Respuestas al mensaje #579

  • 🔧 Site instability resolved. You can report double-posts and broken attachments. For bigger issues, use the Technical Grievances thread.
    🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
Rungle

De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread

Ik heb een arco ingebouwt in mijn appartement die het voor geen ene tering doet. Maar zo'n fanless fan gehaald bij de action voor 2 tientjes...
KriegsZensur

De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread

Yup. Split-unit. Zelf ingebouwd in de sociale huurwoning, op zo'n manier dat ik 'm zonder ontkoppelen kan demonteren en naar volgende huis kan...
Godai Yuusaku

De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread

Airco's zijn voor Amerimuds net als automaten autos. Nee ik heb geen airco of ooit een gehad.
Lemmingwiser

De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread

Ja. Beter dan de herrie en kosten van een warmtepomp ook.
Atrás
Top Abajo