Sigue el video de abajo para ver cómo instalar nuestro sitio como una aplicación web en tu pantalla de inicio.
Nota: Esta función puede no estar disponible en algunos navegadores.
I just do whatever the pinned post on AUR tells me and it definitely always works 100% of the time.Btw I use arch
Yeah and if something from the AUR breaks usually recompiling it fixes it especially after an update.I just do whatever the pinned post on AUR tells me and it definitely always works 100% of the time.
Raw Debian is the gold standard but every other derivative of it integrated systemD or some other niche system config manager that ruins its beauty.Is Debian not cool anymore?