive- ..? Her neyse ve TERFler
image_2023-01-20_065748550.png
Hayat Bey, herhâlde küçükken kafasına bir organik kimya kitabı düşmüş olacak ki, bozuk plak gibi cis, trans, hetero gibi önekler içeren uzun kelimeler kullanmayı çok seviyor gibi görünüyor. "Cisheteronormativite" diye bir şey olduğuna can-ı gönülden inanıyor ve ayak serçe parmağı koltuğun kenarına çarpsa bile cisheteronormativiteyi suçluyor. Ha bir de TERFler var, elbise giyen makyajlı erkeklerin en büyük düşmanı.
Açılımı "trans-exclusive radical feminist" yani trans hariciyetçi radikal feminist. Trans "kadınların", gerçek kadınların yerlerini işgal etmesine, bunun normalleştirilmesine karşı olan feministler. Çocukların trans olmayacağını, transseksüelliğin porno ve homofobi kaynaklı olduğuna inanıyorlar. Karşı cins hormonlarının ve ergenlik önleyicilerin sağlıktaki olumsuz etkilerini açıkça dile getiriyorlar. Birçok sosyal medya platformundan engelleniyorlar, adlarına trans hakları aktivistleri tarafından davalar falan açılıyor. Transların pedofili ve trans "kadınların" tecavüzcü olma olasılıklarının genel erkek ve kadın nüfusuna nazaran yüksek olduklarını dile getirdikleri için bazıları sosyal medyadan men edildi.
Bkz: JK Rowling
Bazen kelimeler yetersiz kalır. Bu gönderiye yapacak yorum bulamadım.
image_2023-01-20_070249782.png
(arşiv)
image_2023-01-20_071208674.png
Transes = trans + prenses (arşiv)
Aslında köpüren gerçekte kimmiş öğrenmeye hazır mıyız Kiwiler?

Davaya bakan hâkim de TERF'ti!

Asla bir kadın olamayacak Hayat Çelik, kadın doktoruna gider. Doktor Hayat Bey'i bir erkek olduğu için kabul etmez. Buna köpüren Hayat Bey ise jinekoloğa dava açar. Türk Tabipleri Birliği, Hayat Bey'i desteklese de hâkim cisheteronormativiteye tapan bir TERF olduğu için Hayat Bey davayı kaybeder. Hayat Bey kendisinin haklı olduğuna inanıyor.
image_2023-01-20_072444655.png
image_2023-01-20_072521034.png
(arşiv)
Davasına bakan avukatlardan Ramazan Demir bu olayı Avrupa İnsan Hakları Mahkemesine bildirse de "gerekçesiz" olarak reddedilmiş. Bir diğer avukat, Eren Keskin, ise Hayat Bey'in davayı kazanacağını söylemiş. (Kaybetti)
image_2023-01-20_072727174.png
(arşiv)
Kendisine ağda yapmadığı için ağdacıyı dava eden Kanadalı bir trans "kadın"dan da bahsediliyor. Bahsettiği kişi Jonathan "Jessica Simpson" Yaniv'den başka birisi değil:
image_2023-01-20_073341253.png
(Hayat Bey'in thread'inin arşivi, tweetlerinin geri kalanı için bakınız)
image_2023-01-20_073422068.png

YouTube kanalı
image_2023-01-20_075004532.png
Youtube kanalında kendi evcil hayvanları ve tabi ki de transseksüellik hakkında videoları var.


Twitter: vesaire ( link / arşiv )
Youtube: Hayat Çelik ( link / arşiv )
 
Última edición:
Thread'i çok gözardı etmişim, hadi biraz tweet alın.

%41'lik trans intihar girişiminden bahsediyor:
Screenshot_20230424_235357_com.android.chrome~2.jpg

Burada neyden bahsettiğini anlamadım, tonla trans zırvası, DÖWLET BİZE BAHMIR:
Screenshot_20230424_235309.jpg

Erkeklerin vajinası da olurmuş:
Screenshot_20230424_234755.jpg

Screenshot_20230424_235215.jpg

Bu da batılı translar gibi çocukların trans olabileceğini düşünüyor:

Screenshot_20230424_234901.jpg

"Selin Ciğerci" adlı bir diğer travestinin "güzellik salonu"nun önünde tekbir getiren İslamcıları Madımak Otelini yakanlar ile kıyaslıyor. Total Tranny Death Turkey edition:

Screenshot_20230424_234843.jpg

Şizofrenik kelime salatası:
Screenshot_20230424_235454.jpg
 
Solcusunun da radikalinde beyin yok, sağcısının da. Birisi içinde bulunduğumuz facia ve kaos ortamını febrezeleyerek her şeyin güllük gülistanlık olduğunu savunur, öbürü de bu şartları tamamen yok sayarak insanlara beşeri sorunlar sunar. 2014'ün 12 bin lirasıyla cinsiyet değiştirme ameliyatı olmuş bir insanla sen nasıl ülkenin asli sorunlarından konuşabilirsin ki? Tabii ki sana İstanbul'daki köşkünden Marie Antoinette'i oynayacak.
 
Solcusunun da radikalinde beyin yok, sağcısının da. Birisi içinde bulunduğumuz facia ve kaos ortamını febrezeleyerek her şeyin güllük gülistanlık olduğunu savunur, öbürü de bu şartları tamamen yok sayarak insanlara beşeri sorunlar sunar. 2014'ün 12 bin lirasıyla cinsiyet değiştirme ameliyatı olmuş bir insanla sen nasıl ülkenin asli sorunlarından konuşabilirsin ki? Tabii ki sana İstanbul'daki köşkünden Marie Antoinette'i oynayacak.
Ekmek yoksa östrojen yesinler
 
Ekmek yoksa östrojen yesinler

Ben bunların derdinin tabuları yıkmak bile olduğunu düşünmüyorum artık. Hayatı boyunca yaşayabileceği bütün zevkleri yaşamış, eli sıcak sudan soğuk suya değmemiş insanlar belli bir yaşa gelip hiçbir şey hissetmemeye başlayınca kendilerine vajina diktirip yaygara koparacak bir olay bulma maksadıyla aktivistliğe soyunuyorlar herhalde. Onlara yaşadıklarını hissettiren şey, dramadan başka bir şey değil.

Asıl anlamlandıramadığım nokta, neredeyse 50 milyon insanın açlık sınırının altında yaşadığı bir ülkede bunların nasıl sempatizancılık oynayacak insanları bulduğu. Günde 12 saat kölelik yapan, haftalık izni ödül maması gibi ağzıyla havada kapan insanlar aldıkları asgari ücrete ev kirasına bile zar zor para yetiriyorken bu dekadan fantezilerini nasıl benimseyebiliyor aklım almıyor.
 
Ben bunların derdinin tabuları yıkmak bile olduğunu düşünmüyorum artık. Hayatı boyunca yaşayabileceği bütün zevkleri yaşamış, eli sıcak sudan soğuk suya değmemiş insanlar belli bir yaşa gelip hiçbir şey hissetmemeye başlayınca kendilerine vajina diktirip yaygara koparacak bir olay bulma maksadıyla aktivistliğe soyunuyorlar herhalde. Onlara yaşadıklarını hissettiren şey, dramadan başka bir şey değil.

Asıl anlamlandıramadığım nokta, neredeyse 50 milyon insanın açlık sınırının altında yaşadığı bir ülkede bunların nasıl sempatizancılık oynayacak insanları bulduğu. Günde 12 saat kölelik yapan, haftalık izni ödül maması gibi ağzıyla havada kapan insanlar aldıkları asgari ücrete ev kirasına bile zar zor para yetiriyorken bu dekadan fantezilerini nasıl benimseyebiliyor aklım almıyor.
Sosyal medya bağımlılığı ve Batı özentiliği. Ekmeğe 7 lira verirken kalkıp "SJW'ler ve politik doğruculuk" ile kafayı bozan veledler ile aynı mantık.

Geçenlerde bi twit gündem oldu karının teki "Türklerde neden mesai çıkışı barda takılma kültürü yok??" diye sormuştu. Lan manyak mısın günde 9 saat çalışıp aile geçindiren adamın barda ne işi var amk.
 
Geçenlerde bi twit gündem oldu karının teki "Türklerde neden mesai çıkışı barda takılma kültürü yok??" diye sormuştu. Lan manyak mısın günde 9 saat çalışıp aile geçindiren adamın barda ne işi var amk.

Fazla sitcom'un zararları. Bizim kültürümüzde çalışan adam iş çıkışı bara gitmez. Onun yerine işsiz aile babası günü kahvede, geceyi ise meyhanede ya da pavyonda geçirir. Gece 4'te arka cepte iki paket gofret ile eve gidilip eşe hesap verilir.

İlgi alanları Amerikan ve Batı kültürünün dışına çıkamayan insanlar, içme kültürünün evli adamların pavyonda b-girllere para yedirmesinden ibaret olduğu bir memlekette iş çıkışı bar kültürü bekliyor. Gerçek hayattan uzakta kalmanın kayıpları bunlar hep.
 
Atrás
Top Abajo