Respuestas al mensaje #532

  • 🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
P

Star Trek

I get ya. Out of curiosity, do you prefer Voyager or Enterprise? If you add the fourth, and hell even third seasons, I think Enterprise is a bit...
XYZpdq

Star Trek

Yeah, she apparently ran Lincoln Enterprises (http://memory-alpha.wikia.com/wiki/Lincoln_Enterprises) Gene's shady merch shack.
Atrás
Top Abajo